Posted August 8, 2010 (edited) · Report post Her er min kjole Du er bare så smuk og slank i den kjole, jeg kan godt forestille mig dit lange hår sat op til kjolen.. Jeg glæder mig til at se det hele samlet.. Kh Anette Tak for de søde ord... Jeg glæder mig også til at vise jer billeder fra dagen:) Edited August 8, 2010 by bayfoldager 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2010 · Report post Her kommer min, dog med en model i 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2010 · Report post Snuske det er en meget meget smuk kjole, jeg kan godt lide de skarpe kanter.. Tillykke med den Tusind tak Havde en idé om at jeg skulle have en kjole med masser af tyl og blonder og jeg skal gi dig, men da jeg prøvede denne her var jeg ikke i tvivl. Det var nr. 2 jeg prøvede og den gik rent ind... glæder mig til at komme i den igen... Mere heldigt var det at jeg fik den for 1000 kr. på udsalg.. førpris 7700.. en besparelse der er til at se Der er jo masser at bruge penge på. Min eneste bekymring er hvordan søren skal jeg få den med slæb og 3 m sløre ned i sidevognen på motorcyklen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2010 · Report post Her kan man fornemme detaljerne på toppen.. Meget smuk kjole!!! Den er da vist en Sincerity... Tusind tak!! Ja det er en Sincerity og var super glad for den. Valget stod mellem den og en anden Sincerity. Synes de laver nogle fantastisk smukke kjoler. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2010 · Report post Her er min kjole Flere billeder kan ses her og her. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2010 · Report post Og så lige et sidste af detaljerne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2010 · Report post Hejsa Mon tredje gang er lykkens gang mht. at lægge billeder ind? Jeg har i dag købt min kjole. Fandt to jeg gerne ville have. Den ene med enkel top og strutskørt af tyl, og den anden med perler broderet på top, og draperet(hedder det det) skørt af tyl. Valgte den sidste, da jeg synes jeg var smukkest i den, og fordi den glimtede mest.. hihi. Synes skørtet på den anden var vidunderligt. Men mon ikke der kommer et tidspunkt i mit liv, hvor jeg kan få strutskørt på?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2010 (edited) · Report post Så er der billede af min FANTASTISKE kjole på den store dag Edited August 26, 2010 by AmalieAmalie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2010 · Report post Her kommer så min.... af lettere ukendt fabrikat fra Freja brudekjoler i Viborg. Først før det hele går løs Og så i funktion 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2010 · Report post Her er min helt fantastiske smukke kjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2010 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2010 · Report post Her er min helt fantastiske smukke kjole Ja wow hvor er kjolen meget flot og du skøn med den på.... må have været en fantastisk dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2010 · Report post Her er min fine kjole. Jeg mangler bare at beslutte mig for om jeg skal have slør eller ej, men ellers er jeg ved at være klar til den store dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2010 · Report post Først billede af kjolen på modellen: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2010 · Report post Og på mig, en verden til forskel, men følte mig stadig lækker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2010 · Report post :thumbsupsmileyanim: Min skal da også med :cheerleader3: Jeg faldt for detaljerne ved brystet, blonderne på stropperne og perlerne i siden ned ad kjolen. Plus farven, jeg skulle ikke have en helt hvid kjole, da jeg ville blive bleg i den. Så farven passede også perfekt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2010 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2010 · Report post 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2010 · Report post Jeg vil da også gerne vise min kjole frem! Her er den både med og uden bolerojakken: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2010 · Report post Og her bagsiden og med skønheden indeni ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2010 · Report post Og her bagsiden og med skønheden indeni ;) Fantastisk med rødt hår og røde roser 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2010 · Report post Her er min fine kjole. Jeg mangler bare at beslutte mig for om jeg skal have slør eller ej, men ellers er jeg ved at være klar til den store dag Stemmer for ingen slør, det vil da være synd. Du ligner en græsk gudine. Så hold stilen..... Super smul kjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Her er et billede af min fine kjole og min smukke mand. Vores yngste søn med brudebuketten. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Her er endnu et... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post og så lige et sidste af hele familien... :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites