Fluff

Weeeeee,

13 indlæg i dette emne

Hejsa med jer derude..

Jeg er bare så glad....

Havde jo kontaktet en Amerikanerbil Klub som først godt kunne klare en omgang bryllupskørsel, men så derefter ikke skrev tilbage til mig. Da jeg så blev rimelig sur i min mail, skrev han ilbage at det måske nok ikke kunne lade sig gøre alligevel... :boohoo: :shoot:

Meeeen, så søgte jeg på google og fandt frem til en anden en, her til morgen. jeg skrev til dem via deres hjemmeside, og han ringede tilbage inden for 1 time.....

Så, nu har jeg booket den fedeste bil, hvis det er godt vejr bliver det den åbne en (?).. Og han pynter bilen med tyl, blomster og dåser!!!!!! :boohoo::boohoo::boohoo:

Prøv lige at se hvor fede de er?? Bilerne har også været ed i Krøniken så måske kommer vi til at "sidde ovenpå" Erik eller Søs eller.... :boohoo::boohoo:

Er bare SÅ GLAD.... Og min kæreste ved det ikke. Han tror bare at vi skal køre i vores egen bil.... :loveboard::blush::huh::boohoo: BEER :boohoo:

Nu må vi se hvilken det bliver men de er da totalt fede begge ikke???

post-6720-1118917520.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

2500 kr for 4 timer, incl hans transport, pynt og det hele.. Det er vel egentlig nok, men for søren da. Det sker jo kun den ene gang...

Lige et link til deres hjemmeside..

http://www.buick.dk/index.html

Skal lige siges at de billeder jeg har vedhæftet ikke er dem fra deres hjemmeside, da jeg ikke kunne finde ud af det... Så det er en af de 2 biler på hjemmesiden.. Men modellerne er de samme...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Superfede biler!! :loveboard:

Jeg har også været ved at undersøge noget lignende som en overraskelse til min bedre halvdel, men da dem jeg talte med mente at det ville løbe op i 5-6000 kr for at blive kørt i en gammel Bently, så opgav jeg egentlig igen, da jeg syntes at det var alt for meget :blush:

MEN nu tror jeg lige jeg hopper på vognen igen... må jeg spørge hvor langt I skal køre ca.??

Mvh

Siss

0

Del dette indlæg

Det er da en super TILBUD - inlk. alt.

Hvor er det bare sej. Tilykke. Og hvor er de fed. Det hvide er for min smag for typisk bryllupsagtig, det røde kunne jeg kodt se foran mig.

Hvor bliver det en skønt overraskelse til ham. Må lige se om jeg ikke gøre det sammen for min søde skat.

:jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: sammen med dig

Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Superfede biler!!  :loveboard:

Jeg har også været ved at undersøge noget lignende som en overraskelse til min bedre halvdel, men da dem jeg talte med mente at det ville løbe op i 5-6000 kr for at blive kørt i en gammel Bently, så opgav jeg egentlig igen, da jeg syntes at det var alt for meget  :blush:

MEN nu tror jeg lige jeg hopper på vognen igen... må jeg spørge hvor langt I skal køre ca.??

Mvh

Siss

Det kommer lidt an på hvor vi skal fotograferes, jeg tror mere at han regnede per time eller så. Men alt i alt bliver det vel omkring 50 stk??? Han kommer hos mig kl. 15 for at pynte bilen. Bor selv i københavn så han skal selvfølgelig også køre noge km for at komme til Taastrup. Og så til kl. ca. 17:30 - 18:00..

0

Del dette indlæg

Aj altså, Fluff, du skulle have smæk skulle du :angry1:

Nu havde jeg affundet mig med at vi bare skulle køre i en almindelig bil (en Audi af en art som min kæreste lejer hele den uge hans familie er i Danmark), og nu får jeg helt lyst til at overraske min kæreste også! Men jeg skal jo helst ikke bruge flere penge! Dammit woman! ;)

Tillykke med bilen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer