Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,614 indlæg i dette emne

Her er jeg så i min fine tylkjole, der er syet efter mine egne anvisninger i Kina....

(elsker det ekstra strut, der er ved numsen. Det giver slæbet en ekstra flot karakter)

Wow hvor er du bare smuk!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::super::hug:

Virkelig flot kjole... jeg var lige ved at tro det var et modelbillede af en kjole :thumbsupsmileyanim:

Håber i havde en helt fantastisk dag :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:shooter: Hvor er I bare smukke alle sammen.

Har lige bestilt min kjole på nettet. :):thumbsupsmileyanim: Glæder mig til den kommer :badgirl::griner:-

Må jeg spørge hvor på nettet du har købt den og hvad du har givet for den ........ det er nemlig lige den type jeg leder efter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:shooter: Hvor er I bare smukke alle sammen.

Har lige bestilt min kjole på nettet. :):thumbsupsmileyanim: Glæder mig til den kommer :badgirl::griner:-

Må jeg spørge hvor på nettet du har købt den og hvad du har givet for den ........ det er nemlig lige den type jeg leder efter :thumbsupsmileyanim:

Jeg har købt den hos lilly. Det er en anden sortering så jeg har kun givet 2000. Hvad den ellers koster ved jeg ikke. Du skal ind under "kollektioner" og så ned i "her og nu online tilbud".

0

Del dette indlæg

:loveboard: Hvor er I bare smukke alle sammen.

Har lige bestilt min kjole på nettet. :):rolleyes: Glæder mig til den kommer HUUG:(

Må jeg spørge hvor på nettet du har købt den og hvad du har givet for den ........ det er nemlig lige den type jeg leder efter :biggrin:

Jeg har købt den hos lilly. Det er en anden sortering så jeg har kun givet 2000. Hvad den ellers koster ved jeg ikke. Du skal ind under "kollektioner" og så ned i "her og nu online tilbud".

Tusinde tak for hjælpen ;) Ved du evt om den har knapper eller snørre i ryggen?? Det vil du måske skrive til mig når du får den hjem..... så vil jeg blive meget glad :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:o Hvor er I bare smukke alle sammen.

Har lige bestilt min kjole på nettet. :):rolleyes: Glæder mig til den kommer HUUG:(

Må jeg spørge hvor på nettet du har købt den og hvad du har givet for den ........ det er nemlig lige den type jeg leder efter :biggrin:

Tusinde tak for hjælpen ;) Ved du evt om den har knapper eller snørre i ryggen?? Det vil du måske skrive til mig når du får den hjem..... så vil jeg blive meget glad :cheerleader3:

Den har snørre i ryggen. Og den ligger på posthuset og venter på mig. Kan næsten ikke vente med at hente den. Ser nogenlunde sådan :loveboard: ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Hvor er I bare smukke alle sammen.

Den har snørre i ryggen. Og den ligger på posthuset og venter på mig. Kan næsten ikke vente med at hente den. Ser nogenlunde sådan :loveboard: ud.

Ejjj bare det var mig ;) Måske du vil sætte et billede ind med dig selv i den :o

0

Del dette indlæg

Ejjj bare det var mig ;) Måske du vil sætte et billede ind med dig selv i den :o

Min kæreste har lovet at hente den i eftermiddag. Kan næsten ikke vente. Og jeg skal nok sætte et billede ind.

0

Del dette indlæg

Min kæreste har lovet at hente den i eftermiddag. Kan næsten ikke vente. Og jeg skal nok sætte et billede ind.

Det vil jeg glæde mig til ;) Håber du sætter billede ind i denne tråd, da jeg får mail når der sker noget nyt....ellers kan de være svært at finde rundt i alle de tråde der er her ;) Glæder mig til at se hvor fin du bliver ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er super smuk, og du kan bestemt bære halterneck stropper... :thumbsupsmileyanim: (er SÅ misundelig - jeg har nemlig alt for smalle skuldre til halterneck :thumbsupsmileyanim: )

Tusind tak, dejligt at man kan få noget positivt ud af sine brede skuldre, hi hi :cheerleader3:

Efter at have kigget på billedet nogle gange, så tror jeg også det skal være med stropperne, er lidt i tvivl, men de er bare så flotte ;)

0

Del dette indlæg

Den er super smuk, og du kan bestemt bære halterneck stropper... :thumbsupsmileyanim: (er SÅ misundelig - jeg har nemlig alt for smalle skuldre til halterneck :thumbsupsmileyanim: )

Tusind tak, dejligt at man kan få noget positivt ud af sine brede skuldre, hi hi :cheerleader3:

Efter at have kigget på billedet nogle gange, så tror jeg også det skal være med stropperne, er lidt i tvivl, men de er bare så flotte ;)

Jeg synes nemt man kan blive for bar "i toppen" uden stropper. Lige meget om man er brun, bleg eller gennemsigtig (mig) så pynter det med stropper.

Hvis man ikke har stropper kan man eventuelt have et stort halssmykke på.

0

Del dette indlæg

var oppe hos Lilly i mandags, og prøvede først denne kjole. så lidt andet og andre stilarter, men blev ved med at tænke tilbage på denne, og så købte vi den... kan slet ikke vente til maj når min dejlige Johnni ser mig :thumbsupsmileyanim:

er helt vild med "lille pige" stilen, og den sad bare perfekt!!!!

post-36095-1264532470.jpg

og her er mit slør... jeg blir så fiiiiiiiiin ;)

post-36095-1264532553.jpg

0

Del dette indlæg

var oppe hos Lilly i mandags, og prøvede først denne kjole. så lidt andet og andre stilarter, men blev ved med at tænke tilbage på denne, og så købte vi den... kan slet ikke vente til maj når min dejlige Johnni ser mig :cheerleader3:

er helt vild med "lille pige" stilen, og den sad bare perfekt!!!!

post-36095-1264532470.jpg

og her er mit slør... jeg blir så fiiiiiiiiin ;)

post-36095-1264532553.jpg

Hov... det er jo MIT slør (dvs jeg har ikke købt det endnu, for jeg kan ikke få mig selv overtalt til at 1200 kr er ok for et slør....) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer