Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Ohhhh my god, hvor er i allesammen bare smukke, og mange tak for kigget:-) Jeg glæder mig helt vildt til, jeg kan sætte billeder ind af min kjole, den er nemlig allerede fundet og bestilt :cheerleader3:

Glæder mig for vildt til det bliver min tur...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er også lige et billede af min kjole jeg blev gift i den 29 marts 2008 kanon dag, du skal bare glæde dig og nyde dagen inden den er omme :cheerleader3:

Lotte

Hmm jeg kan ikke forså at jeg ikke kan ligge billeder herind den vil bare ikke så desværre kommer i ikke til at se min vildt smukke kjole. :cheerleader3:

0

Jubii :thumbsupsmileyanim: så er vi endelig så langt at jeg kan vise min kjole frem.

Var i Panayotis i vejle i fredags for at vælge det endelige tilbehør.

Jeg har tænkt utrolig meget over, om den mon blev for "kedelig", i " det har man set før"-forstand, men jeg måtte gå efter mave fornemmelsen, hvor jeg drømmer om det klassiske og romantiske bryllup:-) :cheerleader3:

Kan ikke vente til at mærke det sus i maven når orglet begynder at spille og kirke døren går op!! ihhh :thumbsupsmileyanim:

Hvad siger i?? tror i det kan frembringe en lille tåre hos min kommende mand??

post-35519-1237221933.jpg

post-35519-1237222047.jpg

post-35519-1237222179.jpg

0

Annonce ♥

MHJ

Hvor har du set den kjole? Den er fantastisk og ligner nogle jeg har kigget på :thumbsupsmileyanim:

Hej Dinah1977,

Jeg tror at det er en kjole som kan fåes i mange forretninger. Mærket er St. Patrick. Jeg har både prøvet den hos Nicolai og Bridefashion. Bridefashion var den butik der lå nærmest i forhold til dér hvor jeg bor, så jeg købte den hos dem. Det er en vidunderlig kjole! Og den er bare SÅ flot. Den er pt. hos skrædderen - og jeg glæder mig bare super meget til at skulle have den på :0)

Edited by mhj44
0

Jubii :loveboard: så er vi endelig så langt at jeg kan vise min kjole frem.

Var i Panayotis i vejle i fredags for at vælge det endelige tilbehør.

Jeg har tænkt utrolig meget over, om den mon blev for "kedelig", i " det har man set før"-forstand, men jeg måtte gå efter mave fornemmelsen, hvor jeg drømmer om det klassiske og romantiske bryllup:-) :cheerleader3:

Kan ikke vente til at mærke det sus i maven når orglet begynder at spille og kirke døren går op!! ihhh :thumbsupsmileyanim:

Hvad siger i?? tror i det kan frembringe en lille tåre hos min kommende mand??

S´ååå flot en kjole!

0

Annonce ♥

Endelig kan jeg også vise min kjole frem...

Den er lige mig: en smule anderledes, feminin, moderne og med tyl og slæb :loveflag:

Den kjole er bare så smuk til dig :) du har bestemt valgt den rigtige af dem :-)

Edited by Vanni
0