anette.kjar

Medlem
  • Content count

    484
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About anette.kjar

  • Rank
    Lykkelig gift <3 <3
  • Birthday 07/14/1959

Kontakt

  • Hjemmeside
    http://www.123hjemmeside.dk/anettes-kortsalg

Profile Information

  • Vielses dato
    16.10.2010
  • Type vielse
    Kirke bryllup i Avedøre Kirke
  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    jeg bor i Hvidovre

Recent Profile Visitors

2,285 profile views
  1. Min datter lavede en brudevals til os.......... Desværre er starten ikke med, da vi begyndte med den traditionelle og gik så over i den mere utraditionelle, så folk begyndte først at filme der ;) Men kig på den og få evt. nogle ideer til musik ;) Du finder den her:
  2. Vores tema var også lilla/hvid, men vi havde også guld ...... her er et billede en af gæsterne tog af sig kuvert/plads Vi har forresten Guldposer til salg, da vi brugte æsker i stedet for.... men poserne vil være søde med brændte mandler i til hver en gæst i stedet for æsker Vedhæfter også lige et billede af dem, jeg har 70 stks størrelsen på poserne er 10 x 7,5 cm….. Sælges for 200,- kr de er helt nye....send en PM hvis nogen skulle være interesseret
  3. :17: Hejsa Kan godt se dit problem, men du skal hele tiden huske på,at det er jeres bryllup og ikke familiens Du er kun 26 år jeg var 51 år,da jeg blev gift sidste år og jeg vil ALDRIG ha bestilt en klaverbokser (som jeg kalder det ) Da jeg forbinder det med guldbryllupper og 70 års fødselsdage osv. Vi havde Disko bilen og jeg kan kun sige dig, at de penge er givet mere end godt ud, du vil ikke fortryde hvis du booker dem, men skynd dig de er eftertragtet Hvis det var mig vil jeg bede om hans telefon nr. ringe til ham og sige at din mormor havde bestilt ham uden i vidste det .... så kan du komme med en lille hvid løgn og sige : " vi har desværre allerede bestilt musik til vores bryllup, så det er jeg rigtig ked af, men jeg håber min mormor kan få de evt betalte penge retur" Sig så evt til din mormor, at hvis det er fordi hun gerne vil give et tilskud til musikken, så vil i blive glade , men at i har bestemt jer for en anden :17:
  4. Hejsa Vi holdt vores bryllup den 16. Okt 2010 og var blevet enige om at børn under 18 år ikke skulle inviteres,da vi har en meget stor familie og vi vil godt for engang skyld ha en voksenfest..... dog med den untagelse at vores søskende måtte tage ders børn med, da det trods alt er niecer og nevøer Jeg vil dog nok ha lavet en undtagelse hvis der var nogle af vores kusinerne eller venner der havde små børn de ammede på det tidspunkt Det fungerede fint og der var ingen sure miner..... havde der været det var det bare ærgeligt, da det var vores store dag/fest Syntes i to skal blive enige om det og lade være med at spørege familien, det er jeres dag og jeres fest God fest til jer når i kommer dertil
  5. Hej Jeg/vi vidste intet om dato eller hvad der skulle ske.... Blev faktisk meget overrasket over at der blev holdt polterabend for os det havde vi slet ikke tænkt på, men også glade Jeg syntes at du skal stole på din kommende mand og ikke være så nysgerrig...... han gifter sig jo med dig, da det er dig han elsker Så nyd at der er nogen der vil lave sådan en aften for jer, så kan i bagefter snakke og grine af alt det jeres venner har kunne finde på at lave for jer ;) Det er bare mit gode råd til dig
  6. Det er en af grundene til at man altid skal betale over PayPal
  7. Hejsa Jeg har fundet denne tabel på nettet. Det kan nemlig være svært at sige antal af flasker, da der som regel er mere i de flasker man kan købe i tyskland Vi købte også vin i Tyskland og der var der 2 liter i rødvins flaskerne Her er tabellen : Mængden af vin til festmiddag: Beregn 1-2 glas velkomstdrinks pr. person. Beregn 3 glas hvidvin pr. person. Beregn 5 glas rødvin pr. person. Beregn 1-2 glas dessertvin pr. person. Håber du kan bruge mit svar og god fornøjelse med i Tyskland
  8. Vi havde små guld æsker på vores bord, (vores farvetema var guld,lilla og hvid) I vores æsker var der et stykke tyggegummi, et lille stykke chokolade med vores monogram på, et par hovedpinepillet, et par tandstikker, et plaster (vabelplaster) + en lille parfume. Vi brugte ikke æskerne som bordkort, men det der mange der gør Vi havde som sagt parafume i så vi havde lavet æsker til damer og æsker til mænd I æsken havde vi lagt et lille sjovt digt som omtalte de ting der var i æsken Det er kun din fantasi der sætter grænser for hvad du kan komme i ;) Vi havde også snakket om gondomer til mændene, men der var for mange børn og par med så vi blev enige om det ikke var passene
  9. Det er jo ikke et must at have en PA!! Får man en skal man selvfølgelig være glad, men man skal da ikke forvente det og gå og blivet stresset over det Jeg blev gift for anden gang i Oktober 2010...første gang var i 1990 og der fik jeg ingen PA, men det var da ikke noget jeg gik og tænkte over!! Sidste år fik jeg så en PA da mine to store pige havde arrangerede det og det blev jeg selvfølgelig glad for , men havde ikke forventet noget. I gamle dage gjorde man det lige op til et bryllup så der er da et stykke tid at løbe på endnu for dig Men lad være med at gå og blive stresset over det..... glæd dig til brylluppet og bryllups festen og lad det blive den bedste dag i dit liv..... Det gjorde min bryllups dag/fest Så slap af og glæd dig til selve dagen istedet for
  10. I was there Jeg husker det faktisk som at den sluttede senere end kl. 24 men tager måske fejl. Der har været mange bryllupsfester siden da og tiden som man ikke altid kigger på, snyder lidt når man spiller til en fest der starter tidligt eller hvor middagen ikke tager så lang tid; Fordi man er vant til at klokken ofte er 2.00 når man har spillet (dansemusik) de første par timer. Selve festen som var både hyggelig og sjov står derimod lysende klart for mig (du må endelig hilse Rita og Andrew). Det kan også godt være festen sluttede senere, lige den dag havde jeg nemlig ikke ur på, da tiden ikke var så vigtig jeg gik mere op i at nyde dagen fuldt ud Og jeg syntes det var en dejlig lang dag, så jeg kan klart anbefale at starte tidligt så man får så meget ud af den som muligt Jeg skulle hilse igen fra Andrew og Rita Dejlig dag som vi ikke glemmer og vil så lige tilføje, at vi klart anbefaler Diskobilen til både at spille til middagen og festen bagefter de er bare suveræne
  11. Kan klart anbefales Vi blev gift kl 11 og kl ca 12 var vielsen slut, derefter blev vi fotograferet mens gæsterne fik en lille forfriskning ..... vi gik til bords kl ca 14 og festen sluttede kl ca 00.00 en dejlig lang dag/aften som ikke sluttede kl 4 om morgenen
  12. Jeg vidste intet om min PA Mine to store piger på 21 og 23 havde planlagt en super dag for mig og havde fundet alle mine veninder Jeg syntes helt klart at det er bedst at blive overrasket ..... jeg havde intet forventet og derfor var glæden også meget større
  13. Det har vi også selv tænkt på, men vi kan ikke komme i kontakt med firmaet, da de på ingen måder svare os!! Hvis de har taget mad med hjem har de jo taget mad med hjem som vi har betalt!! Kokken gik også før tid .... sagde pigerne i køkkenet... og lod en meget stor dame overtage, så måske hun har taget det med, men det er meget uforskammet at de på ingen måder svare os........ Efter oplevelsen med dette firma kan jeg kun fraråde andre at bruge dem!!
  14. Jeg vil bare lige sige at vi bestilte SH Catering service til vores bryllup den 16. Okt 2010...... Vi havde en prøvemiddag inden brylluppet hvor maden bare var pragtfuld + det var anrettet så flot, derfor blev vi enige om at betale en kok i ca 4-5 timer for at komme og anrette, da vi syntes det så mere festligt ud. Men Men på selve dagen var der problemer med kokken, der ikke mente at vores toastmasters planlægning passede ham, han vil have at der først skulle komme taler m.m. efter der var blevet serveret hovedret første gang!! Heldigvis overhørte Bent fra Diskobilen samtalen og trådet til og hjalp vores toastmaster (det var min datter på 20 år som stod for at være toastmaster og det var første gange for hende) Bent havde også fået en plan fra toastmasteren og han sagte til kokken, at det var en fin plan og det var toastmasteren der bestemte. Tak til Bent for det ;) Nå men da desserten kom ind, (den var anrettet på tallerkner til hver en gæst) kiggede min mand og jeg på hinanden og sagde ;" det da ikke den dessert vi har bestilt" den var ikke anrettet særligt pænt og portionerne var sådan at nogen fik meget lidt og andre mere!! Min mands og min dessert så ud som om den var smidt på tallerknen, så vi var meget skuffet!!! Heldigvis var det kun min datter der havde set et billede fra prøvemiddagen, så hun var den eneste der også undrede sig!! Vi havde desværre 3 afbud i sidste øjeblik!! Til personalet havde vi også bedt kokken om at anrette det sammen mad til dem som vi fik, da personalet skulle være med til festen efter maden, syntes vi de skulle have det samme som os, men der blev INTET anrettet til dem!! Med 3 afbud og 4 personaler der ikke fik noget af spise måtte der jo være den del mad tilbage, men der var INGEN mad tilbage!! Vi har prøvet at skrive til SH Catering service ....som nu hedder SH Dinere transportable, men han svare os overhoved ikke!! Derfor: KAN DETTE FIRMA PÅ INGEN MÅDER ANBEFALES!!! Jeg vedhæfter 2 billede fra prøvemiddagen og et billede som en af gæsterne har taget. det billede som gæsten har taget, er af en dessert der var af den pænere anretning , men lig mærke til at desserten hedder: Fragilite roulade med friske frugter serveret med frugt coulis og flødeskum..... der lå to bær på tallerknen og der var ikke frugt i selve fragilite rouladen som på prøvemiddagen .... det var bare ikke den samme dessert, men se selv billederne !!