Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Synes I ikke det har været svært at vælge - der er jo netop så mange smukke kjoler og egentlig ogå meget forskellige.

I ser i hvertfald alle meget dejlige ud - også selvom nogle af billederne "bare" er fra brudekjole-shoppe-turen.

0

Del dette indlæg

Synes I ikke det har været svært at vælge - der er jo netop så mange smukke kjoler og egentlig ogå meget forskellige.

I ser i hvertfald alle meget dejlige ud - også selvom nogle af billederne "bare" er fra brudekjole-shoppe-turen.

Nej jeg synes egentlig ikke det var svært at vælge. For mit vedkomne var det simpelthen kærlighed ved først blik, da jeg så den i virkeligheden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom min endelig hjem :unsure:

Det er en Benjamin Roberts. Alle blonderne er med svagtfarvet guld/sølv tråde som skinder og små gennemsigte perler på også.

Glæder mig SÅÅ meget til den store dag d. 26 september 2009.

....og nu med slør og ét med detaljer :rolleyes:

WOW hvor er din kjole bare smuk!!! og ikke mindst også med dig i den... hold da fast :biggrin: Er helt sikker på at din kommende mand nok skal blive begejstret :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har kun billeder i halv dårlige kvalitet med bøvede ansigtsudtryk, men dem må I da gerne se :) Den har endnu ikke været ved skrædderen og blive tilrettet eller fået lavet mine små ændringer. :) Bla. skal bøjlen i corsagen laves om, og slæbet skal kunne hægtes op til en anderumpe :) Jeg har købt den her på bryllupsklar, helt ny for 1000 kroner :cheerleader3:

a1o8co.jpg

2lt51c0.jpg

33mbj1e.jpg

309hfgn.jpg

0

Del dette indlæg

I skal da også se min. Aner ikke hvem designeren er, og har ikke set noget magen til i noget blad eller på nettet. Måske kan nogen af Jer hjælpe mig.

Jeg har købt kjolen i Murmansk, Rusland, hvor min kæreste også friede, da vi var på ferie nytåret over. Og inden vi tog hjem fra ferie var kjolen købt, og hovedårsagerne til det var at jeg ikke var sikker på at finde noget jeg ville være lige så glad for som denne hjemme i Danmark, plus at prisen ikke var til at hamle op med :D

Her har I et billede bagfra, foran og et tæt på - tag Jer ikke af ansigtet. Var faktisk på vej i seng (dermed minus makeup), da jeg pludselig skulle ud og prøve kjoler på, men det er en anden historie ;)

post-20881-1241543015.jpg

post-20881-1241543136.jpg

post-20881-1241543152.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skal da også se min. Aner ikke hvem designeren er, og har ikke set noget magen til i noget blad eller på nettet. Måske kan nogen af Jer hjælpe mig.

Jeg har købt kjolen i Murmansk, Rusland, hvor min kæreste også friede, da vi var på ferie nytåret over. Og inden vi tog hjem fra ferie var kjolen købt, og hovedårsagerne til det var at jeg ikke var sikker på at finde noget jeg ville være lige så glad for som denne hjemme i Danmark, plus at prisen ikke var til at hamle op med :D

Her har I et billede bagfra, foran og et tæt på - tag Jer ikke af ansigtet. Var faktisk på vej i seng (dermed minus makeup), da jeg pludselig skulle ud og prøve kjoler på, men det er en anden historie ;)

post-20881-1241543015.jpg

post-20881-1241543136.jpg

post-20881-1241543152.jpg

Meget smuk kjole

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauuu med detaljer på din kjole Bkl. Kan godt forstå du ikke turde tage chancen med at finde en i Danmark, når du pludselig har din drømmekjole foran dig. Jeg kender ikke designeren, men jeg vil tro at det er en russer eller måske en fra Iran eller noget i den stil.

Min kjole 1 (se evt. i min tråd) er designet af en iraner (originalen altså) og mit indtryk er at kjoler derfra er med mange detaljer og finesser.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer