Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Her er min DRØMME-brudekjole. Jeg har ledt længe efter den, så jeg er bare så glad for, at jeg endelig har fået fat i den. Den er på vej til mig i posten fra Tyskland... :cheerleader3:

Jeg kan godt forstå at det er din drømmebrudekjole for den er meget smuk-jeg glæder mig til at se billeder af den på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det nogle smukke kjoler :thumbsupsmileyanim:

Jeg har selv bestilt 2 skræddersyede fra Kina som jeg går og venter på... jeg har prøvet at smide billeder ind af dem men min pc vil ikke det samme som jeg.

Vender nok tilbage når der er billeder af mig i kjolerne for så kan jeg jeg da finde ud af at sætte dem ind.

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-31560-1210767534.jpgHej Alle

Så er det vist på tide jeg holder op med at lurer på alle jer andre og ligger lidt ind selv :bearhug:

Så jeg synes dette var det rette sted at starte så jeg kan dele min fine kjole med andre :bearhug:

Så her er den

Hold da op en smuk kjole og her sidder man og er grøn af misundelse over sådan en dejlig flad mave og pæn barm. Kjolen er perfekt til dig!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja nu er det snart et år siden jeg havde min brudekjole på, sikke tiden går...

Jeg kan huske sidste år ved denne tid, uhh planlægning til op over begge øre.

Min største frygt var kjolen, der findes som vi jo kan se her i tråden, mange flotte kjoler, men nu er jeg ikke lige frem en str. 38, så jeg var meget spændt på om jeg kunne få min prinsesse kjole i str. 48 :thumbsupsmileyanim: og jubii det kunne jeg.

Desværre er det jo kun den ene dag, der er anledning til at ha' den på, :thumbsupsmileyanim: så i stedet for at la' den hænge og og samle støv (og fylde) i skabet, har jeg nu sat den til salg, i håb om at der er en der vil blive mindst lige så glad for den, som jeg blev/var/er.

Her er den så:

post-34340-1212749701.jpg

post-34340-1212749759.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

post-31560-1210767534.jpgHej Alle

Så er det vist på tide jeg holder op med at lurer på alle jer andre og ligger lidt ind selv :cheerleader3:

Så jeg synes dette var det rette sted at starte så jeg kan dele min fine kjole med andre :cheerleader3:

Så her er den

Hvor er det bare en flot kjole og den passer helt perfekt til din krop....

Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
vil da også lige være med her... jeg glæder mig vildt til jeg skal have den på for alvor på lørdag... uha det er snart

Ihh jeg h¨åber jeg finder en kjole der sidder lige så godt på mig.. som jeres kjoler sidder på jer...

For den kjole sidder jo som støbt.. rigtig rigtig flot :cheerleader3:

Malene

( nu må jeg da have nået 200 besvarelser.... )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer