Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihh, det er bare en sand prinsessekjole du har fundet dig, Mette! :angry: Og du ser simpelthen så dejlig ud i den..

Og hvis man absolut skulle have trang til at kalde det en flødeskums-kjole, så er det altså en virkelig lækker omgang flødeskum! ;)

Ihh, det er bare en sand prinsessekjole du har fundet dig, Mette! :angry: Og du ser simpelthen så dejlig ud i den..

Og hvis man absolut skulle have trang til at kalde det en flødeskums-kjole, så er det altså en virkelig lækker omgang flødeskum! ;)

Jeg vil da også flashe min smukke prinsessekjole! :) Her er en mindre billedkavalkade (fra første prøvning = en smule for lang)

Wow hvor er den smuk - en rigtig prinsessedrøm :bearhug: Minder egentlig lidt om min kjole på afstand ;)

Dejligt du endelig har fundet den helt rigtige kjole. Du bliver virkelig en smuk brud.

Mange tak søde piger! :angry: Nu håber jeg bare, at jeg kan holde fast i den, og ikke ombestemme mig igen-igen-igen. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vil osse lige flashe min drømmekjole - er nødvendigt at grave billederne frem engang imellem, når man blir forblændet af alle de smukke kjoler der bliver vist herinde :bearhug:

post-40019-1288728529.jpg

Den er altså også så flot, den kjole!!! Så den faktisk det sted, hvor jeg var til prøvning (er i hvert fald rimelig sikker på at det var den...) Den er bare en drøm! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg købte min drømme kjole til Lily's lagersalg i Vejle igår.... jeg prøvede mange forskellige, men vendte hele tiden tilbage til denne.... jeg elsker den, især det meget specielle stof med blomster på.... :)

Utrolig smukt stof. Michal smelter når han ser den

hilsen Michals veninde fra folkeskoletiden :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ville rigtig gene vise Jer min dejlige kjole :thumbsupsmileyanim: Men mine billeder fylder desværre alt for meget iforhold til de kun 90 kb der er tilladte. Nogen forslag?

Gør billedet mindre: åben det er paint, tryk ctrl+w og nedsæt så procenten lige meget på begge led. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville rigtig gene vise Jer min dejlige kjole :) Men mine billeder fylder desværre alt for meget iforhold til de kun 90 kb der er tilladte. Nogen forslag?

Gør billedet mindre: åben det er paint, tryk ctrl+w og nedsæt så procenten lige meget på begge led. :cheerleader3:

Uhh - Det har jeg prøvet flere gange, men kommer kun ned til omkring 200kb. Er det noget med man kan benytte tinypic, hvad det så end er?

/Helle Pil

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da også meget gerne vise min kjole igen :) Jeg glææææder mig simpelthen så meget til at få den på igen, hvilket sker d.5/2 :)

Billederne her er ikke den bedste kvalitet, men jeg håber at få taget nogle bedre til næste prøvning og så skal jeg nok få lagt dem ind også....jeg ved jo hvor meget i zillaer eeeelsker at blive spammet :wink:

post-45827-1294930786.jpg

post-45827-1294931179.jpg

Der er en smule slæb på kjolen, men da den sidder underligt på dette billede, kan man desværre ikke se det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har forsøgt at vedhæfte billederne... jeg skal selv sy kjolen, og der er jo desværre laaaaang tid til, men det giver da en ide om hvordan den skal se ud.. skørtet er i tyl :thumbsupsmileyanim:

og det første billede er for at vise hvad det er for noget pynt der er på... kan være lidt svært at se på tegningen :D

post-46930-1295283195.jpg

post-46930-1295283208.jpg

post-46930-1295283221.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bilede med lidt detaljer:

Ihhhhh en flot kjole...

Det kunne godt ligne på omgivelserne at den er købt i Askepot og Valentino i Tønder, passer det??

Marianne som selv har købt sin kjole dernede..

Hej Marianne.

Mange tak for de søde ord :thumbsupsmileyanim:

Ja, den er købt i Askepot og Valentino i Tønder. De er rigtig søde derover. Det var faktisk den første kjole jeg havde valgt dernede og den passede bare, kun længden der skal passes til.

Hvornår købte du din kjole?

/Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Bilede med lidt detaljer:

Ihhhhh en flot kjole...

Det kunne godt ligne på omgivelserne at den er købt i Askepot og Valentino i Tønder, passer det??

Marianne som selv har købt sin kjole dernede..

Hej Marianne.

Mange tak for de søde ord :thumbsupsmileyanim:

Ja, den er købt i Askepot og Valentino i Tønder. De er rigtig søde derover. Det var faktisk den første kjole jeg havde valgt dernede og den passede bare, kun længden der skal passes til.

Hvornår købte du din kjole?

/Helle

Puhhh det gjorde jeg allerede tilbage i øhhhhhhhhhhh pinligt måtte kigge på kvitteringen for at huske det....

Jeg købte den 15 juli 2010, gud det er længe siden.,...

Men ja super søde mennesker dernede.

Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer