Sandra Brix

Farvetema

26 indlæg i dette emne

Er det kun mig - og søde Trisse ;) der vælger en anden farve end lige rød, hvid og i den dur der til bryllupet?

Jeg overvejer lilla, fersken eller måske grøn, er det bare helt hen i vejret????

Eller følger I overhovedet et farvetema??? Lad mig endelig høre!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt blomme, guld og creme... men efter jeg er startet på at lave det, er jeg bare blevet total vild med den nye lime der er fremme i øjeblikket, så hvis det ikke var et for det store arbejde og at jeg allerede har købt ind til det andet, så ville jeg have lavet det i creme, lime, mørkegrønt og så måske en gul eller orange lille ting til at lysne lidt op... men det er for sent nu.. så må det være farvetema til en af vores anden fester :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også her - enkelt :bearhug:

Vores invitationer var lav-grønne (helt sarte i farven), og dugene er lysegrå (kæresten arbejder på en stoffabrik) så det var lidt anderledesog servietterve hvide. Kransene der skal ligge om foden på de femarmede sølvstager bliver derfor også holdt i hvide og grønne (piftet op med hele hvidløg og artiskokker)

:o

Camilla

0

Del dette indlæg

Vi har valgt at køre der i hvid og creme og lidt guld og sølv...Tror ikke rigtig C kan se ideen i farverne for han vil have røde rosenblade ud over det hele :angry1: - rød symboliser jo kærlighed! Ja det er rigtig nok...men det er vi heldigvid 2 om at bestemme :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kører med en lys lyserød, lys lilla og beige/champagne... Farverne kommer til at gå igen hos brudepigerne, blomster, invivtationer, menu/bordkort, gaveæsker, takkekort, kirkeprogram, lys, servietter og så videre...

:o fra Monika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores invitationer bliver en lysblå.

Så har vi købt nogle "silkebånd" i hvid, lys blå og en lys lilla. Vi har ikke helt besluttet os endnu, men den lyseblå og hvide kommer i hvert fald med.

Jeg er bare begyndt at tænke på om det kommer til at ligne en barnedåb.... :respekt:

0

Del dette indlæg

Indtil videre er vores sølv, hvid og perlemorsfarvet perler....skal jo først giftes næste år, så hvad brudebuket og blomster dekorationer´s farve angår, ved jeg ikke...men da vi snakkede om at holde et lavbudget-bryllup var det røde roser og brudeslør, som det skulle bestå af. Nu har vi så valgt at holde festen på en restuarent, så hvad de gør det i, ved jeg ikke....

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi vælger så rød, fordi vi skal giftes i december... så det er er jo et julebryllup... jeg overvejer også kraftigt at proppe guld ind i farverne... det passer jo så godt dertil..

oprindeligt ville vi have været gift i september, og da ville jeg have haft skrigende orange blomster i min buket... efterårsfarver...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gik ikke specielt op i det med farvetema, men lidt blev det da til. Invitationer, bordkort og takkekort blev holdt i en mørk perlemorslilla med guld-filigran.

Den lilla gik i en sart version igen i brudebuketten og bordpynt.

Derimod var kirkepynt mest cremet hvid og lys forårsgrønt.

Borde var udover blomsterdekorationer holdt i den klassiske opdækning med hvide duge + servietter og "sølv" dæktallerkner og lysestager.

Så du kan sagtens gå helt andre veje end rød og hvid.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer