Guest W2B

W2B's planlægningstråd - 3. dec. 2005

188 indlæg i dette emne

Endelig fik jeg taget mig sammen til at oprette min personlige planlægningstid. (Med et let og tiltrængt skub fra Olivia.dk :huh: )

Vi starter med en lille præsentation af hvem katten jeg og min kommende mand er - i store træk.

Jeg er 26 år gammel og min kæreste er 34. Vi har været sammen siden januar 2002 og han friede til mig i november 2004. :blush:

Vi er netop blevet husejere!! :loveboard: og skal dermed flytte fra København her den 1. juli - fra vores 2-værelses lejlighed til en villa 25 km fra København.

Det bliver så vildt!! Tænk at vi får have!!

Nå - Brylluppet vil foregå 3. december 2005. Vi skal giftes i Sankt Johannes Kirken i København kl. 14.00.

Efterfølgende skal vi holde reception i lokaler lige bag kirken og festen kommer efter al sandsynlighed til at foregå på Langelinie Pavillonen - men vi er igang med pris-forhandling....(Dvs det er kæresten - jeg er ikke så hård, som han er i disse situationer - slet ikke når det gælder brylluppet :boohoo: )

Vi har udfærdiget gæsteliste og er landet på 81 personer til middag og fest. Min bror har påtaget sig opgaven at designe vores invitationer, og de er lagt i støbeskeen og skulle gerne blive færdige i slutningen af juli. (med en tids-sikkerhedsmargen på 14 dage.

Vi vil meget gerne kunne sende dem ud i midten af august.

Jeg var ude og købe brudekjole i slutningen af maj og valget faldt på en Pronovias fra deres netop ankomne 2006-kollektion. Jeg købte den hos Bridefashion i Virum og kan ikke understrege nok, hvor fed en oplevelse det var.

Gitte, der betjente mig, var super god - hun lyttede, rådgav og fandt KJOLEN!

Jeg kan ikke vente med at se brudekjolen igen...det bliver dog først sidst i oktober, når jeg skal til tilretning med den. Uhh - der er lang tid til!

Ringene er bestilt - de ligger og venter på os - jeg har dog ikke noget billede af dem, men så snart jeg får dem hjem, så skal jeg nok tage et og lægge det herind.

Nå - det var første skridt...mere følger.

Link til side 2 hvor oversigten ligger (Der skal scrolles lidt): Oversigt over gøremål

/W2B

Redigeret af W2B
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw.......smuk kirke. Hvor i KBH. ligger den??

Knus Trisse :loveboard:

<{POST_SNAPBACK}>

Kirken ligger på Skt. Hans Torv på Nørrebro. Den skulle efter min fars udsagn være Københavns 5. største kirke - har dog ikke undersøgt om den rent faktisk stadig er det.

Min far kunne godt finde på at hive en oplysning fra 1960 frem og stadig formode at det forholder sig sådan. :blush:

Men stor er den ihvertfald og lyset i kirken er helt utroligt flot.

Så jeg beder til at det er solskin den 3. dec., så man kan opleve det flotte lysindfald.

/W2B.

0

Del dette indlæg

Velkommen til!!!

Det ser da ud som i har styr på en del tingene. Og jeg kan give Trisse ret - det er godt nok en flot kirke i har fundet. :jupi:

Og også i noget anden skal jeg give hende ret - vi elsker billeder - af ALT!! Og glæder mig til at se billeder af dig i den smukke kjole i hvert fald efter dagen - der har din sporhund jo fået lov til at se det først.

Glæder mig at fælge jeres planlæggning, da det jo ikke er helt sædvanelig med vinter bryllup!

:loveboard: Sandra

Redigeret af EilaL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tak - sikke en velkomst man får :blush: - jeg føler dog, at jeg kender lidt til Jer, da jeg har kigget med på sidelinien siden november, men ikke rigtigt givet mig til kende før nu. :loveboard:

Stineka - jeg tør ikke sætte billeder af mig selv ind i kjolen - Han er virkelig dygtig til at opsnuse ting og sager - det er helt utroligt.

Det er dog skønt at han deltager så aktivt i bryllupsplanlægningen.

Og et af skoene, som jeg skal have på....

post-9336-1118838799.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!!!

Det ser da ud som i har styr på en del tingene. Og jeg kan give Trisse ret - det er godt nok en flot kirke i har fundet.  :jupi:

Og også i noget anden skal jeg give hende ret - vi elsker billeder - af ALT!! Og glæder mig til at se billeder af dig i den smukke kjole i hvert fald efter dagen - der har din sporhund jo fået lov til at se det først.

Glæder mig at fælge jeres planlæggning, da det jo ikke er helt sædvanelig med vinter bryllup!

:loveboard: Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved godt ,at I elsker billeder - Don't we all!! Jeg skal nok være flittig og sørge for at opdatere - jeg elsker jo selv at læse om andres planlægning og blive inspireret af billeder og beretninger.

Vinterbryllupper er lidt usædvanlige, men der er flere grund til vores valg.

Den primære grund til at vi valgte december var, at vi så kunne tage på bryllupsrejse lige efter - skæbnen har så ville, at vi nu har købt hus - :jupi: (Godt gået - skæbne!) og vi har derfor nu talt om at udskyde bryllupsrejsen til året efter, da vi skal igang med en tilbygning til huset...så bryllupsrejse = arbejdslejr, men det har vi det begge fint med.

Den anden grund var, at vi synes, at et bryllup kunne lyse lidt op en en ellers meget grå tid. Vi kunne godt lide tanken om lys i mørket.

Men det er klart, at visse ting må man skyde en hvid pind efter, når man skal giftes om vinteren. Fx udendørs-fotografering og åben bil - medmindre man er sej! :blush:

/W2B

0

Del dette indlæg

Jeg ved godt ,at I elsker billeder - Don't we all!! Jeg skal nok være flittig og sørge for at opdatere - jeg elsker jo selv at læse om andres planlægning og blive inspireret af billeder og beretninger.

Vinterbryllupper er lidt usædvanlige, men der er flere grund til vores valg.

Den primære grund til at vi valgte december var, at vi så kunne tage på bryllupsrejse lige efter - skæbnen har så ville, at vi nu har købt hus -  :jupi: (Godt gået - skæbne!) og vi har derfor nu talt om at udskyde bryllupsrejsen til året efter, da vi skal igang med en tilbygning til huset...så bryllupsrejse = arbejdslejr, men det har vi det begge fint med.

Den anden grund var, at vi synes, at et bryllup kunne lyse lidt op en en ellers meget grå tid. Vi kunne godt lide tanken om lys i mørket.

Men det er klart, at visse ting må man skyde en hvid pind efter, når man skal giftes om vinteren. Fx udendørs-fotografering og åben bil - medmindre man er sej!  :loveboard:

/W2B

Jeg synes det er lidt sej. Og det med udendørs fotorafering eller åben bil kan man jo heller ikke hele sommeren - der er jo også de få regndage i Denmark om året :blush:

Og jeres eide med lidt lys i den triste årstid er meget godt.

Sandra

0

Del dette indlæg

Nå ja - Vi har også booket mobildiskotek - Det er Allan Flyverskjul, som skal sørge for, at vi kan få ømme dansemuskler.

Derudover har min mor meldt sig som bryllupskage-mager. Hun har et cateringfirma ved siden af sit deltidsjob, så hun var straks på banen med at tilbyde at stå for bryllupskagen samt kanapeer til receptionen.

:loveboard: Det tog vi straks imod, så de ting er altså også på plads.

/W2B

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender absolut ikke noget til noget skub....!!!!! :blush: Ahh synes da godt lige at jeg ville kunne følge dig ordentlig i din planlægning!!!

Det bliver garanteret også rigtig romantisk med et vinterbryllup....!! Smmuukk kjole...! Og selvfølgelig resten også!! :huh: Og tillykke med huset..!

Glæder mig til at følge din planlægning!!

KH M(alou) :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg kender absolut ikke noget til noget skub....!!!!!  :blush:  Ahh synes da godt lige at jeg ville kunne følge dig ordentlig i din planlægning!!!

Det bliver garanteret også rigtig romantisk med et vinterbryllup....!! Smmuukk kjole...! Og selvfølgelig resten også!!  :huh: Og tillykke med huset..!

Glæder mig til at følge din planlægning!!

KH M(alou)  :loveboard:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg fik et skub til at komme i gang med planlægningstråden - og det var tiltrængt :boohoo:

Så vi fortsætter ufortrødent.

Stylisten, jeg har booket, er Ayoe PerCon. Jeg skal til prøvesætning i september. Jeg ville helt vildt gerne have noget ala det billede, jeg har indsat.

Men jeg må jo høre hende ad, om det er helt i hegnet.

/W2B

post-9336-1118915751.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til

Endnu et vinterbryllup, dejligt med lidt variation fra alle os sommerbrude :blush:

Hvor er det en flot kjole, samt nogle fede sko du har købt. Bor selv på Østerbro og kender godt kirken, den er rigtig flot.

Glæder mig til at se jeres invitationer når i når så lang og til at læse/høre mere hen af vejen

:loveboard: Rikke

0

Del dette indlæg

Nå - jeg må hellere opdatere min tråd lidt. Der gik travlhed i den og derpå ferie. Hele 14 dage uden internet!! = uden B-klar :bearhug:

Men nu er jeg tilbage :bearhug:

Lidt opdatering:

Festen skal holdes i selskabslokalerne på Hansens Køkken & Bar. Vi har aftalt menu og det bliver bare et brag af en fest! Vi føler os trygge og ved, at der bare er styr på tingene. (Så er der ingen søvnløse nætter over det).

Ringene skal vi have indgraveret i september - vi var lige nede og se dem inden indgravering her for en uge siden. Uhh - jeg glæder mig til at få ringen på fingeren!

Vores invitationer er færdigt designet - de skal nu sendes til trykkeriet. Jeg havde lavet et udkast til hvordan vi gerne ville have dem til at se ud, og så lavede min bror dem i Illustrator, så de er klar til tryk. Når omslaget så er trykt, skal jeg lige samle omslag + indersider og så er de færdige.

Billeder kommer naturligvis :guitar:

Herunder lige et billede af Hansens Selskabslokaler.

/W2B

post-9336-1123585125.jpg

0

Del dette indlæg

Velkommen til  :bearhug:

:bearhug: flot kjole, glæder mig til at se dig i den

Knus Heidi

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja - jeg kan heller ikke vente med at se kjolen igen. Skal til 1. prøvesætning den 26. oktober - mand, der er lang tid til!!

Jeg fik dog lige et halvt panik-anfald for et par uger siden - pludselig blev jeg i tvivl om det mon var den rigtige kjole?? :bearhug: Der er jo så mange flotte kjoler :bearhug: - men jeg fik slået koldt vand i blodet - det var jo en grund til at jeg fik det der sus i maven, da jeg fik den på.

/W2B

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer