sannebj

gave oppakning

23 indlæg i dette emne

jeg sidder her og jeg ved jo godt der er længe til jeg skal giftes, men jeg tænker jo alligevel på det hele tiden http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Ang. oppakning af gaver, hvornår gør I det så ?

Vi skal have reception inden middagen, så vi overvejer at gøre det der, men på en eller anden måde virker det bare mere rigtigt at gøre det på fest-stedet.

Hva synes I ?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Alle de gæster der er indviteret til festmiddagen, har også fået buddet til receptionen. Så vores plan er, at begynde at pakke op til receptionen, da det er der vi føler, at vi har mest tid! Skulle der være nogle vi ikke når at pakke op, åbner vi dem om aftenen...

:bearhug: Nancy

0

Del dette indlæg

Ja, vores plan var at gøre det en under hhv. receptionen og en smule efter middagen.... Vi nåede at pakke 6 gaver op! Tro mig! Der er ikke tid til det, når I holder reception.. Og hvem ved om der er tid til det mellem middag og brudevals? Den sidste tale til vores bryllup sluttede 23:45... Vi hentede gaverne hjem og pakkede dem op dagen efter . Det kan folk godt forstå! Og er der nogle, der ikke kan forstå det, så pak deres gaver op på dagen :boohoo:

:bearhug: Masol

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde reception efter kirken. Vi regner med der kommer mange til receptionen som ikke skal med om aftenen.

Det passer os bedst, at pakke op til receptionen (som bliver hold hos mine forældre), så skal vi ikke tænke på at vi skal have gaverne med når vi tager fra festlokalet. (sent om natten) Der er sikkert heller ikke særlig mange der ville kunne tage vores gaver med hjem. Vi er ikke selv i bil den dag.

Så vi lader vores ønskeliste-ansvarlige om at bede gæsterne, tage gaven med til receptionen, da det ville gøre det lettere for os. Vi regner heller ikke med at vi har tid til at pakke op om aftenen.

Camilla

0

Del dette indlæg

Vi lagde en times tid ind i tidsplanen inden vi skulle spise om aftenen. Der pakkede vi gaverne op, mens gæsterne fik velkomsdrink og nød lidt grønsagssnacks.

Det fungerede okay. Der var selvfølgelig ikke tid til at fordybe sig så meget i gaver + giver, men vi ville gerne åbne gaverne samme dag, og det nåede vi. Så måtte vi klare det med at sige tak i ugerne efter.

0

Del dette indlæg

Vi skal vies kl. 14:00, derefter tager vores gæster ud til feststedet, hvor der vil være øl/vand/kaffe og lidt til mavsen (Som vi lige skal snakke med kroen om hvad det skal være).

Vi tager til fotograf, derefter kommer vi også ud til kroen, og vil tro klokken er omkring 16:00 der !!!

Regner med at vi går til bords kl. 18:00, så jeg vil da tro at vi godt kan nå at pakke gaver op mellem der !!!

Om aften vil jeg i hvert fald ikke pakke gaver op....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da alle vores gæster også skal overnætte (vi holder fest på en ø for at gøre sikker de ikke kan stikke af :boohoo: ) og vi skal holde bruch/morgenmad allesammen næste dag - føler vi, vi har mest tid at åbne dem der. Kan ikke lide ideen om at få gaverne pakket op af andre.

Men hvis i vælger miligheden skulle i sørge for 2-3 sæt stikker med nummere på som i klister på gaven/gaver og så skriver i en bog hvem det er fra - så holder i styr på tingene.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Vi tror heller ikke at vi når at pakke gaverne ud til festen. Vi skal holde reception i haven fra 14-17 og vil prøve at få pakket nogle af gaverne op der. Ellers pakker vi op næste morgen hvor mange af gæsterne vil komme til morgenmad.

Vi vil i takkekortet sende en hilsen og takke specielt for den gave vi har fået fra den enkelte.

HeidiB

0

Del dette indlæg

Ja, den snak har vi også gang i lige for tiden. Jeg vil gerne selv gøre det, ved godt man ikke får set mange gaver, men får lige et lille billede af det. Jeg synes man er "nødt" til at få pakket op, så gæsterne kan se gaverne og at giveren ser man har interesse for det - selv om de fleste jo godt forstår. :jul8:

Jeg er ikke så vild med en "oppakker" så er denne person jo ikke med og skal stå for ansvaret og så vil jeg altså gerne selv :bearhug:

Vi har tænkt os at gøre det, eller i hvert fald starte om eftermiddagen, efter vi har fået bryllupskage, hvor gæsterne alligevel snakker og forhåbentlig nyder det gode vejr inden middagen. Ved godt at d gerne vil snakke med os og os med dem, men vi ser om vi ikke kan få det til at køre. Vi når jo nok ikke alle men resten må vi tage efter middagenm hvis der er tid og ellers næste dag. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi har fået et hold venner til at gøre det, så de pakker op og laver en liste hvor de skriver hvem gav hvad, og så skriver de i kortene hvad der høre til hvilket kort.

Så er gaverne pakket ud, og gæsterne kan se dem, samtidig med at vi kan gå rundt og nyde det, og snakke med vores gæster uden at tænke på gaver.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får en veninde eller to til at pakke op og skrive alt ned, hvad, fra hvem osv.

Tror ikke vi får tid til at pakke gaver op, og ville faktisk helst vente til dagen efter og selv pakke dem op, men nu bliver det sådan her. Da vi gerne skulle nå at have tid til vores gæster på dagen.

Badutski

0

Del dette indlæg

Vi havde min søster til at pakke gaverne op, og skrive i kortene hvad vi havde fået. Hun var også ansvarlig for ønskelisten. Det fungerede rigtig godt, og så var der mere tid til at snakke med gæsterne. Og alligevel synes vi at tiden var knap. Vi blev viet kl 14.30 og skulle spise kl 18. Den mellemliggende tid blev brugt på fotograf og bryllupskage :denmarkflag:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi har også snart snakket oppakning af gaver mange gange nu .....og ved stadig ikke helt hvordan det kommer til at blive....

Men vi har i hvertfald som en af ideerne ...at der kommer til at stå to for udpakningen Evt.som får en nogle kort hvor de kan skrive hva det er vi har fået mv.... for jeg tror ærligt ikke at vi får tiden til at pakke det op selv....

Vi skal jo også holde reception ....og festen selvfølgelig..... men tror at vi vil bede dem der kommer til reception og festen om at vente med gaven til vi kommer til festen .... for ellers blir det helt uoverskueligt ......tror jeg

For vi blir mange til receptionen .....

Men men men vi har jo lidt tid endnu ....til at hitte ud af det problem ....

0

Del dette indlæg

Jeg forstår fuldt ud jeres problemer. Jeg står nemlig med det samme problem.

Vi skal giftes kl. 12.30. Ca. 125-130 er inviteret til reception, der varer indtil kl. 16. Kl. 17.30 starter festen (ca. 70 gæster). Jeg vil helst åbne gaverne den næste dag. Men hverken min kommende mand og vores familier synes, at det er nogen god idé. Så vi skal altså forsøge at åbne sindsyg mange gaver på dagen. ;)

Efter min mening kræver det en slagplan at åbne alle gaverne på dagen. Min kommende mand og jeg skal hver have en assistent, der kan notere, hvad man får af hvem. Også er vi nødt til at starte i hver vores ende. Det er hamrende ucharmerende, men ellers bliver vi jo ikke færdige.

Jeg ved ikke, om vi når at pakke nogen gaver ud til receptionen, ellers er planen, at vi vil forsøge at nå nogle mellem receptionen og festen. Vi kan også åbne gaver under velkomstdrinken og ellers må resten åbnes efter brudevalsen.

Et godt råd, hvis I selv skal til bryllup. Pak gaven ind i cellofan og skriv på kortet hvad I giver. Således behøver de ikke pakke gaven op, den ser flot ud, og de ved, hvad de har fået af jer. :byebye:

0

Del dette indlæg

Vi skal vies kl. 14:00, derefter tager vores gæster ud til feststedet, hvor der vil være øl/vand/kaffe og lidt til mavsen (Som vi lige skal snakke med kroen om hvad det skal være).

Vi tager til fotograf, derefter kommer vi også ud til kroen, og vil tro klokken er omkring 16:00 der !!!

Regner med at vi går til bords kl. 18:00, så jeg vil da tro at vi godt kan nå at pakke gaver op mellem der !!!

Om aften vil jeg i hvert fald ikke pakke gaver op....

<{POST_SNAPBACK}>

Vi skulle også vies kl. 14 og havde besluttet os for at ville gå til bords kl. 18, men efter hotellets erfaringer var det meget bedre at gå til bords ca. kl. 17 så det gjorde vi og det passede bare helt perfekt. Vi gik fra borde ca. kl. 22 og så var der god tid til at pakke gaver op og dansebrudevalsen og så ellers feste hele natten. Det jeg vil sige med det er at i måske skal tænke over om det ikke er for sent kl. 18 også måske for at gæsterne ikke skal komme til at kede sig

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer