Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå... så er det måske blevet min tur til at vise jer min nyerhvervede kjole...

Jeg var selv meget i tvivl om det var den rigtige, ikke fordi den ikke er smuk, menfordi jeg også prøvede en anden som var rigtig meget mig men på en helt anden måde.... mere sporty, hvis en brudekjole kan være det ? :thumbsupsmileyanim:

Louise

post-28283-1201125255.jpg

Redigeret af louih02
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... så er det måske blevet min tur til at vise jer min nyerhvervede kjole...

Jeg var selv meget i tvivl om det var den rigtige, ikke fordi den ikke er smuk, menfordi jeg også prøvede en anden som var rigtig meget mig men på en helt anden måde.... mere sporty, hvis en brudekjole kan være det ? :thumbsupsmileyanim:

Louise

Har du et billede af den anden - eller vil du helst slippe for sammenligningen? Kunne bare være sjovt at se den "sporty" brudekjole ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nå... så er det måske blevet min tur til at vise jer min nyerhvervede kjole...

Jeg var selv meget i tvivl om det var den rigtige, ikke fordi den ikke er smuk, menfordi jeg også prøvede en anden som var rigtig meget mig men på en helt anden måde.... mere sporty, hvis en brudekjole kan være det ? :rolleyes:

Louise

Har du et billede af den anden - eller vil du helst slippe for sammenligningen? Kunne bare være sjovt at se den "sporty" brudekjole ;)

Nej desværre... vi måtte ikke tage billeder der :-(

Rigtig surt synes jeg da jeg sidst på dagen stod og skulle vælge... der ville det have været rigtig rart for mig lige at have haft et billede af mig i kjolen til sammenligning med den jeg stod i!

...og jeg tror faktisk det i sidste ende er en ulempe for dem selv, da man kan have svært ved at huske de enkelte kjoler præcist når man skal vælge hvis der er flere blandt favoritterne.... og forstår det faktisk heller ikke helt da næsten alle kjoler ligger på nettet med billede.... så de skal jo ikke være bange for at man får lavet en kopi hos en skrædder....

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil frygtelig gerne vise min kjole frem også, men hvordan sætter man billeder ind? er det nede i "vedhæftninger" Kan man bare tage dem direkte fra sin computer eller skal de ligge på nettet i forvejen? :bearhug:

Stine

genticker.php?dhn=MTY1Mzc=.png

Ja du trykker bare gennemse og så kan du finde de billeder du har på din computer - vælg billede og tryk vedhæft.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har prøvet, men jeg får bare den besked at jeg har glemt at vælge den fil som jeg vil vedhæfte. og jeg har da valgt en. jeg forstår ikke hvad jeg gør forkert. Kan det være fordi at filen er for stor?

Stine

Hey!

Du skal finde filen og så trykke på den grønne vedhæft fil Så går der lidt tid hvor en rund knap "snurrer" og så er den færdig og du kan trykke tilføj besvarelse

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er MIN kjole så! Fra House of brides .

Den er ikke tilrette helt endnu, da den lige skal lægges op en 4-5 cm.

Man får en helt vildt flot talje i den (især, når der er lidt at "modellere" med omkring hofterne) ;)

Jeg GLÆDER mig meget!! :thumbsupsmileyanim:

post-32819-1202908888.jpg

post-32819-1211049522.jpg

post-32819-1211049547.jpg

post-32819-1211049562.jpg

Redigeret af sofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer