cindyconnery

Brudevalsen

7 indlæg i dette emne

Oki.... jeg ved godt dette emne har vlret oppe før !

Hvad er det lig der sker for brudevalsen, hvor man bare skal have de ondeste turbofødder !!??

Jeg ved ikke om det er den version vi har eller om den bare er sådan generelt, men jeg kan overhoved ikke følge med, og jeg kan slet ikke finde nogen som helst takt i det :bearhug:

Nogen der har en super version liggende et sted, hvor man kan hente den?

:blush:

Sandie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sandie.

Jeg har gået til dans i RIGTIG mange år efterhånden og har lært alle standarddansene efterhånden ret godt.....

og OGSÅ brudevalsen..... og det er en dans med tempo i.....

Nu ved jeg ikke hvad det er for en version du/I har men min veninde har en liggende på vhs som faktisk er ret god.....Den hedder Brudevalsen - Trin for trin og er produceret af DSM -arrangør af landsdækkende bryllupsmesser.....

Hvis ikke det er den i har så prøv at se om i kan fremskaffe den/låne den og ellers er der ikke andet for end at klø på. I skal nok lære det :loveboard:

:blush:

Marika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes at jeg et sted - tror det var i faslings tråd, om en video der hed noget i stil med "flyt sofaen og dans brudevals" eller noget i den stil. Måske den kan lånes på biblo?

Knuz Signe

Ja signe det er rigtig den er inde fra Freddie-Pedersen den er rigtig god og der er en let og en endnu lettere version, vi kan altså sagtens følge med på den, jeg tror det kun er et spg. om at få øvet sig, vi har øvet med videoen et par gange og sidste gang der tog vi kun musikken som vi har på cd og prøvede dertil og det passede altså fint, men man skal starte når musikken starter for ellers er der ikke tid til det. Men jeg kan varmt anbefale videon *flyt sofaen og dans brudevals*

0

Del dette indlæg

Jeg har kontaktet en danseskole og pga prgrammet "vild med dans" så er danseskolerne overbooket.

Vi skal lære standard danse og er sat på et hold i efteråret og fik at vide hvis vi skulle lære brudevalsen så skulle vi nok starte 1 måned inden og samtidig øve hjemme.

Knus HEidi

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Wienervalsen, som brudevalsen jo tager udgangspunkt er hurtigt, det er 3/4 dels takt, og går tjept...men den er også fejende flot hvis man kan....... OG IKKKE KIGGER PÅ SINE FØDDER HELE DANSEN. Skidt være med at I træder lidt forkert.....men kig for guds skyld på hinanden og ikke ned på fødderne, det ligner jeg ved ikke hvad!!! :loveboard:

Badutski

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer