sofie b

diskobil- hjælp

3 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre og håber du kan hjælpe og give lidt råd.

Min gamle mormor spurgte en dag jeg var ovre og gøre rent, hvad vi havde af musik til brylluppet. jeg sagde at vi bare stillede en computer op for musikken var sparet. Hun siger så at hendes nabo tager ud og spiller og hun ville gerne give ham hvis det var. Det er jo et flot tilbud og jeg synes da også at levende musik er noget andet. Vi aftaler at hun jo lige kan prøve at snakke med ham, høre hvad det koster og sådan.

Jeg snakker med htb om det og han er skeptisk, han hader nemlig sådan nogle gamle rotter der sidder og klimper lille sommerfugl på et billigt orgel :biggrin:

Da jeg så kommer over til min mormor igen i dag, siger hun at hun har booket ham :unsure: Øhh det var hurtigt siger jeg og fortæller at htb ikke er sikker på at han synes det er en god ide. Hun begynder at snakke om at aflyse ham og hvad det mon koster og jeg kan høre hun er skuffet. Jeg spørger om han har en hjemmeside så vi kan se hvad han er for en og selv se hvad vi synes. Det vidste hun ikke, men jeg kan ikke finde noget på hans navn ved at google. Han hedder Niels Clausen.

Er det en du kender noget til? Hvad pokker skal jeg gøre. jeg spurgte til hans tlf nummer, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige. Er du god... :blink:

Det er jo vores fest og vi vil jo gerne have noget musik vi selv kan lide, om det er live eller fra en playliste. Åh jeg synes jeg står i en svær situation.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:17:

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre og håber du kan hjælpe og give lidt råd.

Min gamle mormor spurgte en dag jeg var ovre og gøre rent, hvad vi havde af musik til brylluppet. jeg sagde at vi bare stillede en computer op for musikken var sparet. Hun siger så at hendes nabo tager ud og spiller og hun ville gerne give ham hvis det var. Det er jo et flot tilbud og jeg synes da også at levende musik er noget andet. Vi aftaler at hun jo lige kan prøve at snakke med ham, høre hvad det koster og sådan.

Jeg snakker med htb om det og han er skeptisk, han hader nemlig sådan nogle gamle rotter der sidder og klimper lille sommerfugl på et billigt orgel :biggrin:

Da jeg så kommer over til min mormor igen i dag, siger hun at hun har booket ham :unsure: Øhh det var hurtigt siger jeg og fortæller at htb ikke er sikker på at han synes det er en god ide. Hun begynder at snakke om at aflyse ham og hvad det mon koster og jeg kan høre hun er skuffet. Jeg spørger om han har en hjemmeside så vi kan se hvad han er for en og selv se hvad vi synes. Det vidste hun ikke, men jeg kan ikke finde noget på hans navn ved at google. Han hedder Niels Clausen.

Er det en du kender noget til? Hvad pokker skal jeg gøre. jeg spurgte til hans tlf nummer, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige. Er du god... :blink:

Det er jo vores fest og vi vil jo gerne have noget musik vi selv kan lide, om det er live eller fra en playliste. Åh jeg synes jeg står i en svær situation.

Hejsa :) Kan godt se dit problem, men du skal hele tiden huske på,at det er jeres bryllup og ikke familiens :) Du er kun 26 år jeg var 51 år,da jeg blev gift sidste år og jeg vil ALDRIG ha bestilt en klaverbokser (som jeg kalder det :lol: ) Da jeg forbinder det med guldbryllupper og 70 års fødselsdage osv. Vi havde Disko bilen og jeg kan kun sige dig, at de penge er givet mere end godt ud, du vil ikke fortryde hvis du booker dem, men skynd dig de er eftertragtet :thumbsupsmileyanim: Hvis det var mig vil jeg bede om hans telefon nr. ringe til ham og sige at din mormor havde bestilt ham uden i vidste det .... så kan du komme med en lille hvid løgn og sige : " vi har desværre allerede bestilt musik til vores bryllup, så det er jeg rigtig ked af, men jeg håber min mormor kan få de evt betalte penge retur" :wink: Sig så evt til din mormor, at hvis det er fordi hun gerne vil give et tilskud til musikken, så vil i blive glade , men at i har bestemt jer for en anden :17:

0

Del dette indlæg

Nu skal I jo lige finde et feststed først :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil sige det sådan at nogle klaver-klimpere kan være rigtig gode og sætte stemning fordi det er kitch og fordi nogle af dem faktisk kan spille og synge :thumbsupsmileyanim::rolleyes: Men det er noget man skal høre for det er bestemt ikke alle desværre har nogle af dem også en tendens til at spille meget højt under middagen, hvor vi - hvad Anette kan tale med om - altid spiller i et niveau så folk også kan snakke sammen. Det er nok ofte typer som din mormor der efterfølgende kommer op og takker for at man også kunne tale sammen. Det har hendes generation nemlig ikke altid været vant til.

Jeg vil da anbefale dig at indhente et tilbud fra os. Så har I noget konkret at kigge på, herunder tale med din mormor om. Om vi er gode vil jeg overlade til andre at vurdere - Tak Anette - men det du kan sige til din mormor er 1) at vi har spillet adskillige 60 og 70 års fødselsdage (og Ældresagen bruger os faktisk også) m.v. :thumbsupsmileyanim: 2) at vi også kan spille til festsangene der kommer og 3) at vi ikke hører til blandt de yngste djs. Den 22/10 har vi ingen problemer men jeg ved endnu ikke om jeg selv er disponibel den dag vi overvejer at tage til udlandet i efterårsferien.

PS. Jeg tror at mormoren bliver den største hindring. Når det er hendes nabo vil han angiveligt sige noget i retning af ok.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer