websie

Den største dag

178 indlæg i dette emne

Peter er manden i mit liv vi mødte hinanden d. 29. juli 2000 :bearhug:

Vi er begyndt at tage de første skridt mod at planlægge vores bryllup. følg med her på siden vi kan jo hjælpe hinanden. -HAHA-

post-13032-1117019407.jpg

Redigeret af websie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej det er ikke det men nu vi er ved det kan du så hjælpe mig med hvordan jeg gør filstørelsen mindre. Nej det er faktisk URL adressen er det bare der hvor filen ligger på PC'en????

<{POST_SNAPBACK}>

hej Igen

Når du har et billede du vil gøre mindre højreklikker du på billedet og trykker edit. Herefter går du ind under "image", herefter stretch/skew, her kan du gøre billedet mindre.

når du går ind for at oprette et nyt indlæg og derefter skal sætte et billede ind trykker du først browse (ligger i i bunden af siden) herefter finder du billedet der hvor du har gemt det på dit drev, dobbeltklikker på billedet, trykker vedhæft billede og derefter add into post og så kan du sende det (og så skal det være under 70 kb)

giver forklaringen mening???

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa vil lige dele det her med nogen

jeg har nu tabt mig 7 kilo siden jeg startede med at ville tabe mig. jeg har det bare så godt og det er skønt når man kan mærke det på tøjet, men nu er dobbelthagen også begyndt at svinde så der er håb forude for billederne til brylluppet. :bearhug:

0

Del dette indlæg

hejsa vil lige dele det her med nogen

jeg har nu tabt mig 7 kilo siden jeg startede med at ville tabe mig. jeg har det bare så godt og det er skønt når man kan mærke det på tøjet, men nu er dobbelthagen også begyndt at svinde så der er håb forude for billederne til brylluppet. :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med vægttabet, det er rigtig flot. Pas på at bukserne ike falder af :lol:-HAHA-

:bearhug: Line

0

Del dette indlæg

Endelig fri hold op hvor er det varmt er glad for at vi har aircióndition på arbejdet, og et koldt badebassin i haven.

I dag har bare været så dejlig. Det var første dag som sælger hvor jeg fik lov at stå selv. Det var bare en dejlig oplevelse, alle mennesker var kanont glade. selvom der var store problemer med teknikken var der intet der kunne tippe folks humør dejligt dejligt dejligt at være i gang igen. og den første lønseddel lå i dueslaget skøøøøøønt :jupi:

Er dog voldsomt smadret, da jeg brugte den halve nat på at læse Khios tråd, som er helt enormt inspirerende mest fordi Khio i sig selv er en inspirerende person. Hun er helt sikkert ikke den enste herinde men efter 4 timers trådlæsning må jeg altså have en pause. -HAHA- må dog indrømme at det er svært at holde sig væk. Det er rart når alle andre har fået nok af min bryllupskuller så kan man aldrig få for meget herinde -HAHA-

nå varmen og havebassinet kalder. :hearts: :drink2: få nu ikke hedeslag husk drik masser af væske

drik ikke vand fisk boller i det!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil også lige sige velkommen.....lidt forsinket ja jeg ved det godt :bearhug: .

Hvornår skal du giftes??......Det kan godt være at min førerhund ikke lige har opdaget hvis du har skrevet det, og i så fald skal den vist på genopdragelse -HAHA- . :)

Ai......jeg glæder mig helt klart til at se MEGET mere.

Knus Trisse (y)

0

Del dette indlæg

Det kan godt være at min førerhund ikke lige har opdaget hvis du har skrevet det, og i så fald skal den vist på genopdragelse :bearhug: . -HAHA-

nej Din førerhund er god nok. :)

Vi er ikke helt blevet enige om en dato endnu. vi er dog blevet enige om at det skal være et sommerbryllup, og et naturligt valg ville nok være vores årsdag d. 29. juli, hvor vi har været sammen i 6 år.

Det rigtige frieri er ikke kommet endnu, det vil sige han har ikke været nede på knæ, men den officielle dato kommer nok først derefter. Vi er forlovet på andet år nu (også den 29. juli) og taler åbent om hvordan vores bryllup bliver. :band: (y) :guitar: :heppe:

Det kan dog være svært at lette numsen......

post-13032-1118078419.jpg

0

Del dette indlæg

Super oplevelse

Mor og far var her i weekenden Jaaaaaaah de har tilbudt at holde bryllup for os Niiiiiceeeee P blev glad :bearhug:

Mor var med inde ved pc'en og kigge billeder af kjoler til både mig og hende her får i et udsnit Enjoooyyy

post-13032-1118251048.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer