Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Ej Khio,

Din kjole havde jeg faktisk slet ikke set - havde ikke tålmodighed til at lede i hele din laaaaaaange tråd den dag.... Så du var slet ikke med i hele min "ros-alles-kjoler-svada"  :)

Du ser bare SKØN ud  (y)  og jeg har jo set dit slør og taske - du blir bare for lækker!!  :heppe:

Men vi vil se det HELE på!!!.....

Tak, Siss -HAHA-

Jeg skal nok snart hoppe i hele molivitten... :heppe:

Mht min tråd - orkede du ikke at læse 40 sider???!!! Det kan jeg ikke forstå... :o:huh:-HAHA-

:bearhug:

:bearhug: Khio.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle I smukke brude og kommende brude,

Jeg har kigget med herinde i et stykke tid, men meldte mig først under fanere i går  (y)

Hvor er det fedt at få inspiration fra så mange kreative og humoristiske tøser  :bearhug:  og jeg har altså allerede stjålet lidt ideer rundt omkring...  -HAHA-

Men noget af det mest imponerende er altså alle de smukke brude og kommende brude man ser herinde - det er helt fantastisk som alle bare ser så skønne og unikke ud og har fundet lige præcis KJOLEN der passer perfekt til dem - I ser alle sammen vildt dejlige ud i nogle helt forskellige og hver for sig fantastiske kjoler - der er da vist INGEN af de kommende brudgomme som ikke vil få et sug i maven og lave en Frederik...

Personligt må jeg sige at jeg ikke var det mindste i tvivl da jeg prøvede den kjole jeg har valgt - det føltes bare helt rigtigt og hvis jeg får bare tilnærmelsesvis den samme udstråling som alle jer andre, så er jeg bare  :) GLAD!!!

- og Tillykke med jeres smukke kjoler

Hilsner fra Siss - som prøver om hun kan vedhæfte billede af sin egen kjole...

post-13091-1117105912.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er det bare den smukkeste kjole du har valgt. Kan godt forstå dit sug i maven.

vh

Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har jo heller ike købt endnu, men jeg er vildt forelsket i denne her-! ( som flere af jer ved, og så er jeg også temmelig vild med stinekas'..!!!)

post-12018-1117924619.jpg

Jeg tror måske den kjole du er faldet for kan være magen til min. Den ligner i hvert fald lidt. Jeg viser den også meget gerne frem. Den er fra midt i maj så det er ikke så længe siden den er brugt.

Her er et par billeder fra vores fantastiske dag.

KH Mette

post-9093-1117996284.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

og jeg er da SLET ikke misundelig over, at I kan vise jeres smukke kjoler frem allesammen........NAAAAAAAAAAAAAARJ NARJ SLET IKKE :blush::huh::boohoo:

Jeg vil osse så gerne kunne vise min, men jeg må åbenbart pænt vente. Er der ikke noget med, at alt godt kommer til den der venter..............DAMN den bliver god den kjole :yeah: .

Knus Trisse :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer