Posted July 8, 2005 · Report post Hej Lea- Hvis jeg ikke tager meget fejl, har du været en tur i Kennedy's v. Assentoft og fået dig en Sincerity model Rigtig flot kjole, du selv og svingede mellem den og en af deres andre modeller - den anden vandt. Men har jeg ikke læst, at du er fra Korsør - hvad laver du i Assentoft??? Zoey 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2005 · Report post Hej Lea- Hvis jeg ikke tager meget fejl, har du været en tur i Kennedy's v. Assentoft og fået dig en Sincerity model Rigtig flot kjole, du selv og svingede mellem den og en af deres andre modeller - den anden vandt. Men har jeg ikke læst, at du er fra Korsør - hvad laver du i Assentoft??? Zoey Hehe...jo, det er rigtigt både med Korsør og Assentoft. Sagen er den, at jeg så kjolen i det første bryllupsblad, jeg købte efter frieriet. Den var i som en reklame for Kennedys. Da jeg kort tid efter da skulle besøge min mor i Silkeborg, kørte vi op til Assentoft og kiggede og prøvede kjolen...og købte den! -Senere har jeg jo så fundet ud af, at kjolen kan købes overalt i landet...men pyt! -Jeg kommer jo alligevel på de kanter af og til. I øvrigt har jeg ikke prøvet andre kjoler end den...det var kærlighed ved første blik i Bryllupsmagasinet Køber du selv kjolen i Kennedys? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2005 · Report post Den er købt, mangler bare at komme til sidste rettelse, med sko og undertøj, så vi kan se om det hele passer - så skal den med hjem. Har desværre ikke et billede af den, men du kan se på kennedy's hjemmeside. Glæder mig til at se den igen - man føler sig som prisesse for en dag. Hvilket slør skal du have, eller har du intet valgt? Hvad har du af sko? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2005 · Report post i skal da lige se min kjole også! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2005 · Report post Denneher kjole har jeg købt : Det bliver også med modellos i, da jeg ikke har nogen billeder med mig selv - endnu. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2005 · Report post Her er min kjole så, har desværre ikke noget bedre billede.:-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2005 · Report post Så må jeg også hellere vise mit LILLE billede! D. 11. juni skal jeg prøve kjolen igen, så der kan i få et større billede, og så ved jeg også hvad det er for en model.. Cyen <{POST_SNAPBACK}> Wauw hvor er den flot.. Beholder du den selv bagefter ? Overvejer du salg, så kontakt mig lige - ha ha. Knus LB 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2005 · Report post Den er købt, mangler bare at komme til sidste rettelse, med sko og undertøj, så vi kan se om det hele passer - så skal den med hjem. Har desværre ikke et billede af den, men du kan se på kennedy's hjemmeside. Glæder mig til at se den igen - man føler sig som prisesse for en dag. Hvilket slør skal du have, eller har du intet valgt? Hvad har du af sko? Ooops, jeg havde søreme ikke set dit svar før nu.. Jeg skal have dette slør, i 220 cm: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2005 · Report post Og disse sko: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2005 · Report post mangler der ikke en del kjoler herinde? mener vi er da mange flere herinde , så der må altså også være flere kjoler knus Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2005 (edited) · Report post Jeg vil da også lige vise min kjole frem. Jeg har desværre ikke et billede med mig selv i den endnu, der må i vente til den 8 aug når jeg skal op og have syet den til.. Edited July 16, 2005 by Chio 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2005 · Report post Så får I også lige et af mig i min kjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2005 · Report post Her er så mit tilbehør. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2005 · Report post Hejsa Jeg vil gerne bidrage med min kjole. som jeg fortalte for lang tid siden er jeg blevet gravid til brylluppet vil jeg være 25 uger henne. så kjolen er blevet lagt en del ud. og den befinder sig stadigvæk på en systue i spanien.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 19, 2005 · Report post Her er min kjole -.... :heppe: HVOR??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 20, 2005 · Report post ja hvor er den?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 21, 2005 · Report post og toppen <{POST_SNAPBACK}> Enormt flot kjole - går du i salgs-tanker efter bryllyp ? Kh Lambada Bamse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2005 · Report post og toppen <{POST_SNAPBACK}> Enormt flot kjole - går du i salgs-tanker efter bryllyp ? Kh Lambada Bamse <{POST_SNAPBACK}> Ja det kan godt være :heppe: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2005 · Report post Sikke en masse flotte og forskellige kjoler. Min er ikke færdig endnu - her 14 dage før brylluppet, regner med at skulle sy de sidste perler på aftenen inden :D Jeg har fået syet en tyl nederdel ala stinekas fra Rikke Gudnitz og dertil en plain corsage, som jeg nu er i fuld gang med at "pynte". Jeg er uddannet designer og ville derfor gerne selv have en finger med i det endelige design + ville gerne gøre kjolen til en "historie", så der er pynt og blonder fra min mor, min søster, min mormor, min svigermor, smykker jeg har købt tidligere og en maaaaasse perler og pallietter. Glæder mig til at vise den frem. Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2005 · Report post Sikke en masse flotte og forskellige kjoler. Min er ikke færdig endnu - her 14 dage før brylluppet, regner med at skulle sy de sidste perler på aftenen inden :D Jeg har fået syet en tyl nederdel ala stinekas fra Rikke Gudnitz og dertil en plain corsage, som jeg nu er i fuld gang med at "pynte". Jeg er uddannet designer og ville derfor gerne selv have en finger med i det endelige design + ville gerne gøre kjolen til en "historie", så der er pynt og blonder fra min mor, min søster, min mormor, min svigermor, smykker jeg har købt tidligere og en maaaaasse perler og pallietter. Glæder mig til at vise den frem. Rikke <{POST_SNAPBACK}> Øj, den lyder flot. Den glæder jeg mig til at se. Jeg er helt vild med idéen omkring din "historie". Hvem der bare kunne sådan noget. Hanne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2005 · Report post Hvor er det bare helt kanon og se hinanden i brudekjolerne. Her er min så. Den er herinde et par gange, men den er jo også smuk. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2005 · Report post Hvor er det bare helt kanon og se hinanden i brudekjolerne. Her er min så. Den er herinde et par gange, men den er jo også smuk. <{POST_SNAPBACK}> Ja, den er rigtig smuk.. Og det er alle kvinderne i den også... L.Bamsen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2005 · Report post Hej piger Er lige nødt til at slynge ud: HVOR SER I BRANDGODT UD ALLESAMMEN!!! Kathrine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2005 · Report post Her er min kjole (modelfoto) : 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2005 · Report post Sikke en masse flotte og forskellige kjoler. Min er ikke færdig endnu - her 14 dage før brylluppet, regner med at skulle sy de sidste perler på aftenen inden :D Jeg har fået syet en tyl nederdel ala stinekas fra Rikke Gudnitz og dertil en plain corsage, som jeg nu er i fuld gang med at "pynte". Jeg er uddannet designer og ville derfor gerne selv have en finger med i det endelige design + ville gerne gøre kjolen til en "historie", så der er pynt og blonder fra min mor, min søster, min mormor, min svigermor, smykker jeg har købt tidligere og en maaaaasse perler og pallietter. Glæder mig til at vise den frem. Rikke <{POST_SNAPBACK}> ih, hvor spændende, glæder mig til at se det færdige resultat :heppe: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites