Khio

Khio goes BAGPACKING

20 indlæg i dette emne

Jeg har længe vuderet hvorvidt jeg skal/bør/vil ha' en taske...

Men da jeg købte min brudekjole, galdt jeg pladask for en af hendes hjemmedesignede tasker. Prisen var dog pebret - droppede at investere i den...

Siden da har jeg leget med tanken om, hvordan jeg sku' smække en taske sammen - hvis jeg da sku' ha' en... :bearhug:

Jeg kom frem til, AT DET SKAL JEG! :heppe:

Er i forvejen ikke et geni til at holde styr på mine ting, så bare det at ha' lip-glossen, smøgerne, osv på èt sted - det er nok et must for mig... :)

Jeg har i flere år brugt denne fiiine taske - synes den er mægtig sød - lige mig...

post-9362-1117062772.jpg

Den er ikke altid denne grå tone som den på billedet - afhænger i høj grad af lysforholdene (gør det ofte, Khio! :( ), men den "svinger" ligesom i flere grå toner...

Og siden vi bl.a. har grå i vores farvetema, har jeg valgt at bruge denne taske - den kommer måske til at "gå for" min gamle ting...

Dog synes jeg den skulle opdateres lidt - så den bare blev lidt "brude-agtig"...

Jeg har til dette brugt to forskellige slags silke organza (samme nuancer som til sløret) - flået og hevet godt i det, så det fik et lidt "hårdere" udtryk, som vil passe til resten af mit "udstyr" - resten af MIG... :blush:

Derefter har jeg syet tre "snore" på, i hvid-lig, rosa-agtig og ganske simpel brun.

"Snor" er ikke det rigtige ord, men det er jo ikke silkebånd - det er mere blødt i materialet, men hårdt i udtrykket...

Tilslut har jeg syet flere rækker af ståltråd på - på denne perler af forskellige slags og forskellige faver/nuancer/toner...

Det var vist det... :guitar:

BILLEDER???!!! :o

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

KHIOOOOOOOOOOOOOOoooooooooo.........

- Gider ikke rose dig mere (oohh.. du ophøjede design guru über alles hvis kreativitet snart må rgene ned over alle os i pøblen i form af let guldstøv), men vil bare igen opfordere dig til navneskift fra KHIO til KREA..

Du er simpelthen for vilder en "se hvad jeg lige har bikset sammen på 5 minutter"-babe

Hader dig faktisk lidt lige nu fordi du er såååååååååå vild... Postet billede

Hader alle der har det talent.. bare lidt

Jeg ved det: Misundelse er en dødssynd Postet billede og en grimmer ting.. Men den er oss lidt cool...

0

Del dette indlæg

:o Khio gjorde det igen :blush: ... den er bare flot :)

Kan godt forstå du ikke vil have den for pussenusset ... men læste lige to gange da jeg kom over denne linie :(

Jeg har til dette brugt to forskellige slags silke organza (samme nuancer som til sløret) - flået og hevet godt i det, så det fik et lidt "hårdere" udtryk, som vil passe til resten af mit "udstyr" - resten af MIG...

Jeg synes jo absolut ikke du virker spor hård ... du er skide sej :heppe: og viger ikke for at prøve tingene af men du gør det med :hjerte:

:bearhug:

knus

Lene *som er vild med de kreative gener alle andre har*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op!! Sikke en flot taske. gid man var så kreativ. Sådan en svigerinde har jeg også.. I kan være noget så irriterende når man selv synes man har været en lille bitte smule kreativ.. Men al respekt til dig og din super seje taske :bearhug:

Knuzz Vinni

0

Del dette indlæg

DU ER SIMPELTHEN VED AT VÆRE LIIIIGE EN TAND FOR PISSEHAMRENDEIRRITERENDE :crocodile: ....

Hvad har du gang i??? :o ......hvorfor har du ikke forlængst åbnet en eller anden flippet butik med tilbehør og desing ting og sager.......

Khio.....Lise........ Du er designguden over dem ALLE.

Behøver jeg at sige, at jeg er VILD med den taske, og når du nu kommer til grill d. 25 juni, så har jge lige et par småting til at ligge, så du kan gøre noget ved min taske også......DEAL???? Godt min pige TAAAAAARK SKAL DU HA'!! :)

Knus Trisse :bearhug: .......som tilstadighed forundres over, at du kan blive ved med at hive så fede ideér frem, og er ved at være alvorligt bange for, at hendes eget bryllup kommer til at indeholde mange Lise-elementer :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må tilslutte mig koret: Du er da for vildt krea!!!!! :yeah: :lol:

- du burde da starte et firma hvor du fixede alt tilbehøret for alle vi andre, som er KNAPT SÅ kreative :bearhug: og som (selvom vi nu ikke havde 10 tommelfingre) iøvrigt også alt for travle til at lave alle de flotte indbydelser, bordkort, slør, tasker you name it!! You rock girl!! :bearhug:

/Siss :bearhug:

- og ja BILLEDER, BILLEDER hvor vi kan se det hele!! (udstyret altså -HAHA- )

Redigeret af Siss
0

Del dette indlæg

DU ER SIMPELTHEN VED AT VÆRE LIIIIGE EN TAND FOR PISSEHAMRENDEIRRITERENDE :crocodile: ....

Hvad har du gang i??? :bearhug: ......hvorfor har du ikke forlængst åbnet en eller anden flippet butik med tilbehør og desing ting og sager.......

Khio.....Lise........ Du er designguden over dem ALLE.

Behøver jeg at sige, at jeg er VILD med den taske, og når du nu kommer til grill d. 25 juni, så har jge lige et par småting til at ligge, så du kan gøre noget ved min taske også......DEAL???? Godt min pige TAAAAAARK SKAL DU HA'!!  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Liiiiige mine tanker!! Kunne ikke udtrykke det bedre selv, så jeg tyvstjæler lige dine ord, Trisse ! -HAHA-

Se du bare at komme igang med udsalget - der er en hel strøm af kunder bare her! Og jeg høre, at der er en Butik i NYC, der gerne sælger noget man ikke kan få andre steder. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer