Besvaret October 12, 2005 · Rapportér indlæg Spiser du oliven? jep elsker dem 2. Hvad er fyldet i din favorit sandwich? hm nok kylling, æg, tomater, majs, løg og jalapenos3. Hvad er dit ynglingsslik og eller chips? æh chips rører jeg ikke, men mit ynglingsslik er Katjes kattepoter og engelsk vingummi Har du nogen sinde besteget et bjerg (et mindre bjerg kan også gøre det) Var du god til atletik i skolen Smukkeste klassiske stykke musik 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2005 · Rapportér indlæg Har du nogen sinde besteget et bjerg (et mindre bjerg kan også gøre det) Nej med mindre Himmelbjerget tæller med ;) Var du god til atletik i skolen Jeg var god til højdespring Smukkeste klassiske stykke musikÅh der er så mange smukke favorit-stykkerne pt er Mozart's requiem og Dvorak's messe i D-dur Nye spørgsmål: Hvad er dit drømme-feriemål? Hvilken CD ligger i dit anlæg lige nu? Hvilken ugedag er den bedste? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2005 · Rapportér indlæg Hvad er dit drømme-feriemål? uh jeg har mange, men vil meget gerne til Galapagos øerne og de dansk vestindiske øerHvilken CD ligger i dit anlæg lige nu? det gør musikken fra Moulin RougeHvilken ugedag er den bedste? helt klart lørdag Hvor mange børn har du/vil du gerne have Går du jævnligt til kosmetolog Er du fra landet eller fra en større by 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2005 · Rapportér indlæg Hvor mange børn har du/vil du gerne have En 2-3 stykker tror jeg Går du jævnligt til kosmetolog Nej Er du fra landet eller fra en større by Jeg er opvokset i en lille by, Farsø, men bor nu i Århus <{POST_SNAPBACK}> 1) Skal du holde efterårsferie i næste uge? 2) Har du nogensinde været i livsfare? 3) Kan du strikke og/eller hækle? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2005 · Rapportér indlæg 1) Skal du holde efterårsferie i næste uge? 2) Har du nogensinde været i livsfare? 3) Kan du strikke og/eller hækle? <{POST_SNAPBACK}> Ja, skal afspadsere nogle af alle mine overtimer (foraeldrene kommer paa visit her i Schweiz) Nej, tror jeg ikke...Maaske da jeg som 14 aarig drak en hel flaske sort svin selv Nej, jeg kan ikke strikke el. haekle.... De nye ???? 1: Örnen, ser i det paa dr? 2: Stryger du mandens/kaerestens underbukser? 3: Har du arbejdet i udlandet? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2005 · Rapportér indlæg Örnen, ser i det paa dr? ja en gang imellem 2: Stryger du mandens/kaerestens underbukser? det er fuldstændig utænkeligt 3: Har du arbejdet i udlandet? ja i München Kan du lide blæksprutte Hvad er din ynglingsaversion Går du i søvne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2005 · Rapportér indlæg Kan du lide blæksprutte? - Ja, men kun som de der sprød stegte ringe Hvad er din ynglingsaversion? - Folk der kører rådden i trafikken - kan SLET ikke have det, især ikke efter min storebror for 3 mdr siden blev uskyldigt trafikdræbt!! Går du i søvne? - Nej, det tror jeg ikke. Nye: 1. Hvor lang tid bruger du på BK dagligt? 2. Hvad er jeres mest "blærede" ting/gadget? Tænker på såen noget som min kæreste som lige har købt en TomTom Go til mange tusind kroner - uden at have dagligt brug for såen en fætter.. 3. Hvilken farve bil/cykel eller lign har du? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2005 · Rapportér indlæg Nye: 1. Hvor lang tid bruger du på BK dagligt? Det kan jeg ikke sådan lige svare på, for siden er som regel altid åben, når jeg er hjemme. Så kan man jo lige tjekke nye besvarelser i ny og næ... 2. Hvad er jeres mest "blærede" ting/gadget? Tænker på såen noget som min kæreste som lige har købt en TomTom Go til mange tusind kroner - uden at have dagligt brug for såen en fætter.. Synes ikke rigtig vi har sådan noget 3. Hvilken farve bil/cykel eller lign har du? Begge er røde - bilen dog lidt mere over i det bordeaux... <{POST_SNAPBACK}> 1) Ejer du en fin gallakjole? 2) Dyrker din (kommende) mand sport i fritiden? 3) Hvor meget vil(le) du max give for din brudekjole? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2005 · Rapportér indlæg Ejer du en fin gallakjole? ja det gør jeg faktisk2) Dyrker din (kommende) mand sport i fritiden? ja han styrketræner og går til spinning 3) Hvor meget vil(le) du max give for din brudekjole? hm ikke meget mere end 6000-7000 men fik den en del billigere Er du til terninge spil (yatzy, Meier etc.) Hvilke huslige pligter bryder du dig mindst om Hvad har du senest købt til hjemmet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2005 · Rapportér indlæg Er du til terninge spil (yatzy, Meier etc.) Er til næsten alle slags spil - terninger, kort, bræt etc. Hvilke huslige pligter bryder du dig mindst om Ordne badeværelse og vaske op Hvad har du senest købt til hjemmet Et spisebord og 4 stole i kirsebærtræ (bryllupsgave) <{POST_SNAPBACK}> 1. Hvad ville du servere til en rigtig romantisk hyggeaften? 2. Digitalkamera eller alm. kamera? 3. DIn favorit tudefilm? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2005 · Rapportér indlæg 1. Hvad ville du servere til en rigtig romantisk hyggeaften? - Laksemad med avocado, parmesan og rødløg - Lammefilet med rosmarinsauce og råstegte kartofler - hjemmelavet jordbærtærte og så selvfølgelig en masse rødvin 2. Digitalkamera eller alm. kamera? Digital, især nu hvor det ikke koster særlig meget at få digitale billeder fremkaldt! 3. DIn favorit tudefilm? "Mens du sov" med Sandra Bullock, den har jeg godt nok set mange gange. Nye spørgsmål: 1. Anders Fogh eller Holger K.? 2. Favorit feriested? 3. Hvor køber du oftest tøj? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2005 · Rapportér indlæg Nye spørgsmål: 1. Anders Fogh eller Holger K.? Holger K 2. Favorit feriested? Paris eller Skagen 3. Hvor køber du oftest tøj? Det er meget forskelligt. <{POST_SNAPBACK}> De 3 nye: 1) Lever dine bedsteforældre endnu? 2) Er du interesseret i at høre om Mary og Frederiks lille prins eller er det "for meget"? 3) Har du mødt en kendt - og i så fald hvem? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2005 · Rapportér indlæg De 3 nye: 1) Lever dine bedsteforældre endnu? Min farmor gør. 2) Er du interesseret i at høre om Mary og Frederiks lille prins eller er det "for meget"? Jeg var meget interesseret og skulle da også høre Frederiks pressemøde. Men så sluttede det også. Jeg kan ikke bruge 7 timer på en baby man ikke har set endnu 3) Har du mødt en kendt - og i så fald hvem? Jeg har mødt mange sportsfolk bla fodboldlandsholdet. Men den mest kendte udlænding jer har set er Karl Lagerfeld 3 Nye: 1. Ynglings sladderblad. 2. Strikker du? 3. Værste fag i folkeskolen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2005 · Rapportér indlæg 1. Ynglings sladderblad. det må være se&hør 2. Strikker du? til tider 3. Værste fag i folkeskolen ? Geografi.... 3 nye...... 1.Hvordan tackler du dine svigerforældre? 2.Hvad er dit største ønske? 3.Hvilket musik nr. kan du ikke fordrage? Jannie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2005 (redigeret) · Rapportér indlæg Hvordan tackler du dine svigerforældre? har det godt med dem, så der er egentlig ikke så meget, der skal tackles 2.Hvad er dit største ønske? pu-ha sikke et svært spørgsmål lige nu er det at blive fastansat i den virksomhed, hvor skal starte i november og på længere sigt, at kunne se tilbage på et rigt liv med masser af oplevelser og at min familie og dem jeg holder af er sunde og raske, 3.Hvilket musik nr. kan du ikke fordrage? uh der er en del, men alt der mindre om R&B er ikke et hit hos mig Hvilken maler synes du bedst om Er der nogle ting i dit liv her og nu du meget gerne vil ændre Hvilke farver klæder du dig oftest i Redigeret October 19, 2005 af hyacinth 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2005 · Rapportér indlæg 1. Tjahhh... er rigtig glad for de billeder vi har hængende, men det er en total ukendt maler der står bag, en kammerats eks! 2. Min økonomi og mit personlige overskud... begge ting halter frygteligt for tiden... 3. lyse farver (en del lyserøde i år) og jordfarver a. Hvad er det vildeste du nogensinde har gjort? b. Hvilken årstid elsker du højest? c. Hvilken dagligvare butik bruger du mere end 5 minutter i? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2005 · Rapportér indlæg a. Hvad er det vildeste du nogensinde har gjort? Jamen er det mon ikke at rykke hele roden op og flytte til Kina. b. Hvilken årstid elsker du højest? EFTERÅRET.... smukke farver. c. Hvilken dagligvare butik bruger du mere end 5 minutter i? Alle kinesiske butikker tager mere end 5 min. (fordi der altid er en trillion mennesker) 3 nye....... 1. dyrker du sport? 2.Hvad skal du ha til aftensmad? 3. kan du lide at se dogme film? Jannie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2005 · Rapportér indlæg 1. Nej... (men ville gerne....) 2. Noget kyllinge noget med ris og krydderier og sovs og smovse smovse... 3. Ja, synes faktisk vi i Dk kan være ret stolte af vore dogmefilm! a. Hvilket cowboybukse mærke går du mest i? :hippie6: b. Hvad er du mest glad for i din stue? (ud over kæresten, børn, dyr etc... ) c. Hvem er din elsker-at-hade-"ven"? :crocodile: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2005 · Rapportér indlæg Hvilket cowboybukse mærke går du mest i? uh det er forskelligt, diesel, lewis, which b. Hvad er du mest glad for i din stue? (ud over kæresten, børn, dyr etc... ) mit antikke bord frA 1880c. Hvem er din elsker-at-hade-"ven"? sådan en har jeg vidst ikke Hvad er din ynglingsbeskæftigelse når du rigtig skal slappe af Har du haft en hest som yngre eller nu Hvad var din ynglingsbog som barn 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2005 · Rapportér indlæg Hvad er din ynglingsbeskæftigelse når du rigtig skal slappe af Det kan være at læse, se tv, sidde ved computeren eller måske luge i haven Har du haft en hest som yngre eller nu Nej Hvad var din ynglingsbog som barn "Anne fra Grønnebakken" og "Det lille hus på prærien" bøgerne <{POST_SNAPBACK}> 1) Hvornår pynter du til jul (hvis du da gør det!)? 2) Hvis du skulle starte på en ny hobby, hvad skulle det så være? 3) Er du stadig venner med nogen fra folkeskolen? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2005 (redigeret) · Rapportér indlæg Hvornår pynter du til jul (hvis du da gør det!)? lige omkring 1. december 2) Hvis du skulle starte på en ny hobby, hvad skulle det så være? uh jeg har så mange ting jeg gerne vil gå til Kan nævnes italiensk, oliemaling, karate og akrobatik Derudover har vi snakket om at gå til standarddans til vinter 3) Er du stadig venner med nogen fra folkeskolen? nej Hvor mange personer skal du give julegaver Hvor fejrer du nytår Hvilken religion synes du er mest spændende at læse om Redigeret October 21, 2005 af hyacinth 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2005 · Rapportér indlæg Hvor mange personer skal du give julegaver:ca. 15 personer Hvor fejrer du nytår: Dette år skal vi i sommerhus med 4 vennepar Hvilken religion synes du er mest spændende at læse om: Buddhisme <{POST_SNAPBACK}> Hvad er det vildeste du har købt/investeret i? Er du for eller imod monarki i Danmark? Hvis du kunne vedtage én lov i Danmark - hvad skulle det så være? /W2B 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2005 · Rapportér indlæg Hvad er det vildeste du har købt/investeret i? Vores Mercedes CLK med laederstue fra maj i aar... Er du for eller imod monarki i Danmark? Som udenlandsdansker er jeg bare for meget til alt det der, man kommer sgu til at savne det danske, saa jeg er for Hvis du kunne vedtage én lov i Danmark - hvad skulle det så være? Brugerbetaling paa vores motorveje/landeveje - hvorfor skal alle vores turister ikke vaere med til at betale for slitagen.... /W2B <{POST_SNAPBACK}> Og saa mine nye spörgsmaal... - Ködaeder eller vegetar??? - öl eller vin??? - A- eller B-menneske??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2005 (redigeret) · Rapportér indlæg Ködaeder eller vegetar??? kødæder får mig til at lyde som en dinosaur men jo jeg spiser kød- öl eller vin??? vin så afgjort - A- eller B-menneske??? hm en blanding tror jeg, nok mest A Hvad er du allermest afhængig af i din hverdag tror du på reinkarnation Er du en impulstype eller en planlægger Redigeret October 22, 2005 af hyacinth 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2005 · Rapportér indlæg Hvad er du allermest afhængig af i din hverdag COLA!!! tror du på reinkarnation Puhh den var svær men ja, tror jeg nok! Er du en impulstype eller en planlægger impuls 1: Lys eller mørk chokolade? 2: Læser du mest skønlitteratur eller faglitt? 3: er det din pc eller din kærestes? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites