Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,608 indlæg i dette emne

jamen - så må jeg vel også hellere vove springet - selvom jeg da nu bliver helt i tvivl om jeg har valgt rigtigt med alle de smukke kjoler i denne tråd :blush:

post-5883-1141253051.jpg

post-5883-1141253069.jpg

-og et sidste bagfra:

post-5883-1141253098.jpg

sandra, jeg er simpelthen nødt til at skrive det igen - du er jo hamrende super duper maxi lækker i den smukke kjole :loveshower:

Hvor er du sød Stine :bearhug: Taaak!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle i dejlige tøser :super::):balloon::balloon::bearhug:

Nu vil jeg også være med har dog ikke et billede af mig selv i kjolen endnu og vil også sige at det billede jeg har ikke giver kjolen det den er Det skal også siges at der er billede af 2 kjoler og at jeg næsten er sikker på at ende i Nixa modellen den anden er en sincirty model Jeg har været prøvet Nixa modellen og den anden var for at jeg havde noget at vælge mellem hvilket Heidi nede hos Cinderella brudekjoler mente var en god ide

En lille Historie ang. nixa modellen Da jeg så den første gang ville jeg bare slet ikke have den på den var Champagnefarvet og slet ikke en kjole jeg kunne se mig selv i men fik af vide den kunne fås hjem i råhvid så jeg kunne da godt lige prøve den men som den SIDSTE og UHAAAAAAAa Kan stadig mærke hvordan hårene rejste sig på min arme da jeg først kom i den den er GUDESMUK og især i den champagnefarve for da får jeg nemlig et helt gyldent skær og jeg er meget lys i huden men her kommer billederne

post-17419-1142577564.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil da også meget gerne vise min kjole frem. Dog ved jeg ikke, før jeg prøver den, om jeg ender med den på til brylluppet.

Edit: Billede fjernet af hensyn til den kommende brudgom

Jeg har altså på ingen måde modelstørrelse, så smid lige 30 kg. på billedet, før det ligner mig :super:

Kh Bettina

Redigeret af BrudenFie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer