Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,607 indlæg i dette emne

Kjolen findes ikke med mig i endnu (den er hos skrædderen), men modellen går sikkert også an.

Jeg skal have den lyse top. Det er lidt svært at se, men der er broderede brune blomster på, så den passer til den mørke nederdel på det andet billede. Jeg er ikke helt sikker på, at det er den nederdel, men den ligner meget, der er i hvert fald en masse tyl. Lige umiddelbart ser overdelen og underdelen ikke ud til at passe sammen, men når det kommer på, er det bare super.... :bearhug:

Gitte

post-12069-1122240648.jpg

post-12069-1122240665.jpg

Redigeret af Bryllupsmusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Jeg vil også vise min kjole frem men har forgæves forsøgt at vedhæfte billede. Det er formentligt for stort men jeg ved ikke hvordan jeg laver det mindre. Er der en der kan hjælpe mig?

Maria

<{POST_SNAPBACK}>

hejsa

Start med at højreklik på billedet og gå ind i edit. Herefter går du ind under pinden "image" går ned til stretch/skew, her kan du gøre billedet mindre

Giver det mening

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

waoooooo hvor er i bare kanon smukke alle sammen :hearts:

jeg kan desværre ikke sætte min kjole ind for jeg har ingen.. endnu.. men så snart jeg har skal i nok få den af se.. men jeg kan da lige fortælle af planen er noget med slæb, og mønstre eller perler af en art. og så i en hvid nuance

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Øj hvor er i bare fine......... :) har desværre intet billed af mig i min kjole, så i må vente til jeg vender tilbage til Dk og prøver den.... (det gør jeg den 15.august)

Jannie

0

Del dette indlæg

Øj hvor er i bare fine.........  :blush: har desværre intet billed af mig i min kjole, så i må vente til jeg vender tilbage til Dk og prøver den.... (det gør jeg den 15.august)

Jannie

<{POST_SNAPBACK}>

Og vi glææææder os :heppe:

:) Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Ja det må siges....hold da op!!!

Og tænk det er jo kun 11 år siden...det´vildt!!

Jeg har lige siddet og kigget billederne igennem, og der er bare mange af jer, der smiler!! Gad vide om det kommer automatisk, at man stråler som en sol, når man får kjolen på!! Det håber jeg.....som skrevet i min planlægningstråd, så hader jeg at få taget billeder, for jeg kan aldrig få dette smil frem....

Svale

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer