Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 posts in this topic

Hej Lea-

Hvis jeg ikke tager meget fejl, har du været en tur i Kennedy's v. Assentoft og fået dig en Sincerity model :denmarkflag: Rigtig flot kjole, du selv og svingede mellem den og en af deres andre modeller - den anden vandt.

Men har jeg ikke læst, at du er fra Korsør - hvad laver du i Assentoft???

Zoey

0

Annonce ♥

Hej Lea-

Hvis jeg ikke tager meget fejl, har du været en tur i Kennedy's v. Assentoft og fået dig en Sincerity model :bearhug:  Rigtig flot kjole, du selv og svingede mellem den og en af deres andre modeller - den anden vandt.

Men har jeg ikke læst, at du er fra Korsør - hvad laver du i Assentoft???

Zoey

Hehe...jo, det er rigtigt både med Korsør og Assentoft.

Sagen er den, at jeg så kjolen i det første bryllupsblad, jeg købte efter frieriet. Den var i som en reklame for Kennedys. Da jeg kort tid efter da skulle besøge min mor i Silkeborg, kørte vi op til Assentoft og kiggede og prøvede kjolen...og købte den! -Senere har jeg jo så fundet ud af, at kjolen kan købes overalt i landet...men pyt! -Jeg kommer jo alligevel på de kanter af og til.

I øvrigt har jeg ikke prøvet andre kjoler end den...det var kærlighed ved første blik i Bryllupsmagasinet :toot:

Køber du selv kjolen i Kennedys?

:denmarkflag:

0

Den er købt, mangler bare at komme til sidste rettelse, med sko og undertøj, så vi kan se om det hele passer - så skal den med hjem. Har desværre ikke et billede af den, men du kan se på kennedy's hjemmeside. Glæder mig til at se den igen - man føler sig som prisesse for en dag.

Hvilket slør skal du have, eller har du intet valgt?

Hvad har du af sko?

0

Annonce ♥

Så må jeg også hellere vise mit LILLE billede! D. 11. juni skal jeg prøve kjolen igen, så der kan i få et større billede, og så ved jeg også hvad det er for en model..

post-10514-1116416784.jpg  post-10514-1116416803.jpg

:balloon: Cyen

<{POST_SNAPBACK}>

Wauw hvor er den flot.. Beholder du den selv bagefter ? Overvejer du salg, så kontakt mig lige - ha ha.

Knus LB

0

Den er købt, mangler bare at komme til sidste rettelse, med sko og undertøj, så vi kan se om det hele passer - så skal den med hjem. Har desværre ikke et billede af den, men du kan se på kennedy's hjemmeside. Glæder mig til at se den igen - man føler sig som prisesse for en dag.

Hvilket slør skal du have, eller har du intet valgt?

Hvad har du af sko?

Ooops, jeg havde søreme ikke set dit svar før nu..

Jeg skal have dette slør, i 220 cm:

post-10235-1121517602.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Jeg vil gerne bidrage med min kjole.

som jeg fortalte for lang tid siden er jeg blevet gravid til brylluppet vil jeg være 25 uger henne. så kjolen er blevet lagt en del ud. og den befinder sig stadigvæk på en systue i spanien....

post-11321-1121546815.jpg

0

Annonce ♥

Sikke en masse flotte og forskellige kjoler.

Min er ikke færdig endnu - her 14 dage før brylluppet, regner med at skulle sy de sidste perler på aftenen inden :D

Jeg har fået syet en tyl nederdel ala stinekas fra Rikke Gudnitz og dertil en plain corsage, som jeg nu er i fuld gang med at "pynte". Jeg er uddannet designer og ville derfor gerne selv have en finger med i det endelige design + ville gerne gøre kjolen til en "historie", så der er pynt og blonder fra min mor, min søster, min mormor, min svigermor, smykker jeg har købt tidligere og en maaaaasse perler og pallietter.

Glæder mig til at vise den frem.

:hug: Rikke

0

Min er ikke færdig endnu - her 14 dage før brylluppet, regner med at skulle sy de sidste perler på aftenen inden :D

Jeg har fået syet en tyl nederdel ala stinekas fra Rikke Gudnitz og dertil en plain corsage, som jeg nu er i fuld gang med at "pynte". Jeg er uddannet designer og ville derfor gerne selv have en finger med i det endelige design + ville gerne gøre kjolen til en "historie", så der er pynt og blonder fra min mor, min søster, min mormor, min svigermor, smykker jeg har købt tidligere og en maaaaasse perler og pallietter.

:hug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Øj, den lyder flot.

Den glæder jeg mig til at se. Jeg er helt vild med idéen omkring din "historie". Hvem der bare kunne sådan noget.

:)

Hanne

0

Annonce ♥

Hvor er det bare helt kanon og se hinanden i brudekjolerne. :)  :huh:

Her er min så. Den er herinde et par gange, men den er jo også smuk.  :)

post-8595-1122066863.jpg            post-8595-1122066831.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, den er rigtig smuk.. Og det er alle kvinderne i den også...

:hug: L.Bamsen

0

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

ih, hvor spændende, glæder mig til at se det færdige resultat :heppe:

0