Posted December 19, 2008 (edited) · Report post Jeg vil også gerne vise min drøm af en kjole....... Edited December 19, 2008 by marieask 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2009 · Report post Hvor har jeg glædet mig til det endelig blev min tur til at vise kjolen frem. :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2009 · Report post ohhh what, det tog mig lige en hel film at komme igennem denne tråd, men der var inspiration at hente, så bliv ved med at lægge billeder op 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 9, 2009 · Report post Står og skal vælge imellem to men det bliver nok denne her: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 9, 2009 · Report post lige et bagfra også.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2009 · Report post RIGTIG flotte kjoler, og mange farver, det helt vildt... Tænk hvis man kunne få "lov" til at gifte sig på hver bryllypsdag, så kunne man have så mange kjoler på Når men her er så en af min kjole. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 19, 2009 · Report post Ohhhh my god, hvor er i allesammen bare smukke, og mange tak for kigget:-) Jeg glæder mig helt vildt til, jeg kan sætte billeder ind af min kjole, den er nemlig allerede fundet og bestilt Glæder mig for vildt til det bliver min tur... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2009 · Report post MHJ Hvor har du set den kjole? Den er fantastisk og ligner nogle jeg har kigget på 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2009 · Report post Min kjole fra Panayotis Katja 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2009 · Report post Min kjole fra Panayotis Katja eiiii et fantastisk slæb.... suuuk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2009 · Report post Ja hold da op... det slæb er virkelig smukt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2009 · Report post Hvor har jeg glædet mig til det endelig blev min tur til at vise kjolen frem. :-) Hej! Din kjole er superflot, sådan lidt eventyragtig, alfeagtig, Ringenes Herre-agtig... ihhh dog!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2009 · Report post Her er også lige et billede af min kjole jeg blev gift i den 29 marts 2008 kanon dag, du skal bare glæde dig og nyde dagen inden den er omme Lotte Hmm jeg kan ikke forså at jeg ikke kan ligge billeder herind den vil bare ikke så desværre kommer i ikke til at se min vildt smukke kjole. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2009 · Report post Jeg vil da også gerne vise min kjole frem, den var fantastisk at have på 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2009 · Report post Jubii så er vi endelig så langt at jeg kan vise min kjole frem. Var i Panayotis i vejle i fredags for at vælge det endelige tilbehør. Jeg har tænkt utrolig meget over, om den mon blev for "kedelig", i " det har man set før"-forstand, men jeg måtte gå efter mave fornemmelsen, hvor jeg drømmer om det klassiske og romantiske bryllup:-) Kan ikke vente til at mærke det sus i maven når orglet begynder at spille og kirke døren går op!! ihhh Hvad siger i?? tror i det kan frembringe en lille tåre hos min kommende mand?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2009 · Report post OM??! Du er sååå smuk og fin i den kjole og med det slør... du har det der vintage skuespiller-noget over dig... *thumps up!* fra mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2009 (edited) · Report post MHJ Hvor har du set den kjole? Den er fantastisk og ligner nogle jeg har kigget på Hej Dinah1977, Jeg tror at det er en kjole som kan fåes i mange forretninger. Mærket er St. Patrick. Jeg har både prøvet den hos Nicolai og Bridefashion. Bridefashion var den butik der lå nærmest i forhold til dér hvor jeg bor, så jeg købte den hos dem. Det er en vidunderlig kjole! Og den er bare SÅ flot. Den er pt. hos skrædderen - og jeg glæder mig bare super meget til at skulle have den på :0) Edited March 17, 2009 by mhj44 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2009 · Report post Super, tak for svar 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Jeg er ret ny her.. men tænkte jeg ville dele mit hit af en kjole fra lucca design.. Hmm.. Ved ik lige hvordan man sætter billede ind. Kjolen er bare så smuk.. Du kan se den her: www.dinkjole.dk - den der hedder Alice! Super service og god pris.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Jubii så er vi endelig så langt at jeg kan vise min kjole frem.Var i Panayotis i vejle i fredags for at vælge det endelige tilbehør. Jeg har tænkt utrolig meget over, om den mon blev for "kedelig", i " det har man set før"-forstand, men jeg måtte gå efter mave fornemmelsen, hvor jeg drømmer om det klassiske og romantiske bryllup:-) Kan ikke vente til at mærke det sus i maven når orglet begynder at spille og kirke døren går op!! ihhh Hvad siger i?? tror i det kan frembringe en lille tåre hos min kommende mand?? S´ååå flot en kjole! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 20, 2009 (edited) · Report post Endelig kan jeg også vise min kjole frem... Den er lige mig: en smule anderledes, feminin, moderne og med tyl og slæb Edited March 28, 2009 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 20, 2009 · Report post Endelig kan jeg også vise min kjole frem... Den er lige mig: en smule anderledes, feminin, moderne og med tyl og slæb Hvor er du SMUK i den! Tusind gange tillykke med den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 20, 2009 (edited) · Report post Endelig kan jeg også vise min kjole frem... Den er lige mig: en smule anderledes, feminin, moderne og med tyl og slæb Den kjole er bare så smuk til dig du har bestemt valgt den rigtige af dem :-) Edited March 20, 2009 by Vanni 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 23, 2009 · Report post Jeg vil da også gerne vise min kjole Er bare sååå glad for den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 23, 2009 · Report post et hvor man kan se den smukke detalje i siden. Kjolen er ligesom trukket lidt over i siden, hvor nogle perler samler det. Den detalje er jeg heeelt vild med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites