Guest Fuble

Auktionskjoler...

11 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :bearhug:

Jeg har fundet nogle kjoler på qxl.dk som er vildt flotte.. Sælger får dem hjem fra en fabrik i udlandet.. De koster 3400,- og 250 i porto.. Så var det lige jeg lige ville vende med jer om det er noget i tør byde på?? Man skal betale over e-wire og man har fuld returret hvis kjolen ikke passer eller hvis det ikke er som forventet..

De er utrolig smukke og man bestiler efter ens egne mål, hvilket jo lyder som en drøm!!

Men ville i turde?? Jeg mener, er man sikker på at få kjolen og hvad hvis det bare er noget fusk? De har kun gode karakterer i deres karakterbog men det er ikke for kjolerne, men for nogle nye smykker de har solgt..

/Fuble

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

umiddelbart ja! jeg handler en del på nettet og da med noget der ligner 98 % succes - jeg så selv på kjole på en auktion ved Lauritz - devsærre var den for lille :baa:

har du et link? så kunne man da lige lure (IKKE at jeg mangler kjole, men man er jo nysgerrig)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

hold da op - der er da mange flotte :hearts: ja, det er ikke et nemt valg - men jeg syntes at det virker reelt nok, så jeg ville godt turde at købe hos dem :huh:

en mulighed kunne jo være at kontakte sælger og høre om de igen sætter samme tilbud på qxl, så kunne du vente - men desværre kan du riskere at det er et engangstilbud .. men smukke det er de! :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Hold da op hvor er de flotte....

Jeg har også købt en del over nettet, og netop min brudekjole, da jeg fandt en til bare 750,- danske kroner. Med porto + moms løb den op i 1250,-, men det er en kjole der ellers ville have kostet 8-10.000 i Danmark.

Umiddelbart, lyder det næsten for godt til at være sandt. Jeg kan se at den ene af kjolerne er en sincerity + en Demetrios, begge dyre mærker. Jeg tror, kjolerne er nogle der bliver syet i Østen, dvs. det er ikke de kjoler der er på billedet, men nogle der er minder om den, dvs. kopier. Men selvfølgelig, hvis der er returret, så kan der jo ikke ske noget ved at bestille, man skal bare være sikker på at der er fuld returret.

Hilsen

Dorthe, der selv var 100% tilfreds med sin kjole

0

Del dette indlæg

Hold fast hvor er de flotte, på en måde ville jeg godt turde gøre det, men hvad nu hvis den skal lægges op og så videre - så skal man tænke på at skulle finde en skrædder osv. Tror bare hele postyret med at skulle sende retur hvis ikke den passer og selv skulle sørge for tilretning ville få mig til at lade være. Dovenskaben længe leve, men det er sgi nemmere at få butikken til at opbevare og stå for tilretning

0

Del dette indlæg

Ja da her er linket...

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17991146

Der er flere at vælge i mellem og det er der jeg synes er fedt!! Der er bare kun meget lidt tid til den lukker!! Og jeg er helt vild med flere af dem.. :hearts:

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Hvis det er demjeg tror.. Sælger de også på http://www.qxl.no.dk ogder har de også kakter fra de kjoler de har solgt..

Jeg har også overvejet at købe min brudekjole der..

Men skal bare førts prøve den jeg ikke kan få ud af hovedet..

Mange Hilsner Sanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa piger..

Jeg har en veninde der ville købe en af dem på qxl, men da vi kom til det med at tage mål, sagde jeg til hende, at jeg ikke ville stå inde for de mål, for problemet er, hvis man ikke lige tager nøjagtig de steder som de gør når de syr den, så vil den aldrig komme til at side godt, og vi kan jo sikkert godt blive enige on, at til den pris skal det være perfekt, så ja de er flotte, men man skal være 100% sikker på målene er rigtige

Janne

0

Del dette indlæg

Hejsa piger..

Jeg har en veninde der ville købe en af dem på qxl, men da vi kom til det med at tage mål, sagde jeg til hende, at jeg ikke ville stå inde for de mål, for problemet er, hvis man ikke lige tager nøjagtig de steder som de gør når de syr den, så vil den aldrig komme til at side godt, og vi kan jo sikkert godt blive enige on, at til den pris skal det være perfekt, så ja de er flotte, men man skal være 100% sikker på målene er rigtige

Janne

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan også få den i standart mål... Så vidt jeg ved...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer