Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Hej Ranegaard!

Min Kjole er fra W1 - White One model Cindy Trend collection. Og jeg skal slippe 7.700 kr. har dog set den i kataloget fra Panayotis 2008 til 7.575 kr.

Jeg faldt pladask for den da jeg fik den over hovedet i prøverummet. Den har en rigtig flot udskæring ved barmen og fremhæver taljen rigtig flot. Du skulle tag og prøve den den er vidunderlig..... :cheerleader3::boohoo:

Hilsen Putzch

Er lidt ny til det her, men hvordan insætter jeg min brullupstæller forneden i min besked????

genticker.php?dhn=MTYxOTY=.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Ranegaard!

Min Kjole er fra W1 - White One model Cindy Trend collection. Og jeg skal slippe 7.700 kr. har dog set den i kataloget fra Panayotis 2008 til 7.575 kr.

Jeg faldt pladask for den da jeg fik den over hovedet i prøverummet. Den har en rigtig flot udskæring ved barmen og fremhæver taljen rigtig flot. Du skulle tag og prøve den den er vidunderlig..... :cheerleader3::boohoo:

Hilsen Putzch

Er lidt ny til det her, men hvordan insætter jeg min brullupstæller forneden i min besked????

genticker.php?dhn=MTYxOTY=.png

Uhhh det var i dag du skulle prøve kjoler Ranegaard... kommer der en lille beretning et sted, hvor vi kan se billeder evt.??

Til Putzch: Du får en bryllupstæller ved at klikke på en af vores andres bryllupstællere, her kan du så vælge hvilken du vil have osv. Håber du forstår hvad jeg mener, ellers spørger du igen

Redigeret af karfil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det var i dag, men det var desværre uden den helt store WAUW effekt :cheerleader3:

Der var ellers en rigtig lækker kjole hos Brud og Festgården, men efter jeg er kommet hjem, kan jeg bare mærke at det ikke var den rigtige -øv!

Så indtil videre står valget mellem denne skønne kjole fra Kennedys (Sincerity), dér var WAUW effekten virkelig, og en af ukendt mærke..

Alligevel havde jeg lidt overvejelser omkring nederdelen/det nederste af kjolen.. Kiggede lidt på Sincerity´s officielle website, hvor jeg tilfældigvis kom til at tænke på om den måske var billigere at købe i Tyskland? Så jeg fandt en tysk forhandler og fandt en perfekt kjole -samme overdel ser det ud til, men ikke så voldsom forneden. Har dog ikke prøvet den, har først mailet til butikken i dag.. Så jeg tjekker min mail hele tiden hihi :cheerleader3:

Lige et bonus spørgsmål -er det ikke frygteligt besværligt at lave sin egen planlægningstråd? Synes det virker lidt uoverskueligt.. :boohoo:

post-31380-1198096001.jpg

post-31380-1198096017.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var i dag, men det var desværre uden den helt store WAUW effekt :cheerleader3:

Der var ellers en rigtig lækker kjole hos Brud og Festgården, men efter jeg er kommet hjem, kan jeg bare mærke at det ikke var den rigtige -øv!

Så indtil videre står valget mellem denne skønne kjole fra Kennedys (Sincerity), dér var WAUW effekten virkelig, og en af ukendt mærke..

Alligevel havde jeg lidt overvejelser omkring nederdelen/det nederste af kjolen.. Kiggede lidt på Sincerity´s officielle website, hvor jeg tilfældigvis kom til at tænke på om den måske var billigere at købe i Tyskland? Så jeg fandt en tysk forhandler og fandt en perfekt kjole -samme overdel ser det ud til, men ikke så voldsom forneden. Har dog ikke prøvet den, har først mailet til butikken i dag.. Så jeg tjekker min mail hele tiden hihi :cheerleader3:

Lige et bonus spørgsmål -er det ikke frygteligt besværligt at lave sin egen planlægningstråd? Synes det virker lidt uoverskueligt.. :boohoo:

Hvor ærgerligt du ikke fandt den helt rigtige. Har du prøvet nogle kjoler fra White One, den inden var jo super fin, og min kjole er også en white one, synes de laver nogle gode ting.

Nej det er slet ikke besværligt med en planlægningstråd.. synes faktisk det er meget rart, så har man alt samlet et sted, og man kan ligge de inspirationsbilleder ind man finder osv. Og alle er søde til at hjælpe med at finde noget i ens stil og farver osv. Så syntes helt sikkert du skal oprette en, så er det også nemmere at følge din kjolejagt.. og hvis der er noget vi elsker, så er det kjoler.. Så kom bare i gang.. Sig endelig til hvis du har spørgsmål..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer