Guest Tikkitiks

3 spørgsmål

1,000 indlæg i dette emne

1) Er I gode til at "bruge op" eller bliver der for ofte smidt mad ud, der er blevet for gammelt?

Jeg er - men gidder sgutte ikke spise resters-rester, når luksusdyret herhjemme nægter... :banned:

Meeen har fået ham afvænnet lidt - da han boede alene købte han aaaaalt for meget mad... :cheerleader3:

2) Hvilken hårshampoo bruger du?

Det der står... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

3) Hvad "går du til" (sport o.a)

Jeg går da til BRYLLUPSKLAR...  :baa: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif  :cheerleader3:

Ved det godt, må få lettet  :)  og komme mig ned i trænningscenteret...

Gad vide hvor det mon ligger henne??? :)

NYE:

1. Hans Pilgård - charmerende eller kvalmende?

2. Hvilket mærke ketchup står i køleskabet hjemme?

3. Gul eller blå?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ynglingsrestaurant

- det er HELT klart CHINA HOUSE i Silkeborg, som også er samme restaurant hvor Dan og jeg mødtes første gang d. 8.10.2002 -HAHA- Stedet betyder noget HELT specielt for os begge, og det er stort set altid dér vi ender med at spise... - også selvom jeg egentlig tager hjemmefra med et andet mål :denmarkflag: De kender alle "vores datoer", og ved hvem vores nærmeste familie og venner er (fordi vi altid slæber dem derind)! OG: Kinesisk er bare FAVORITTEN her i huset! Jeg kunne slå mange ned for at få lov til at spise svampesuppe fra CHINA HOUSE...!! :cheerleader3:

hvad har du gjort for nylig som du var rigtig stolt af

- jeg er RIGTIG stolt af at jeg ENDELIG har fået sorteret ALLE mine bøger (og det er virkelig mange!!!) og har fået sat dem på plads. Noget jeg LÆÆÆÆÆÆÆÆNGE har villet i gang med, men jeg har ligesom ikke rigtig haft modet til at komme i gang. Men NU er det ordnet, og jeg har det virkelig godt med det!

Er du stædig

- MIG??? STÆDIG??!?!?!? NEJ DA!!! :bearhug::)-HAHA- Spørger du min mand eller mine venner, vil du nok få et liiiiiiiiiiiiiiiiiiiidt andet svar...

- - - -

Kan du li' at spille computerspil? Hvorfor/hvorfor ikke? Og hvis JA - hvad kan du så bedst li' at spille?

Har du en kalender hængende et sted i dit hjem - evt med en popstjerne, favoritdyr eller lign?

Samler du på noget? Hvis JA - hvad og hvorfor; hvis NEJ - hvorfor ikke?

0

Del dette indlæg

Kan du li' at spille computerspil? Hvorfor/hvorfor ikke? Og hvis JA - hvad kan du så bedst li' at spille? Ja, jeg spiller lidt Sims 2 - det er et rigtig tøsespil og jeg synes det er sjovt at bygge huse, få børn osv.

Har du en kalender hængende et sted i dit hjem - evt med en popstjerne, favoritdyr eller lign? Jeg købten en fin en i Monets have, da vi var i Paris. Der er ikke overraskende Monet-billeder på :bearhug:

Samler du på noget? Hvis JA - hvad og hvorfor; hvis NEJ - hvorfor ikke? Jeg samler på penge :denmarkflag: Nej jeg samler de der særlige 20´ere der bliver udgivet ved specielle lejligheder. Grunden til jeg ikke samler på mere er at Mikkel er den største samler af alle og det lille hjem kan hurtigt bliver fyldt af diverse souvenirs fra 2. verdenskrig osv.  :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

1) Din yndlingssodavand?

2) Hvor tit vasker du hår?

3) Hvor mange steder har du boet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1) Din yndlingssodavand? Ginger Ale eller Tonic hvis den må få følgeskab af en røvfuld gin *s*

2) Hvor tit vasker du hår? Hver anden dag - eller med lidt længere mellemrum når jeg er i "hullet", hvor jeg ikke har adgang til bad Postet billede

3) Hvor mange steder har du boet? Sidst jeg talte nåede jeg op på 28 (!) det inkluderer afstikkere til London, Dublin, Krefeld (Tyskland) og Rom. I Danmark har jeg bla. boet i Esbjerg, Århus, Ebeltoft, København, Mørkøv og på "Lars Tyndskids mark" *s*

Religion; hysteri eller fred i sjælen?

Hvordan har du det når kæresten/gemalen er "ude med vennerne"?

Tror du terroren vil ramme Danmark på et tidspunkt - hvor og hvorfor??

0

Del dette indlæg

Religion; hysteri eller fred i sjælen? Begge dele ...

Hvordan har du det når kæresten/gemalen er "ude med vennerne"?

Har det faktisk okay med det!!! (jeg er nemlig ret tit med)

Tror du terroren vil ramme Danmark på et tidspunkt - hvor og hvorfor??

Puha ville så gerne sige Nej selvfølgelig ikke, Men tror egentlig ikke vi går fri for psykopaterne lever jo også i vores land.

Åhh har jeg slet ikke lyst til at tænke på.

3 nye spørgsmål :

Hvem har du kysset i din gadedør?

Hvad er din mest romantiske oplevelse?

Hvad er bryllupsklar.dk for dig?

:carrot: Jannie

0

Del dette indlæg

3 nye spørgsmål :

Hvem har du kysset i din gadedør? Mine børn hver anden weekend når de kommer! Og min kommende næsten hver dag når jeg er hjemme!!  :)

Hvad er din mest romantiske oplevelse? Hmmm... Sjovt nok har mine kærester gennem tiden ikke været specielt romantisk anlagt (kan det mon være noget med mig???  :bearhug: ) Men det må nok være da min dejlige forlovede popped the question - han havde lagt så mange kræfter i at give mig den perfekte fødselsdag og odds var virkelig oppe mod ham!!!  :hearts:

Hvad er bryllupsklar.dk for dig? Et dejligt hyggeligt forum, der giver mange gode ideer og fif!!! Og skønt sted at kunne kagle om bryllup i timer uden brok!!!  :cheerleader3:

:carrot: Jannie

<{POST_SNAPBACK}>

Og et par nye:

Hvor mange bryllupper har du været til???

Elsker familien - sviger som alm - eller grrrrr.....

Hvad laver du denne højhellige søndag???

:denmarkflag: Fra Sanna, der er på arbejde!!! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Og et par nye:

Hvor mange bryllupper har du været til??? 5 + mit eget

Elsker familien - sviger som alm - eller grrrrr..... Jeg elsker min familie, men min mor kan godt være lidt irrirterende  :bearhug: Jeg kan egentlig ikke sætte ord på, hvad det er, det er bare en følelse

Hvad laver du denne højhellige søndag???Jeg skal arbejde lidt (forberede mig til mandagens undervisning) ellers bare slappe af, vi var til vejfest igår, så vi er trææææææææætte

:denmarkflag:  Fra Sanna, der er på arbejde!!!  :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

3 nye:

Hvis du kunne have heddet noget andet til fornavn, hvad var så dit drømmenavn?

Hvilket land SKAL du bare se eller gense i dit liv ?

Er du mest til lyshårede eller mørkhårede mænd?

Redigeret af Bryllupsmusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 nye:

Hvis du kunne have heddet noget andet til fornavn, hvad var så dit drømmenavn? Mette Marie - opkaldt efter mine bedstemødre

Hvilket land SKAL du bare se eller gense i dit liv ? Jeg VIL til Paris igen, så det må jo blive Frankrig

Er du mest til lyshårede eller mørkhårede mænd? Mørkhårede med brune øjne - ligesom min mand :hearts:

<{POST_SNAPBACK}>

De 3 nye:

1) Spiller du lotto?

2) Hvor tit går du til frisør?

3) Er du til museer eller er det for kedeligt?

0

Del dette indlæg

De 3 nye:

1) Spiller du lotto? Ca. 1 gang om md. og altid med joker. Jeg vinder som de fleste andre næsten aldrig, men sidste jeg spillede vandt jeg 2 gange 4 rigtige på EN kupon!

2) Hvor tit går du til frisør? Ikke ofte nok, hvis du spørger min frisør....

3) Er du til museer eller er det for kedeligt? Jeg ville enormt gerne være kulturel, men synes virkelig det er kedeligt at gå på museer...

<{POST_SNAPBACK}>

3 nye:

Hus eller lejlighed?

Hvor mange børn?

Hvornår var du sidst i byen med din elskede?

Redigeret af 3september
0

Del dette indlæg

Hus eller lejlighed? vi bor i lejlighed

Hvor mange børn? dem har vi ingen af

Hvornår var du sidst i byen med din elskede? hm vi var til bryllup i lørdags, tæller det også som i byen?

Har du prøvet at danse salsa

Kan du ride

har du været med til nogle bridezilla møder :bearhug:

Har du prøvet at danse salsa: Nej.

Kan du ride:[color=red har gjort det et par gange, men er ikke skide go til det, heste har aldrig sagt mig så meget...

har du været med til nogle bridezilla møder: Nej ikke endnu.

3 nye....

Hvilken bil har du

A eller B menneske

Hvad er god hygge for dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår har du ferie næste gang

- uge 42, efterårsferie

Kan du stå på skøjter

- HAR en gang kunne stå på rulleskøjter, men is-skøjter har jeg ALDRIG bevæget mig rundt på...

Skal du på efterårsferie

- mja... Hvis man kan kalde "hjem til mor og far i Grenaa" for "ferie", så... Jeg skal garanteret stadigvæk lave mad hver eneste aften OG nusse med Anton (mine forældres hund)

:bearhug:

1) Hvis du skulle på campingtur, ville du så helst overnatte i TELT eller en form for TELTVOGN (camplet eller campingvogn)

2) Hvilken slags slik kan du bedst li'? (f.eks. vingummi, lakrids, bolcher...)

3) Er du en go' og kompatibel "handy-woman" m/k?

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Hvilken bil har du: min kæreste har en toyota...

Ehhhmmm... KÆRESTE, Rikke???!!! :bearhug:

Synes det er daaajli' han stadig er det - Jon er også min kæreste - uanset om han er min mand eller ej... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hvilken bil har du: min kæreste har en toyota...

<{POST_SNAPBACK}>

Ehhhmmm... KÆRESTE, Rikke???!!! :bearhug:

Synes det er daaajli' han stadig er det - Jon er også min kæreste - uanset om han er min mand eller ej... :loveshower:

<{POST_SNAPBACK}>

uuuups søde lise, det var en smutter :lol: ja de kan vel godt være begge dele :griner:-

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1) Hvis du skulle på campingtur, ville du så helst overnatte i TELT eller en form for TELTVOGN (camplet eller campingvogn)

2) Hvilken slags slik kan du bedst li'? (f.eks. vingummi, lakrids, bolcher...)

3) Er du en go' og kompatibel "handy-woman" m/k?

Svar

1: telt 8det gider kæresten bare ikke. SUK!!

2: klart chokolade. MUMS!!!!

3: Nej

Nye spg:

1: Er tordenvejr fascinerende eller skræmmende?

2: Hvad farve har din musemåtte?

3: Hvad er den værste lyd?

0

Del dette indlæg

Nye spg:

1: Er tordenvejr fascinerende eller skræmmende? Lidt en mellemting :bearhug:

2: Hvad farve har din musemåtte? Mange farver, for der er et billede af min mands små søstre på  :bearhug:

3: Hvad er den værste lyd? Negl mod en tavle (uf og jeg er lærer :griner:- )

<{POST_SNAPBACK}>

1) Er din mus trådløs eller ej?

2) Hvor tit spiser du slik?

3) Hvor stort er dit årlige tøjbudget?

Redigeret af Tikkitiks
0

Del dette indlæg

1) Er din mus trådløs eller ej?

2) Hvor tit spiser du slik?

3) Hvor stort er dit årlige tøjbudget?

1) Trådløs

2) tit :bearhug::bearhug::griner:-

3) I have no idea.. Køber løbende tøj :lol::hug:

Nye :

1)Er du til Backstreet Boys?

2)Hvad tror du Mary får? - pige eller dreng?

3)hvilken smily er din foretrukne?

0

Del dette indlæg

Nye :

1)Er du til Backstreet Boys? Nej - der er da en sang eller 2 der er okay, men er absolut ikke fan. Har det tit sådan med grupper - kan lide 1-2 sange and thats it

2)Hvad tror du Mary får? - pige eller dreng? HÅBER meget på en pige (der er drenge nok i kongehuset) men tror lidt det bliver en dreng  :bearhug:

3)hvilken smily er din foretrukne?  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Nye:

1. Hvilken 3 materielle ting ville du tage med på en øde ø?

2. Hvad ville du gøre/købe hvis du vandt 10. millioner i Lotto?

3. Hvad er din yndlings juletradition?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nye:

1. Hvilken 3 materielle ting ville du tage med på en øde ø?

Nøøøøj... :td: ...Bum-Bum-Bum...  :(  Den var værre...

Der er jo IKKE internetopkobling derude, så...

Mine tegneredskaber, papir, mine fotoalbums...

2. Hvad ville du gøre/købe hvis du vandt 10. millioner i Lotto?

Vil nok helst ændre så lidt så muligt...

Men, jeg ville investere i fast ejendom - både til min søster - bygget vores eget hus - og investere mere...

Ville invitere hele BK på shoppetur... :griner:-

Nå, måske ikke - men i hvert fald rejse - og shoppe lidt da... :denmarkflag:3.

Hvad er din yndlings juletradition?

Uhh, der er MANGE!

:( At holde jul med min familile

:) At høre mor læse højt fra "Peters Jul" lillejuleaftenen sammen med min søs

:) At gå i VORES kirke

:) ...

:) ...

NYE:

1. Burde ungerne idag lærer at tiltale lærerne med Hr/Fru/Frøken?

2. Hvad tid står du op om morgenen?

3. Hvilken er din yndlingssang?

0

Del dette indlæg

NYE:

1. Burde ungerne idag lærer at tiltale lærerne med Hr/Fru/Frøken?JAAAAAAAAA - jeg er jo selv lærer, det ku' sgu være sejt, og så bliver jeg også rigtig tysklærer FRAU LARSEN. Nej, det er okay uden hr og fru, men respekt skal der være ellers kommer hende her Postet billede

2. Hvad tid står du op om morgenen? Man og tirs kl.5.45 GAAAAB ons, tors og fre kl.7 Lør og søn til jeg ikke kan sove mere  :sleepy:

3. Hvilken er din yndlingssang?Der er flere bl.a.: Everybody hurts by REM, Heaven med B.Adams

<{POST_SNAPBACK}>

Diggiloo diggilei med Herreyes  :denmarkflag: Jeg er faktisk lidt blank, for det skifter lidt, men REM er altid gode

3 nye:

Cykel eller bil?

Den værste side ved din kæreste / mand?

Den bedste side ved din kæreste / mand?

:griner:-

Redigeret af Bryllupsmusen
0

Del dette indlæg

Cykel eller bil? cykel

Den værste side ved din kæreste / mand? hans stædighed, hellere køre 400 km forkert end at lide det svigende nederlag at spørge om vej :griner:-

Den bedste side ved din kæreste / mand? hans enormt betænksomme væsen

ynglings drik

Hvad er din bedste barndomserindring

Kan du lide gospel

0

Del dette indlæg

ynglings drik Uden alkohol - Cola Light Lime. Med alkohol - strawberry DAQ

Hvad er din bedste barndomserindring Sommerferier i Hornbæk hos min mormor og morfar. De var lange og såååå fede

Kan du lide gospel JAAAAAAA... har selv synget det i et kor for år tilbage

<{POST_SNAPBACK}>

NYE:

Bedste make up tip ?

Frækkeste danse-move ?

Hotteste mandlige sanger ?

0

Del dette indlæg

NYE:

Bedste make up tip ? Jeg kom ved en fejl til at køve en mascara med en "kam" istedet for en børste, men skuffelsen blev vendt til glæde, for den er en succes!

Frækkeste danse-move ? Øøøhh - nej! :carrot:

Hotteste mandlige sanger ? Robbie Williams er da ret lækker - hvad var det egentlig for noget med at han kommer til Århus?

:loveshower:<{POST_SNAPBACK}>

1) Hvad ser/så du som højdepunktet på din bryllupsdag?

2) Hvad er dine planer for week-enden?

3) Kan du huske den første gang du var på Internettet?

Redigeret af Tikkitiks
0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer