Guest Princess

Bordets farver

14 indlæg i dette emne

Forslag modtages, vi skal giftes i juni, jeg har ikke ret meget forstand på farver.

Jeg har tænkt på noget med lilla duge og pink servietter, men jeg kan ikke finde ud af om det er for mørkt eller for skrigende. Postet billede

Jeg vil gerne høre jeres mening, og eventuelle forslag. Postet billede

Mit problem er også at jeg gerne vil have at brudebuketten og borddekorationerne passer sammen, og brudebuketten skal passe til noget der blå-lilla, det er den farve min tilkommendes vest og slips har. Postet billede

Hilsen Princess Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Princess

Prøv evt. at se på www.romanticflowers.com (gå ind under "partythemes") der er nogle forslag til noget med pink. Men ellers så er der også mange flotte forslag til blomster og dekorationer generalt.

Mht. farverne på dug og servietter, så lav et prøvebord derhjemme - så kan du lynhurtigt se, om det er farver der passer til jeres fest :0)

0

Del dette indlæg

Uha uha, pink + lilla kan godt blive lidt skrapt. Postet billede Hvad med lilla og hvid? Det er rigtig flot og passer jo også til gommens vest. I øvrigt er der jo mange former for lilla, en helt lyslilla er jo meget mere afdæmpet end den mørke... Summa summarum: jeg tror du skal vælge enten pink eller lilla med mindre de er meget sarte (pasteller)

0

Del dette indlæg

Jeg tror du har ret, jeg var inde på den site Dinna skrev om, og det var sarte farve de brugte, men jeg fandt et billede af en brudebuket, som bestod af råhvid, rigtig pink og mørk lilla, og den var kanonflot, lige de farver jeg godt kunne tænke mig.

Men jeg tror nok at jeg vælger en råhvid dug og så med enten pink eller lilla servietter også evt. bordkort og risposer i den anden farve, tror I at det bliver for meget?

Hilsen Princess Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Milla

Jeg tror at det ender med råhvide duge, pink servietter, lilla bordkort, velkomstsang og risposer. Jeg overvejer lidt at bruge Nannas forslag med menukort, bordkort og velkomstsange i en folder, og måske sy det sammen med sølvtråd.

Men det er lidt med forbehold, for jeg kan ikke huske hvilke farver gardinerne og sådan har der hvor vi skal holde det, så hvis det absolut ikke passer til de farver vi har valgt, så vælger vi nogle andre. Men elles bliver det de farver jeg har beskrevet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo mange nuancer af lilla! Postet billede

Vores bord bliver holdt i farverne råhvid dug, lyslilla og mørk pink tilbehør, dvs. servietter i lys lilla, blomsterdekorationer med mørk pink, sart lysrød og lilla - og det bliver kanonflot!!

Det sted, hvor vi skal holde festen gjorde i øvrigt opmærksom på, at helt hvid dug meget nemt kunne få bruden til at "forsvinde" - de brugte aldrig mere hvide duge, men kørte mest i lys grå for at fremhæve bruden. De syntes bare, vi skulle være opmærksomme på det. De sagde også, at porcelæn osv. forsvandt (forudsat det er hvidt altså), hvis man brugte hvid dug.

Hej fra Tikki

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer