Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej piger

Glæder mig sådan til mig bryllup den 18. aug. 07.

Her er et billede af min kjole, som dog er taget i februar. Har tabt lidt kilo siden, så den sidder bedre.

Hvad synes I om den?

KH

Heidi

Hej Heidi. Det er en meget sød kjole du har valgt og jeg synes at du ser yndig ud. Et rigtigt godt valg. :griner:-

0

Del dette indlæg

Min kjole. Som ikke sidder helt som den skal endnu :sm: -men det kommer den til :D

Hold da k.... sikke en figur du har og får i den kjole. :griner:- Din kommende mand taber da både næse og mund.. :biggrin:

Hej :lol: Jamen det håber jeg da at han gør :D og mange tak for dine søde ord. Jeg blev bare så glad!!

-Kamille

0

Del dette indlæg

Hej Kamille og Kamekazee.

Det er meget smukke kjoler I har på begge to. Og Kamille du bliver en smuk brud på lørdag når alt kommer til at side som det skal. Til dig Kamekazee vil jeg bare sige at WAU. Den sætte mine tanker hen på en prinsessekjole fra disney. :griner:-:biggrin::lol::sm:

*kuldegys* mange mange tak. Jeg håbede at nogen ville kommentere min kjole :hug: Jeg håber at jeg føler mig som den smukkeste på lørdag.. Nu må det bare ikke regne, for vi skal vies udenfor!! Håret skal ikke sidde som på billedet, det har jeg lagt ind under SMART I EN FART under 'kunne vi ikke oprette et emne med frisurer' -hvis du vil se det :hug:

-Kamille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole. Som ikke sidder helt som den skal endnu :sm: -men det kommer den til :D

Hold da k.... sikke en figur du har og får i den kjole. :griner:- Din kommende mand taber da både næse og mund.. :biggrin:

Hej :lol: Jamen det håber jeg da at han gør :D og mange tak for dine søde ord. Jeg blev bare så glad!!

-Kamille

Håret skal ikke sidde som på billedet, det har jeg lagt ind under SMART I EN FART under 'kunne vi ikke oprette et emne med frisurer' -hvis du vil se det smile.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kamille. Du så hamrende got ud på dit billed så jeg er sikker på at du lignede en drøm på selve dagen. Hamrende flot kjole og ja enig i at den leder tankerne hen på en disney prinsesse. :thumbsupsmileyanim::boohoo:

Mange mange tak

Jeg så bedre ud igår!! Men de billeder kommer en anden dag.

-Kamille

0

Del dette indlæg

IHHHHH Hvor er i alle bare fine - jeg vil også vise min - men kan ikke :/ Min brudepige har billederne så jeg ikke fristes til at vise den til nogle af mine gæster - det skal være en hemmelighed - og så fordi gemalen helst ikke skal se den ved et uheld :thumbsupsmileyanim: Og den er heller ikke på nettet øv - savner den :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Glæder mig sådan til mig bryllup den 18. aug. 07.

Her er et billede af min kjole, som dog er taget i februar. Har tabt lidt kilo siden, så den sidder bedre.

Hvad synes I om den?

KH

Heidi

Jeg synes din kjole er SÅ fin - enkel romantisk og sidder helt perfekt på dig. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Kamille og Kamekazee.

Det er meget smukke kjoler I har på begge to. Og Kamille du bliver en smuk brud på lørdag når alt kommer til at side som det skal. Til dig Kamekazee vil jeg bare sige at WAU. Den sætte mine tanker hen på en prinsessekjole fra disney. :cheerleader3::cheerleader3::blush::blush:

1000 tak for din kompliment :biggrin: Hvor var det sødt skrevet :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer