Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,614 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja da der endnu er laaaaaang tid til at jeg skal ud og prøve kjoler på i nøjes med at se min kjole på en model. Jeg er blevet så dybt forelsket i denne kjole at jeg ikke kunne forestille mig at jeg ville købe en anden (men joh de skal da prøves hehe)

post-11386-1116834540.jpg

post-11386-1116834555.jpg

0

Del dette indlæg

Her er billeder af mine TO brudekjoler, der begge blev designet af Stine Bahrt fra Fairytailors

post-6010-1116495684.jpg          post-6010-1116495695.jpg

Jeg bliver nødt til at spørge... Hvorfor havde du to brudekjoler???

()() fra Monika

For sjov :heppe: og så fordi jeg gerne ville være lidt funky med kort skørt og mere råt look imens min kæreste hellere ville have at jeg valgte en mere klassisk kjole... resultat = en kjole til kirken ogen anden til festen -HAHA-

Nårh, okey... Smart...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Må jeg spørge, hvor den er købt henne og pris? den er bare vildt fed. Det er lige noget i den stil jeg leder efter, men har endnu kun fundet en enkelt i den stil (fra Hervé Mirage)

tusind tak for svar.

Maja

Jeg benytter da også hjertens gerne enhver given lejlighed til at vise min dejlige kjole frem igen og igen og igen...

<{POST_SNAPBACK}>

Redigeret af gelineck
0

Del dette indlæg

Hejsa

Må jeg spørge, hvor den er købt henne og pris? den er bare vildt fed. Det er lige noget i den stil jeg leder efter, men har endnu kun fundet en enkelt i den stil (fra Hervé Mirage)

tusind tak for svar.

Maja

Jeg benytter da også hjertens gerne enhver given lejlighed til at vise min dejlige kjole frem igen og igen og igen...

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

hejsa

tillader mig at svare; den er fra Rikke Gudnitz (samme sted som min) du kan se og læse mere i hendes planlægningstråd (se under forum, planlægning og så den tråd der hedder Birgitulla og Michäel.)

:bearhug:

forresten priserne starter ved ca. 12.000,-

Redigeret af stineka
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle I smukke brude og kommende brude,

Jeg har kigget med herinde i et stykke tid, men meldte mig først under fanere i går :bearhug:

Hvor er det fedt at få inspiration fra så mange kreative og humoristiske tøser :bearhug: og jeg har altså allerede stjålet lidt ideer rundt omkring... -HAHA-

Men noget af det mest imponerende er altså alle de smukke brude og kommende brude man ser herinde - det er helt fantastisk som alle bare ser så skønne og unikke ud og har fundet lige præcis KJOLEN der passer perfekt til dem - I ser alle sammen vildt dejlige ud i nogle helt forskellige og hver for sig fantastiske kjoler - der er da vist INGEN af de kommende brudgomme som ikke vil få et sug i maven og lave en Frederik...

Personligt må jeg sige at jeg ikke var det mindste i tvivl da jeg prøvede den kjole jeg har valgt - det føltes bare helt rigtigt og hvis jeg får bare tilnærmelsesvis den samme udstråling som alle jer andre, så er jeg bare :lol: GLAD!!!

- og Tillykke med jeres smukke kjoler

Hilsner fra Siss - som prøver om hun kan vedhæfte billede af sin egen kjole...

post-13091-1117105912.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okaaaay, så - kan da godt liiige overtales til at vise min kjole frem igen... -HAHA-

post-9362-1117641812.jpg

post-9362-1117641901.jpg

Det er En Rembo Styling model - med det æhhh, øøøhhhmmm "daaajlige" navn "NASTY"... :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej Khio,

Din kjole havde jeg faktisk slet ikke set - havde ikke tålmodighed til at lede i hele din laaaaaaange tråd den dag.... Så du var slet ikke med i hele min "ros-alles-kjoler-svada" -HAHA-

Du ser bare SKØN ud -HAHA- og jeg har jo set dit slør og taske - du blir bare for lækker!! :heppe:

Men vi vil se det HELE på!!!.....

Og Kathrine,

Din er også vildt flot til dig!! - meget smuk og enkel - du ser helt eventyr-agtig ud :respekt:

Jeg må altså til at kigge ind lidt oftere - det er jo næsten ikke til at følge med...

-HAHA- Siss

Redigeret af Siss
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer