Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå, så vil jeg prøve at smide et par billeder på af kjolen. Jeg er selv helt tosset med den :)

WAAUUW den kjole er bare SÅ skøn!! :cheerleader3:

Jeg har den faktisk selv liggende i min bryllupsmappe på computeren, endte dog i en anden model. Men nørj den er lækker :cheerleader3:

Du ser fantastisk ud :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er min kjole :)

Glemte at få taget billeder af mig i den, så sommetider bliver jeg nervøs for hvordan det nu er den sidder på mig... og om den nu er rigtig!!!

Glæder mig til tilretningen - så kommer mavefornemmelsen forhåbentlig igen!

Skal lige sige at slæbet skal halveres - jeg er ikke til det helt store slæb.

post-36862-1245507989.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor har du bare den perfekte brudekjole-kulør ;)

Den kjole er bare skøn - ser ud til at være rigtig lækker at have på - noget jeg går meget efter ved min brudekjole da det jo godt kan ske at blive varmt på min bryllupsdag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer