Mariapigen79

Fis og ballade

14 indlæg i dette emne

Vi skal til bryllup på lørdag og har snakket med vennerne om, om vi ikke skulle lave lidt ballade udenfor brudeparrets hus???

Er der nogen der har nogen forslag til noget uskyldigt??? Og sjovt??? Vi skal selv giftes den 24/9, så vi skal jo passe på hvad vi gør! Og der er flere af vennerne der også snart skal giftes, så vi er vist enige om at det skal være stille og roligt!

Nogen ideer??

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

blomster spredt ud på sengen, lidt frisk frugt og chokolade sammen med en flakse champagne ved sengen.........den tager kegler hver gang. Den øddelægger ikke noget......den overrasker bare sødt og dejligt.

Ellers kan man jo altid klodse bilen op på 4 ølkasser.

Knus Trisse :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg ville også elske at blive overrasket med en ren lejlighed!

Et mere ondt forslag: Vi kender nogen, hvor deres venner havde muret døren til under brylluppet. Da de kom hjem, var der ingen dør! De måtte kravle ind af et vindue, som 'tilfældigvis' stod åbent :blush:

PS. Det skal vist lige tilføje, at gommen er kendt i vennekredsen for at lave de mest udspekulerede ting til polterabender/bryllupper.

0

Del dette indlæg

Jeg kender et par - som hvor de kom hjem troede at de var sluppet for venner der var ind i huset.

Men de havde bare diskret flyttet tingene - tøj i skabet, alt i køkkenskæbene og badeværelse. Tallerkner ståede hvor normalt grydderne var og morgenmad ståede hvor glas skulle være ,....

Ellers så synes jeg det er en sød ide hvis de har en haven at plante en æbletræ for dem - så kan man også tiladde sig at f.e. dekorere med toilet papir - og man er hurtigere tilgivet.

Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

min mor var genial til den slags i sin e yngre dage.

'

engang satte de et par ænder ud i badekarret hos brudeparret :haha:

en anden gang fyldte de mikrovnen med luftpoppede popcorn så når de åbnede den flød der popcorn ud over det hele

en anden gang lavede de et nyt køkken (matrialerne var købt af parret, men de havde ikke haft tid til at sætte det op, så det gjorde vennerne)

0

Del dette indlæg

blomster spredt ud på sengen, lidt frisk frugt og chokolade sammen med en flakse champagne ved sengen.........den tager kegler hver gang. Den øddelægger ikke noget......den overrasker bare sødt og dejligt.

Knus Trisse :blush:

Det er en klassiker i vores vennekreds...og som Trisse siger, så tager den altid kegler!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hoa os havde de smidt ris over hele huset. Malet med margarine på vinduerne og smidt toiletpapir rundt i hele haven og så havde de skrevet på vejen. Det synes jeg som er okay uskyldigt. De havde ikek gjort noget de ikke selv ville komme hjem til. Men roenblade, champagne, jordbær i sengen og sådan ellers. Det er meget sødt og uskyldigt

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hvad med at sætte folie hen over toiletkummen? Det var det en bror til en af vores venner der gjorde, broderen er bare lidt glemsom... så før vi var ude af huset skulle den kære bror ud og lave en lille stak og lidt vådt og hvad skete der???? Ja, han blev våd og lidt paf over at sin lille stak lå oven på folien. :blush::bearhug: I skulle have hørt ham forklare brudeparret hvorfor han havde andet tøj på, end han havde i kirken.

Ingelise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et mere ondt forslag: Vi kender nogen, hvor deres venner havde muret døren til under brylluppet. Da de kom hjem, var der ingen dør! De måtte kravle ind af et vindue, som 'tilfældigvis' stod åbent  :bearhug:

PS. Det skal vist lige tilføje, at gommen er kendt i vennekredsen for at lave de mest udspekulerede ting til polterabender/bryllupper.

min mor var genial til den slags i sin e yngre dage.

'

engang satte de et par ænder ud i badekarret hos brudeparret :haha:

en anden gang fyldte de mikrovnen med luftpoppede popcorn så når de åbnede den flød der popcorn ud over det hele

Hoa os havde de smidt ris over hele huset. Malet med margarine på vinduerne og smidt toiletpapir rundt i hele haven og så havde de skrevet på vejen. Det synes jeg som er okay uskyldigt. De havde ikek gjort noget de ikke selv ville komme hjem til. 

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Hvad med at sætte folie hen over toiletkummen? Det var det en bror til en af vores venner der gjorde, broderen er bare lidt glemsom... så før vi var ude af huset skulle den kære bror ud og lave en lille stak og lidt vådt og hvad skete der???? Ja, han blev våd og lidt paf over at sin lille stak lå oven på folien. :bearhug:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif  I skulle have hørt ham forklare brudeparret hvorfor han havde andet tøj på, end han havde i kirken.

Ingelise

Det kan godt være, at jeg er sippet. Men intet af ovenstående ville falde ind under det, jeg kalder humor. Heldigvis kender vores venner os godt nok til at vide, at dér går grænsen!

:blush:

0

Del dette indlæg

Til vores bryllup var alle træer hyllet ind i toiletpapir, og vinduerne sprøjtet med barberskum (hjerter), og der var ris i skufferne. Vi sov på slottet hvor vi holdt festen og da vi kom op på værelset stod der champagne som nogle venner havde sat, og der var der ris i sengen. Helt harmløst syntes vi.

Til min søsters bryllup tog vi alle sikringer ud, så der ikke var lys. Og lagde noget tøj i fryseren.

Staufeldt

0

Del dette indlæg

Søde overraskelser skulle være mere end velkommen. men jeg holder ikke fest i 2 dage for at komme hjem til et mere eller mindre smadret hjem, hvor jeg skal bruge længere tid på at gøre rent end festen tog mig !!!!

Så kald i også bare mig sippet :blush:

Sandie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg brugte ikke helt vild lang tid på at gøre rent efter det. Synes kun det er humor at derer lavet noget. Det hører sig til et bryllup og hvis man ikke kan klare det må man nok hellere overveje at finde nogen som kan være i huset og passe på

Nej, det er ikke noget, der hører sig til ved et bryllup i vores vennekreds...så der er det heldigvis ikke et spørgsmål om, hvad man kan klare, men et spørgsmål om, hvad man vil sætte pris på...derfor behøver vi ikke nogen til at passe på huset.

:blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer