Guest DD36

Diadem

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

http://bryllupswebshop.dk/shop/default.asp har de mange søde diademer. Jeg har selv købt mit der

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, der er mange søde.. :bearhug:

Men kan de alle bruges til en pige på 6 år ??

<{POST_SNAPBACK}>

jeg synes godt du kan bruge mange af dem til en pige på den alder

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men det er mere om de er for store jeg er bange for.. :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja godt spørgsmål. Det jeg havde på kunne man sagtens gøre så den passer til hende, men jeg ved ikke om det er sådan en slags du vil have.

post-10092-1117544162.jpg

jeg tror den lille prinsesse vil foretrække noget mere prinsesseagtigt... :bearhug:

Så skal du smutte ind hos Somethingblue... Hun har et rigtig prinsesse diadem... her eller her. Der er rigtig mange flotte diademer derinde og de koster ikke sindssygt meget...

:o fra Monika

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

ja godt spørgsmål. Det jeg havde på kunne man sagtens gøre så den passer til hende, men jeg ved ikke om det er sådan en slags du vil have.

post-10092-1117544162.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

jeg tror den lille prinsesse vil foretrække noget mere prinsesseagtigt... :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Så skal du smutte ind hos Somethingblue... Hun har et rigtig prinsesse diadem... her eller her. Der er rigtig mange flotte diademer derinde og de koster ikke sindssygt meget...

Mange tak. Monika.. Jeg har set dem også skrevet til Something Blue og lagt besked på deres tlf. svarer... men har intet hørt endnu.. Vil nemlig gerne vide om deres Little Princess er i børnestørrelse...

Knus

:o fra Monika

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

Hvis det er, så kan du skrive til hende herinde... Men jeg jar lidt på fornemmelsen at hun måske har ferie, for det er et stykke tid siden at hun har været aktiv herinde...

Men jeg tror næsten det er i børnestørrelse...

:respekt: fra Monika

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer