Posted August 9, 2007 · Report post Har ingen billeder af mig i den, men i får et med los modellos Wow - det er en flot kjole, og alt det tyl, wow!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2007 · Report post Må selvsagt vise frem kjolen min. Kjøpte den på mandag, men er fortsatt et år til jeg skal bruke den. Den sidder jo som syet til dig - og sikke en flot talje!! wow 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2007 · Report post Har ingen billeder af mig i den, men i får et med los modellos Wow - det er en flot kjole, og alt det tyl, wow!! Og mig der egentligt ikke kan li tylkjoler 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2007 · Report post Har ingen billeder af mig i den, men i får et med los modellos Wow - det er en flot kjole, og alt det tyl, wow!! Og mig der egentligt ikke kan li tylkjoler det kunne jeg heller ikke før jeg kom herind i BK ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2007 · Report post Har ingen billeder af mig i den, men i får et med los modellos Wow - det er en flot kjole, og alt det tyl, wow!! Og mig der egentligt ikke kan li tylkjoler Det kunne jeg heller ikke før jeg kom ind i BK og så alle de sindsyge flotte kjoler 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2007 · Report post Må selvsagt vise frem kjolen min. Kjøpte den på mandag, men er fortsatt et år til jeg skal bruke den. Den sidder jo som syet til dig - og sikke en flot talje!! wow Den er faktisk litt for stor på overkroppen. Men får sydd den inn litt Elsker kjolen min 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2007 · Report post Wow nogle smukke brudekjoler, jeg holder et enkelt bryllup her første gang jeg skal giftes, og vi har ikke så mange penge så jeg skal ud og leje en kjole i næste uge?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2007 · Report post jeg er faktisk heller ikke en tyl pige, men da jeg fik min paa saa vidste jeg at det bare skulle vaere den.. Der er saa mange smukke kjoler og ligeledes dem med tyl.. Det er utroligt saa 'klog' man bliver paa bk.. Smiler.. S I K K E F A N T A S T I S K E K J O L E R 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2007 · Report post Her er så min smukke kjole på den store dag i lørdags. Charlotte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2007 · Report post Her er så min smukke kjole på den store dag i lørdags. Charlotte Rigtig flot kjole og super flot buket 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2007 (edited) · Report post Lige et til.. kunne jo blive ved.. Edited August 10, 2007 by CBV 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2007 · Report post Se min kjole... Er saa stolt over denne kjole.. Beklager der ikke er billede bagfra, men har laangt slaeb... Wow, den er godt nok smuk, og passer rigtigt godt til dig. :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2007 (edited) · Report post Her min næsten færdige kjole. Har selv designet den og min mor har syet. Poster et billede fra selve dagen, når vi er nået så vidt. Der skal selvfølgelig et ærme mere på. Edited August 10, 2007 by Iben J N 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2007 · Report post Nu har jeg så vist min kjole frem herinde en gang på modellos, men syntes alligevel i skal se den på mig også ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2007 · Report post Her er den så med slæbet nede, dog sammen med min dejlige MAND 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2007 · Report post Her er et billede af min kjole. Jeg glæder mig helt vild til at prøve den igen.Drømmer om den hver nat, desværre går der stadig et par måneder før den er færdig. Naaaarhj hvor er den flot . Hvor har du købt den henne? Det er lige min smag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2007 · Report post Jeg har ikke fået fotografens billeder endnu.. så det bliver både af mig og min mand.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2007 · Report post et fra siden/bagfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2007 · Report post Den er købt hos Nicolais Brudekjoler i KBH. slæb og slør er 3½ meter langt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2007 · Report post Og så liiiige det sidste.. man kan jo blive ved 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2007 · Report post her er jeg så i min kjole på dagen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2007 · Report post Jeg vil også gerne vise min fantastiske kjole frem, som den så ud på dagen... Så her er jeg og min dejlige mand :fløjt: 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2007 · Report post Der kommer liiiige et mere :fløjt: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2007 · Report post Her er min kjole på dagen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2007 · Report post Lige et mere... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites