Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vil også være blandt alle de smukke kvinder i alle de smukke kjoler - og viser gerne min igen.

den er bare flot

Tak skal du have - glader mig også meget at skulle have den på igen

0

Del dette indlæg

Vil da også lige vise min frem... Føler mig ikke tilnærmelsesvis lige så smuk som nogen af jer andre, men det bliver sq ikke bedre... Der er ikke ærme på den endnu, men det bliver noget i denne stil når den er færdig *SS*

<{POST_SNAPBACK}>

Hallå!

Hvad bilder du dig ind at tale sådan om vore Trine? Hun er super-smuk i denne kjole og ligner en gudindeskøn-diva i sin kjole! Hende skal man tale pænt om! :bask:

:hug: Knus til dig Trine. Du skal i HVERT fald føle dig smuk i din kjole, for det ER du!

Gitte :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og et hvor man bedre kan se slæbet:

badutski

<{POST_SNAPBACK}>

den er da også :respekt::hug: flot til dig

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for rosen. Jeg var også meget glad for den, og den var fantastisk behagelig at have på, selvom den var tung pga. af al silken.

Din kjole er også fantastisk, jeg har før siddet og beundret den meget.

Badutski

0

Del dette indlæg

Hej Piger

Jeres kjoler er alle meget smukke og jeg ville ønske at jeg snart kunne finde ud af at vælge en til mig selv...Da jeg kiggede jeres kjoler igennem forelskede jeg mig især i Siss' kjole....Eftersom hun ikke har været aktiv herinde siden august formoder jeg at hun er afmeldt, så er der mon en af jer der ved hvad modellen hedder og hvor den kan købes + pris:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen - så må jeg vel også hellere vove springet - selvom jeg da nu bliver helt i tvivl om jeg har valgt rigtigt med alle de smukke kjoler i denne tråd :thumbsupsmileyanim:

post-5883-1141253051.jpg

post-5883-1141253069.jpg

Efter at halsstykket er fjernet ser den sådan ud:

post-5883-1148074309.jpg

post-5883-1141253098.jpg

0

Del dette indlæg

jamen - så må jeg vel også hellere vove springet - selvom jeg da nu bliver helt i tvivl om jeg har valgt rigtigt med alle de smukke kjoler i denne tråd :thumbsupsmileyanim:

post-5883-1141253051.jpg

post-5883-1141253069.jpg

-og et sidste bagfra:

post-5883-1141253098.jpg

sandra, jeg er simpelthen nødt til at skrive det igen - du er jo hamrende super duper maxi lækker i den smukke kjole :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DET VAR GODT dygtige brude, jeg vidste der var flere billeder at se!!! Ja jeg ved godt at min egen kjole ikke er her, kan ikke lægge den ind lige nu for kæresten sidder lige i nærheden, men den kommer nok engang senere, for jeg er meget stolt af den :bearhug:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DET VAR GODT dygtige brude, jeg vidste der var flere billeder at se!!! Ja jeg ved godt at min egen kjole ikke er her, kan ikke lægge den ind lige nu for kæresten sidder lige i nærheden, men den kommer nok engang senere, for jeg er meget stolt af den :denmarkflag:

OK, jeg prøver også at sætte min kjole ind. Har ikke prøvet det før, så bær over med mig ... :denmarkflag:

Det er i øvrigt ikke den rigtige størrelse (den er holdt sammen på ryggen med nåle), så den sidder jo ikke lige helt optimalt. Glæder mig vildt til den kommer hjem i slutningen af april! :bearhug:

Knus fra eastvillage

Nå, var lige nødt til at fjerne billederne - har fundet ud af, at der er nysgerrige blikke herinde ;)

Redigeret af eastvillage
0

Del dette indlæg

OK, jeg prøver også at sætte min kjole ind. Har ikke prøvet det før, så bær over med mig ... :denmarkflag:

Det er i øvrigt ikke den rigtige størrelse (den er holdt sammen på ryggen med nåle), så den sidder jo ikke lige helt optimalt. Glæder mig vildt til den kommer hjem i slutningen af april! :denmarkflag:

Knus fra eastvillage

hvor er den super flot :bearhug: totalt diva Mary lækker :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Det er ren fornøjelse at sidde her og kigge på alle jeres SMUKKE brudekjoler, og interessant at se hvor forskellige kjoler vi vælger. Jeg vil også meget gerne vise min kjole frem, men kan ikke vise lige præcis min, da det er en designer model så der er kun denne ene, da kjolen endte med at komme til at se anderledes ud. Det er prøven på modellen Tiffany. Min er så helt i blonder, overdelen er magen til den på billedet men nederdelen er helt i samme blonde som overdelen, og den er syet på samme måde som det nederste billede. Glæder mig bare så meget til tilretningen d.9/5, så jeg kan vise billeder af lige præcis min drømme kjole. Alt mit tilbehør er også i blonder, slør, sko, task og selvfølgelig også mit lingeri :denmarkflag:

Janni :denmarkflag:

post-14801-1141379926.jpg

post-14801-1141379946.jpg

post-14801-1141379969.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer