tiggi

Hvem planlægger PA?

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ved at min søster, min bedste veninde + en barndomsveninde planlægger mit! :cheerleader3:

Det er klart de tre, som kender mig bedst (bortset fra min H2B og min mor), og jeg er sikker på at de gør et fremragende stykke arbejde!

Jeg planlagde selv min søsters, så vidste at hun ville planlægge mit! :)

Jeg har hele tiden vidst det, både fordi de ses lidt, hvilket de ellers ikke gør, og fordi jeg har udspurgt dem og fået en smuuuule ud af dem! :wink:

Desuden kunne det slet ikke være andre end hvert fald de to af dem (min søster + bedste veninde)! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Min storesøster planlægger min PA, hvilket hun selv har taget initiativ til. Hun fortalte mig det i forbindelse med hun bad og gæstelisten til brylluppet. :) Jeg ved dog at min søster har min bedste veninde godt med i planlægningen. Men det er super at min søster står i spidsen for den - hun har været til masser før, hvor min bedste veninde fx aldrig har været til en PA. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nogle ideer, men jeg ved det ikke med sikkerhed! Tror min bedste veninde/brudepige er inde over, min kærestes søster og hendes svigerinde også. Men igen, det er gæt og jeg aner intet andet end jeg er blevet lovet jeg ikke skal hoppe ud af fly eller andre halsbrækkende ting og sager. Jeg går bare og glæder mig! :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg vidste intet om min PA :thumbsupsmileyanim: Mine to store piger på 21 og 23 havde planlagt en super dag for mig og havde fundet alle mine veninder :) Jeg syntes helt klart at det er bedst at blive overrasket ..... jeg havde intet forventet og derfor var glæden også meget større :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi har en ven og en veninde til at planlægge hhv. min kærestes og min PA.

Vi ved det, fordi vi har snakket en del om PA og bryllup allerede inden nogen af os var forlovet :biggrin:

Og da der samtidigt har været snak om at holde vores PA´er samme dag, bliver det lidt svært at sikre at vi er hjemme uden at snakke med bare en af os :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos mig er det bedste veninden og en god ven. Det faldt bare naturligt at det skulle være dem :D De er crazy nok til at de nok skal lave noget grinagtigt men samtidig søde nok til at de skal respektere mine foruddefinerede grænser. De fik en liste med kontakt oplysninger og så en kort minus liste over ting som mig og h2b ville være kede af forekom. Om det i sidste ende er dem der arrangerer det hele ved jeg ikke, men det var i hvert fald et godt bindeled mellem familie, venner og venner fra københavn.

0

Del dette indlæg

Jeg har mistanke om, at det er nogle af mine tætteste veninder, der planlægger det. HTB sad på facebook forleden dag og siger pludselig "Maria har skrevet til mig?!" 2 sek. efter siger han "Hov, det skulle jeg nok ikke have sagt til dig!". Maria er en af mine dejlige veninder der går tilbage til folkeskolen, og jeg ved, at de to normalt ikke taler sammen, så jeg tror det var en afsløring.

Men hvis jeg skulle have gættet på, hvem der først ville melde sig som planlægger, var hun den, jeg ville pege på, så jeg er ikke så overrasket.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg VED min søster står for det. men også at min bedste veninde også har haft en hel del at skulle have sagt.

nu er det jo spændene om det er nu på lørdag jeg bliver poltet:O)

der er jo kun små 3 uger til vores store dag

0

Del dette indlæg

Jeg ved det er to af mine gode veninder der arrangere min :) De har afsløret det overfor min H2B - og snakket med min mor ved jeg... men hvad der skal ske osv. er jeg dog slet ikke klar over :) Og det er super dejligt. Glæder mig virkelig til at blive overrasket på et tidspunkt. Har dog skrevet en mail til min veninde omkring mine følelser omkring en PA - da hun selv har givet mig indtrykket af hun var den ansvarlige for dette. Har kune bedt hende om at huske det er mig de laver en PA for, og ikke dem selv, da det ellers godt kunne tangere over i noget alt for vildt efter min smag... og så tage en smule hensyn til mit ønske om at blive gravid inden brylluppet (hvilket jeg jo også er blevet hehe).

Det bliver deres første PA og den skal have gas har de sagt til H2B - som blev nød til at mane dem lidt til jorden igen. Mine veninder fester meget mere end jeg gør - og ville bare blive så ked af det, hvis det hele viste sig at være druk, strip og dildoer osv.. Derfor endte jeg også med at skrive den mail til min veninden - som hun har lovet at tage hensyn til :)

Min H2B får arrangeret PA af hans kollegaer/kammerater ude fra hans skole. Da det er hans far som skal være forlover, ville han ligesom ikke gå ind og tage den rolle, da det skulle være "de unge knejter". Så derfor arrangere dregene det nu sammen ude på hans skole (søværnets officers skole) - de har været super søde til at spørge mig om datoer osv., og hvad jeg troede han ville synes om, så de kunne ramme rigtig :)

Da jeg "ved" at vores PA'er ikke bliver samme dag - min i Holstebro, hans i Kbh., så tager jeg ud og spiser frokost med kæresterne til hans kollegaer ;)

Redigeret af Maria Kristensen
0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om jeg får nogen PA, er nu heller ikke sikker på at jeg vil have en... !?!

Jeg har ingen "rigtig" brudepige, (en kollega hjælper mig i kjolen på dagen,) som jeg jo kan læse herinde ofte står for PA.

Jeg har heller ingen søster til at gøre det. (Er enebarn)

Og har de sidste 5-7 år ikke haft nogen "bedsteveninde". Vores liv gik i forskellige retninger og vi gled fra hinanden. Vi ses dog stadig ind i mellem.

Jeg har en del gode, men ikke tætte veninder og tror egentlig ikke at de ville begynde at arangere noget.

Selvfølgelig kunne det være sjovt med en dejlig dag fuld af oplevelse, men det er nu ikke noget der kan få mig til at ligge søvnløs om natten. Jeg er heller ikke det store fest menneske.

Håber dog af hele mit hjerte at min h2b´s venner sørger for en god PA til ham. Ved det vil betyde meget for ham. Ellers må jeg jo liiige have en finger med i spillet, sådan helt usynligt :thumbsupsmileyanim:

Men nyder at læse jeres beretninger om jeres sjove dag :)

Redigeret af Linette160711
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har tænkt os at få en af min kærestes venner til at stå for hans PA og min bedste veninde til at stå for min PA... :)

Vi vil dog gerne have det bliver samme dag, og at vi ender med at mødes og slår os alle sammen til sidst... så derfor skal de to planlæggere kunne komme i kontakt med hinanden for at få tingene til at passe sammen :)

Derudover er planen at de får en række datoer at vælge imellem, da vi ellers stort set ALTID har planer i vores weekender...og ville være surt hvis de ramte en dag, hvor vi ikke kunne....

Men ellers får de faktisk frie tøjler hvad de har lyst til den dag de vælger til os :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste og jeg stod for min søster og svogers PA. Havde spurgt ud hvad de kunne og ikke kunne tænke sig også havde de hver lavet en liste med navne og tlf. nr. på dem de gerne ville have med. Og satser stærkt på at de gør det samme for os. Ved dog at min mor og søster har snakked om min PA, selvom der er et år til vi skal giftes. Har nogle rigtige gode veninder som kender min mor og søster godt, så er slet ikke nervøs for at jeg ikke skulle få nogen PA. Har nok til at planglægge :cheerleader3:

Men tror da at det er en god ide lige at snakke med den/dem der er tættest på en for lige at give udtryg for at man gerne vil have en PA, give dem en navne liste og hvis der er noget man absolut ikke tør el. vil.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer