Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,614 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er ikke så meget for kæmpe kjoler, men så er det jo godt der findes alternativer :bearhug:

Synes lige at jeg vil tilføje at jeg havde født ti mdr forinden, hvor jeg var oppe på 25 kg over normalvægt - så der var godt nok stress med at få smidt de sidste kilo i ugerne op til (nåede det næsten)

post-6010-1126005138.jpg

Redigeret af Sini
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Så er det min tur d.10 september, det varer aldrig  :lol:  Glæder mig så meget. Har du været ovre og få passet min kjole til og den sidder bare perfekt. Sætter lige et par billeder ind  :bearhug:  Har dem godt nok kun i sort og hvid !

Knus Dorthe

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er det et fedt / flot billede. Du ser bare så glad, naturlig og afslappet ud. Og kjolen klæ'r dig vildt godt... :bearhug::):balloon:

()()

Gitte

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Så er det min tur d.10 september, det varer aldrig  ()()  Glæder mig så meget. Har du været ovre og få passet min kjole til og den sidder bare perfekt. Sætter lige et par billeder ind  (y)  Har dem godt nok kun i sort og hvid !

Knus Dorthe

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er det et fedt / flot billede. Du ser bare så glad, naturlig og afslappet ud. Og kjolen klæ'r dig vildt godt... :cheerleader3::blush::bearhug:

:bearhug:

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Tusinde tak :blush: Glæder mig så meget :(:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lægger da også hellere end gerne min kjole ind. Håber I kan lide den :bearhug:

post-14912-1126187498.jpg

post-14912-1126187520.jpg

:blush:  Maria

<{POST_SNAPBACK}>

Den kjole er jeg da bare helt vild med, den ser så dejlig let og luftig ud med det der stof (jeg ved ikke hvad det hedder) rundt om nederdelen, men stadigvæk meget elegant. Og den klæ'r dig fantastisk :cheerleader3:

Gitte

0

Del dette indlæg

Jeg lægger da også hellere end gerne min kjole ind. Håber I kan lide den :bearhug:

post-14912-1126187498.jpg

post-14912-1126187520.jpg

:blush:  Maria

<{POST_SNAPBACK}>

Den kjole er jeg da bare helt vild med, den ser så dejlig let og luftig ud med det der stof (jeg ved ikke hvad det hedder) rundt om nederdelen, men stadigvæk meget elegant. Og den klæ'r dig fantastisk :cheerleader3:

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, virkelig smuk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja da der endnu er laaaaaang tid til at jeg skal ud og prøve kjoler på i nøjes med at se min kjole på en model. Jeg er blevet så dybt forelsket i denne kjole at jeg ikke kunne forestille mig at jeg ville købe en anden (men joh de skal da prøves hehe)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg bliver godt nok nødt til at rette mig selv...for jeg er netop faldet for en helt anden kjole...og den vil jeg da med glæde vise frem endnu engang...

post-11386-1136650778.jpg

post-11386-1136650788.jpg

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Vil da også lige vise min frem... Føler mig ikke tilnærmelsesvis lige så smuk som nogen af jer andre, men det bliver sq ikke bedre... Der er ikke ærme på den endnu, men det bliver noget i denne stil når den er færdig *SS*

post-16460-1136655198.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer