Librian

Bryllupskorridinator

20 indlæg i dette emne

Hvis det var til at betale, ville I så bruge en bryllupskorridinator?

Jeg tror ikke jeg har hørt om nogen her hjemme som har brugt en sådan, men jeg har på den anden side set at der er et par af slagsen her i DK.

Kender I nogen som har benyttet sig af det?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det kan til tider være rart med en bryllupskoordinator, men min holdning er hold det i familien eller på bryllupsklar..........................

man kan få meninger om altting herinde og til festen kunne man vælge at anvende en toastmaster til at styre tingene så man selv kan nyde dagen og aftenen. god vind :bearhug:

0

Del dette indlæg

Helt ærligt...nej jeg kunne ikke tænke mig en bryllups korridinator - af den simple grund ...JEG SKAL KUN GIFTES 1 GANG...og jeg vil være med i alle beslutninger - og kan også godt lide at undersøge alt selv!! Såå nej!

KH M :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt enig med Olivia...

Grunden til at jeg ikke ville benytte en sådan er også, at jeg selv vil have lov. Jeg nyder hvert sekundt af min planlægning af vores bryllup, og jeg nyder at jeg kan gøre det sammen med kæresten. Jeg strækker den så langt jeg kan, så det ikke kun er selve dagen man skal nyde :bearhug:

Sandie

0

Del dette indlæg

Helt ærligt...nej jeg kunne ikke tænke mig en bryllups korridinator - af den simple grund ...JEG SKAL KUN GIFTES 1 GANG...og jeg vil være med i alle beslutninger - og kan også godt lide at undersøge alt selv!! Såå nej!

KH M :bearhug:

Men ideen er jo netop at man er med i alle beslutninger, en wedding planner hjælper jo med til at skaffe de bedste tilbud og gøre det hele lidt lettere, men det er jo en prioriteringssag. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke benytte mig af sådan en! Jeg ønsker ikke at der er nogen der skal blande sig mere end højst nødvendigt i vores planlægning. Vi skal selv have lov til at lave fejl, det er jo noget af det der er det charmerende ved bryllupper! Desuden ville jeg nok blive ualmindelig tosset på denne, hvis der skulle gå noget galt!!!

:bearhug: Nancy

0

Del dette indlæg

JA sådan en ville vi godt nok gerne have haft, hvor kunne det være skønt bare at skulle finde sit tøj, ringene og fotografen og så ellers bare møde op i kirken og så var alt andet klaret!! Det ville klart være lykken *S* Jeg er fuldstændig ligeglad med farverne, maden, servietterne osv. osv. osv. Jeg blev ikke gift for at holde bryllup/fest, men fordi jeg vil være sammen med min mand forevigt, faktisk valgte vi jo også ikke at holde en fest (kun en reception på et par timer) Det er min mand og jeg der blever smedet sammen den dag og intet andet og det eneste der betyder noget..

Idag 3år efter jeg er gift, elsker jeg dog at være "wedding Planner" for alle andre, men nøj hvor vi begge var trætte af at planlægge vores eget *G*

Redigeret af Cg
0

Del dette indlæg

NEJ!!!!!!

Det er simpelthen for amerikansk og opskruet :tosset:

Jeg vil 100% være med til alle beslutninger omkring mit bryllup og selv lave diverse indbydelser, bordkort mm. Det gør det mere personligt og så får man det som man vil have det. Jeg synes ideen er fjollet - så travlt er da der ingen som kan have, at man ikke har tid til at planlægge sit eget bryllup. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror måske mere jeg kunne finde på at bruge en eller anden organizer til en "alm." fest, hvor jeg selv skulle stå for mad, borde m.v.

Men nu havde vi valgt at holde vores fest på en restaurant, så det fjernede temmelig meget af stresset. Vi skulle bare sige hvad vi ønskede, så sørgede de for alt det praktiske - det var dejligt.

Så jeg syntes faktisk ikke, det var så slemt eller stressende endda at planlægge et bryllup.

Og ved at bruge nettet og de forskellige bryllupsforum var det heller ikke svært at finde leverandører, priser, gode/dårlige idéer, osv.

Men kan da udemærket forstå, hvis nogen ønsker en wedding organizer. Det kan uden tvivl være en stor hjælp.

0

Del dette indlæg

Det er jo en smagssag hvad man er til. En bryllupskoordinator bruges jo meget i USA og England men har ikke rigtig vundet indpas herhjemme endnu. Om det gør det er svært at sige.

Man må bare ikke glemme at en bryllupskoordinator/weddingplanner har langt flere opgaver end selv festen, forløbet m.v. Som regel er det dem der står for booking af musik, mad etc., kontakt til leverandører etc.

En anden ting man ikke må tage fejl er hvad mange inkl. mig selv troede: at det at man hyrede en weddingplanner gjorde at man selv kastede håndklædet ind, slap tøjlerne og overlod alt til andre. Jeg ved bl.a. fra Mette Poynton The Wedding Organizerat det ikke er tilfældet. Det er et spørgsmål om hvad man selv vil iog hvad der aftales.

Men jeg mindes ikke at have spillet eller oplevet et bryllup hvor der indgik en bryllupskoordinator/Weddingplanner, og før det er oplevet live kan man ikke sige om det er hit eller shit, hvad der også er individuelt. Derimod har jeg jo set prøver på Mette Poyntons planlægning i forbindelse med brudemødet som bare kørte på skinner.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Jeg vil også heslt have den glade at selv lave tingene - som invitationer, etc. Sidder derhjem med vin og hygge og papir, lim, deko, ...

Men nogle gang må det være rar at have en med ideer, forbindelser, og en klar plan.

Men jeg synes at man herinde jo også kan få svar på alle spørgsmål man har - små eller stor

:bearhug: til jer dejlige tøser herinde

Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helst fri for at lave tingene selv, men det har vi så haft folk til (søster) eller betalt os fra. Vi holder også festen ude, så det kan ikke betale sig. Men skulle vi holde det hjemme, ville jeg klart have en koordinator - det rager mig ærligt talt en pind, hvilke farver der er + hvordan indbydelserne ser ud (okay bare skæld mig ud, I kreative kvinder) :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hejsa

jeg ville heller ikke bruge en, ikke fordi jeg ikke tror de er dygtige, men med 50 gaester som vi skal have synes jeg maaske det er en smule overdrevet, saa meegt arbejde synes jeg heller ikke der er i at arrangere et bryllup :birthday:

:denmarkflag: Rikke

Enig. Og dog...for egentlig omgås jeg jo dagligt med en hel flok bryllupskoordinatorer...nemlig jer! Uden jer ville det nu have været meget rart med en at støtte sig op af, -en som har prøvet det før.

Stine, som bestyrer Næsbyholm Slot, hvor vi skal holde bryllup, er også bryllupskoordinator. Jeg har haft hende til at kigge et par ting i gennem, og hun har suppleret lidt med ideer...hvilket også har været rart.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Til hver en tid :denmarkflag:

Peter og jeg gik 'først' i gang med at planlægge brylluppet for en små 4-5 måneder siden, og allerede nu har vi tabt pusten. Vi snakkede faktisk om i går, at hvis vi var støbt i guld, så ville vi 'klippe en hæl' og betale weddingplanneren med den ;)

Kh Sally

0

Del dette indlæg

Ja.. Jeg ville bruge en Wedding planner af den simpel grund at de har :denmarkflag: fuld af gode kontakter..

Så ville jeg kunne diktere og hun ville supplere og gøre det endnu bedre, uden jeg skulle knokle for at finde de bedste løsninger..

Men som Lea siger, så har jeg jo JER til samme opgave, så måske ville jeg ikke alligevel.. JOW.. lidt.. Hmmm... måske..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer