Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg købte min kjole i forrige weekend, og skal først giftes d. 26 september -uhhh der er alt for længe til.

he he jeg kan godt se hvor du har købt din kjole :rolleyes::rolleyes:

jeg skal ned og hente min kjole imorgen glæder mig helt vildt, jeg glemte godt nok og få at vide hvad tilretningen koster så det er jeg rimelig spændt på og se, det kan jo ikke ændres nu så koste hvad det koste vil.......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
I får lige et mere :thumbsupsmileyanim:

Hehe, skal også giftes d. 26 september. Jeg skal ud og have tilpasset kjolen d. 22 juni, så håber jeg på at have et godt billede jeg kan sætte ind der. Har så valgt en kjole jeg faktisk havde afskrevet helt fra starten af, men den så bare HELT anderledes ud på mig end på modellen, og det er en god ting i dette tilfælde (hvis jeg nu selv skal sige det). hehe.

Men hvor er alle jeres kjoler skønne, dejligt at se!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AnjaR >>> Hvor ER den fin - lige min stil!!! :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak :thumbsupsmileyanim:

Er også super glad for den!

Forresten:

Har forsøgt at finde modelbilleder af den på nettet, men det er ikke lykkedes.

Nogen der har forslag til hvor jeg evt. kan finde den? Det er en ca. 2 år gammel model der hedder "Rabino" fra Pronovias/Manuel Mota. Har forsøgt med forskellige kombinationer af søgeord på google uden held.

/Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

>>Missfrance: Hvor er den bare smuk! Den er virkelig gennemført flot og lige dig :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se billeder af dig "i" den :cheerleader3:

Ihhh taaak, det er altid skønt med ros af ens dyrebare kjole!!! :cheerleader3:

Glæder mig også vildt meget til at få den på og JA den er lige MIG!!!!! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig, Endelig, Endelig ()():bearhug::boohoo:

Min tur. Se her tøser.......

post-25803-1243264835.jpg

Jeg ser lidt mut ud, men tag ikke fejl. Her står en brud der ELSKER sin kjole :cheerleader3::boohoo:

Må jeg spørge hvad det er for en kjole og om prisen? :(

Den er meget smuk til dig :boohoo:

Tusind tak :(

Det må du ihvertfald....og her kommer svaret :(

Det er en Pronovias model Rhonda Så lækker at ha' på :cheerleader3:

Prisen er omkring 12.000 for kjolen.... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa I dejlige kommende brude og brude :biggrin:

Jeg kunne godt tænke mig, hvis vi alle satte vores brudekjoler ind. Er ved at glæde mig så meget til mit eget bryllup og kunne vild godt tænke mig at se hvad I hver især har valgt! Der er jo ikke noget bedre en smukke brudekjoler. Har helt sommerfugle i maven. Glæder mig til at se jeres smukke kjoler!

Ved godt at der vist før har været en tråd mangen til.... Men synes bare vi trænger til at se de smukke kjoler igen, der er jo også kommet nye til siden sidst :balloons: Så frem med kjolerne :heppe:

Knus Dorthe

Her er min kjole som blev brugt den 23. maj 2009. Fandt så lige ud af at jeg faktisk ikke har et eneste billede af mig alene!

post-20796-1244487288.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer