Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ohhhh my god, hvor er i allesammen bare smukke, og mange tak for kigget:-) Jeg glæder mig helt vildt til, jeg kan sætte billeder ind af min kjole, den er nemlig allerede fundet og bestilt :cheerleader3:

Glæder mig for vildt til det bliver min tur...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har jeg glædet mig til det endelig blev min tur til at vise kjolen frem. :-)

brud.jpg

brud1.jpg

brud2.jpg

Hej!

Din kjole er superflot, sådan lidt eventyragtig, alfeagtig, Ringenes Herre-agtig... ihhh dog!!!! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er også lige et billede af min kjole jeg blev gift i den 29 marts 2008 kanon dag, du skal bare glæde dig og nyde dagen inden den er omme :cheerleader3:

Lotte

Hmm jeg kan ikke forså at jeg ikke kan ligge billeder herind den vil bare ikke så desværre kommer i ikke til at se min vildt smukke kjole. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubii :thumbsupsmileyanim: så er vi endelig så langt at jeg kan vise min kjole frem.

Var i Panayotis i vejle i fredags for at vælge det endelige tilbehør.

Jeg har tænkt utrolig meget over, om den mon blev for "kedelig", i " det har man set før"-forstand, men jeg måtte gå efter mave fornemmelsen, hvor jeg drømmer om det klassiske og romantiske bryllup:-) :cheerleader3:

Kan ikke vente til at mærke det sus i maven når orglet begynder at spille og kirke døren går op!! ihhh :thumbsupsmileyanim:

Hvad siger i?? tror i det kan frembringe en lille tåre hos min kommende mand??

post-35519-1237221933.jpg

post-35519-1237222047.jpg

post-35519-1237222179.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MHJ

Hvor har du set den kjole? Den er fantastisk og ligner nogle jeg har kigget på :thumbsupsmileyanim:

Hej Dinah1977,

Jeg tror at det er en kjole som kan fåes i mange forretninger. Mærket er St. Patrick. Jeg har både prøvet den hos Nicolai og Bridefashion. Bridefashion var den butik der lå nærmest i forhold til dér hvor jeg bor, så jeg købte den hos dem. Det er en vidunderlig kjole! Og den er bare SÅ flot. Den er pt. hos skrædderen - og jeg glæder mig bare super meget til at skulle have den på :0)

Redigeret af mhj44
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jubii :loveboard: så er vi endelig så langt at jeg kan vise min kjole frem.

Var i Panayotis i vejle i fredags for at vælge det endelige tilbehør.

Jeg har tænkt utrolig meget over, om den mon blev for "kedelig", i " det har man set før"-forstand, men jeg måtte gå efter mave fornemmelsen, hvor jeg drømmer om det klassiske og romantiske bryllup:-) :cheerleader3:

Kan ikke vente til at mærke det sus i maven når orglet begynder at spille og kirke døren går op!! ihhh :thumbsupsmileyanim:

Hvad siger i?? tror i det kan frembringe en lille tåre hos min kommende mand??

S´ååå flot en kjole!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig kan jeg også vise min kjole frem...

Den er lige mig: en smule anderledes, feminin, moderne og med tyl og slæb :loveflag:

Den kjole er bare så smuk til dig :) du har bestemt valgt den rigtige af dem :-)

Redigeret af Vanni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer