Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Her er min kjole :cheerleader3:

Du er bare så smuk og slank i den kjole, jeg kan godt forestille mig dit lange hår sat op til kjolen.. Jeg glæder mig til at se det hele samlet..

Kh

Anette

Tak for de søde ord... Jeg glæder mig også til at vise jer billeder fra dagen:)

Redigeret af bayfoldager
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snuske det er en meget meget smuk kjole, jeg kan godt lide de skarpe kanter.. Tillykke med den :unsure:

Tusind tak :cheerleader3: Havde en idé om at jeg skulle have en kjole med masser af tyl og blonder og jeg skal gi dig, men da jeg prøvede denne her var jeg ikke i tvivl. Det var nr. 2 jeg prøvede og den gik rent ind... glæder mig til at komme i den igen...

Mere heldigt var det at jeg fik den for 1000 kr. på udsalg.. førpris 7700.. en besparelse der er til at se :pokey: Der er jo masser at bruge penge på.

Min eneste bekymring er hvordan søren skal jeg få den med slæb og 3 m sløre ned i sidevognen på motorcyklen :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her kan man fornemme detaljerne på toppen..

post-37460-1275066632.jpg

Meget smuk kjole!!! Den er da vist en Sincerity... :cheerleader3:

Tusind tak!! Ja det er en Sincerity og var super glad for den. Valget stod mellem den og en anden Sincerity. Synes de laver nogle fantastisk smukke kjoler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Mon tredje gang er lykkens gang mht. at lægge billeder ind?

Jeg har i dag købt min kjole. Fandt to jeg gerne ville have. Den ene med enkel top og strutskørt af tyl, og den anden med perler broderet på top, og draperet(hedder det det) skørt af tyl.

Valgte den sidste, da jeg synes jeg var smukkest i den, og fordi den glimtede mest.. hihi. Synes skørtet på den anden var vidunderligt. Men mon ikke der kommer et tidspunkt i mit liv, hvor jeg kan få strutskørt på??

IMG_5303.jpg

IMG_5310.jpg

IMG_5317.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Min skal da også med :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg faldt for detaljerne ved brystet, blonderne på stropperne og perlerne i siden ned ad kjolen. Plus farven, jeg skulle ikke have en helt hvid kjole, da jeg ville blive bleg i den. Så farven passede også perfekt

post-37723-1283459216.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer