Guest hellejimmi9

Brudesko

54 indlæg i dette emne

Hej piger

Så mange ting er klar og på plads til vores bryllup :band:

MEN jeg har ledt og ledt og ledt efter sko - jeg har fuldstændig på bar bund - ikke at jeg ikke har nogen ide om hvad det evt. kunne være... men farven :angry1: :angry1: forstå det ikke som vrede i den forstand... men det er godt nok svært at finde sko som passer til en elfenbensfarvet kjole (syntes jeg) ALLE SKO ER HVIDE :blush::)

Jeg er ellers superglad for min kjole, men tvivlen er kommet om det er den rigtige kjole - bare fordi jeg ikke kan finde sko - jeg løber fra den ene forretning til den anden med stofprøve, intet lykkedes... :tosset:

Må jeg se jeres sko, hvad har I i tankerne - hvad har i købt?

Knus fra Helle :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

jamen, mine er ikke helt hvide - mere råhvide - de er fra Billi Bi og de samme som AnneMetchens ... og ja, så kan jeg bruge dem bagefter og jeg ved at jeg kan holde til at gå i dem da jeg har nogen magen til i sort  :)

:denmarkflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Billi Bi - handler mange skobutikker med det mærke - jeg kender det godt, men syntes slet ikke jeg har set nogen magen til - de er rigtig pæne (lige min stil, og jeg tænker som du - de skal kunne bruges bagefter)

Helle :blush:

0

Del dette indlæg

jamen, mine er ikke helt hvide - mere råhvide - de er fra Billi Bi og de samme som AnneMetchens ... og ja, så kan jeg bruge dem bagefter og jeg ved at jeg kan holde til at gå i dem da jeg har nogen magen til i sort  :)

Billi Bi - handler mange skobutikker med det mærke - jeg kender det godt, men syntes slet ikke jeg har set nogen magen til - de er rigtig pæne (lige min stil, og jeg tænker som du - de skal kunne bruges bagefter)

Helle :blush:

Svarer lige på Stines vegne; Billi Bi forhandles af rigtigt mange butikker, bl.a. Skoringen.

0

Del dette indlæg

nu ved jeg ikke lige hvad du bor i nærheden af, men bl.a. Salling og Magasin gør, men prøv at ring til Billi bi danmark - det nummer må ku' googles frem, og spørg efter nærmeste forhandler - de koster forresten 649,- men det er vist ikek alle forretninger der handler med billi bi der har fået den model - mine er købt ved Holst sko i århus (ellers ring der til og få dem til at hjælpe dig )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er også mine.De er heller ikke hvide, men elfenbensfarvet satin. De er købt på Amager i Irenes skrædderi. Der har de rigtig mange sko, da det også er en butik for dansere. Og man kan handle over nettet. De kan også farves, så hvis ikke farven passer helt kan man finde en der gør, og så indfarve dem. Spørg dem eventuelt. De er eksperter på det område. hjemmesiden hedder www.bryllupswebshop.dk

post-9703-1118005532.jpg

Redigeret af kolding
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine sko fandt jeg i Lilly. Og de er IKKE hvide.  :bearhug:

Sjovt, dem er jeg brændt varm på... Hvis de ikke er hvide, hvilken farve har de så?

(y) fra Monika

0

Del dette indlæg

Og fra siden... Godt hr. Tilkommende er over 20 cm højere end mig

Nej hvor er de fine - jeg må lige et smut ind i din planlægning og se din kjole...

(y) fra Monika

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer