Guest Anne-Metchen

Må jeg se jeres strømpebånd?

35 indlæg i dette emne

Jeg var fast besluttet på, at jeg under ingen omstændigheder skulle ha' et strømpebånd, fordi jeg synes det er SÅ grimt... Men min kæreste blev vildt ked af det - han synes det hører sig til! Så hvorfor ikke... La' mig få en grim blå dims, som strammer på lårbasserne!! (y)

Men hvor køber man sådan noget stads henne? Og hvordan ser det ud?

MÅ JEG SE JERES STRØMPEBÅND!?

Redigeret af Anne-Metchen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Måske jeg spørger dumt - men jeg har altså ikke helt fattet, hvorfor man i det hele taget skal have strømpebånd på ?

Jeg syntes nemlig heller ikke, at det er så pænt, og desuden har min kjole "havfruefacon", dermed snæver på lårbasserne. Jeg prøvede med strømpebånd under - men man kan se det igennem - det er jo ikke optimalt !!!

Er meget i tvivl, om jeg skal have et på ?

0

Del dette indlæg

Her er mit

Knus Dorthe

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor har du købt det henne ??

Er helt vild med det

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa!

Den er købt over nettet hos sirene of copenhagen til 69 kr

http://www.bryllupswebshop.dk/shop/

Knus Dorthe

<{POST_SNAPBACK}>

:boohoo::( - kan slet ikke lade være med at grine...ikke af dig dorte - men af at man kan få strømpebånd i meter mål!!! - Såå piger - der er ingen undskyldning..nu kan man også få selvom man har store lårbasser!!!

KH M :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske jeg spørger dumt - men jeg har altså ikke helt fattet, hvorfor man i det hele taget skal have strømpebånd på ?

Jeg syntes nemlig heller ikke, at det er så pænt, og desuden har min kjole "havfruefacon", dermed snæver på lårbasserne. Jeg prøvede med strømpebånd under - men man kan se det igennem - det er jo ikke optimalt !!!

Er meget i tvivl, om jeg skal have et på ?

<{POST_SNAPBACK}>

Nogen synes vist, at det er frækt...? :bearhug: Min kæreste er meget opsat på, at jeg skal ha' et på, fordi DET HØRER SIG TIL... (jeg får kyldegysninger af den sætning!) Whatever makes him happy...

0

Del dette indlæg

Jeg var fast besluttet på, at jeg under ingen omstændigheder skulle ha' et strømpebånd, fordi jeg synes det er SÅ grimt... Men min kæreste blev vildt ked af det - han synes det hører sig til! Så hvorfor ikke... La' mig få en grim blå dims, som strammer på lårbasserne!!  :boohoo:

Men hvor køber man sådan noget stads henne? Og hvordan ser det ud?

MÅ JEG SE JERES STRØMPEBÅND!?

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anne Mette

Hos Lace kan man altså få et rigtig flot strømpebånd fra Marie Jo, ja det lyder dyrt og det er det vidst også...

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg havde heller ikke planer om at skulle have et på...men nok mest fordi jeg ikke ville stå og svinge lårbasserne foran en hel forsamling - incl min gamle bedstemor der nok ville få et hjertestop...Men gør det dog for C's skyld...men når det skal vises frem kommer der ikke længere op end til knæet...BASTA...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og nu lige til det dumme spørgsmål:

hvorfor er det egentlig at vi lige skal have strømpebånd på? Det stammer jo sikker tilbage fra den tid hvor helt almindelige ugifte "jomfruer" gik med strømpebånd :)(y)-HAHA- hmmm.... ved det faktisk slet ikke - ved I?

:bearhug::boohoo::( knirke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu spøger jeg sikkert dumt, men jeg har da forstået at strømebånd det er noget veninderne giver, og ikke noget man selv køber????

Da min søster blev gift fik hun en gratisk med i brudekjole forretningen... Jeg har købt min samme sted så håber også jeg får, hvis veninderne svigter...

0

Del dette indlæg

Nu spøger jeg sikkert dumt, men jeg har da forstået at strømebånd det er noget veninderne giver, og ikke noget man selv køber????

Da min søster blev gift fik hun en gratisk med i brudekjole forretningen... Jeg har købt min samme sted så håber også jeg får, hvis veninderne svigter...

<{POST_SNAPBACK}>

Det har jeg aldrig hørt om... Men okay, jeg har heller ikke så meget forstand på strømpebånd! :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg er i fuldstændigt samme situation som dig Anne-Mette. Jeg synes også, at strømpebånd er enormt kiksede, men min kæreste synes, at det hører sig til!

Er du kommet frem til noget godt?

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej desværre, Lea... Men jeg vil prøve at overbevise ham om, at den der blondekant, der er på mine selvsiddende strømper er NÆSTEN det samme som et strømpebånd...! Ved dog ikke, om han vil godtage den ide? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer