Guest DD36

Boudoir billeder

43 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw Dorthe altså........de er super flotte, hotte og også frække.........du har det her helt specielle glimt i øjnene, som bare gør, at HAN ved lige præcis hvad du tænker. Jeg er specielt vild med det hvor du ligger med benene op ad væggen i sengen, og så det hvor du ligger i dit brudelingeri med hovedet væk fra kameraet...de er super super flotte.......

Og må jeg ikke også lige komplimentere dig for dit mod. Det er fantastisk fedt og befriende at se, at selvom du ikke lige er str.36 ( nu håber jeg virkelig ikke jeg træder dig over tæerne, for det er virkelig ment som en ros det her), så hviler du bare i dig selv, og du VED bare at du er dejlig, og det stråler bare ud af de billeder. Det er så sejt gået, og tak fordi du tør vise vejen for andre piger som ikke er str. 36. Det KAN lade sig gøre at lave flotte, sensuelle, lækre og frække billeder alligevel, og det er DU sq et blændende eksempel på.

Knus Trisse :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw Dorthe altså........de er super flotte, hotte og også frække.........du har det her helt specielle glimt i øjnene, som bare gør, at HAN ved lige præcis hvad du tænker. Jeg er specielt vild med det hvor du ligger med benene op ad væggen i sengen, og så det hvor du ligger i dit brudelingeri med hovedet væk fra kameraet...de er super super flotte.......

Og må jeg ikke også lige komplimentere dig for dit mod. Det er fantastisk fedt og befriende at se, at selvom du ikke lige er str.36 ( nu håber jeg virkelig ikke jeg træder dig over tæerne, for det er virkelig ment som en ros det her), så hviler du bare i dig selv, og du VED bare at du er dejlig, og det stråler bare ud af de billeder. Det er så sejt gået, og tak fordi du tør vise vejen for andre piger som ikke er str. 36. Det KAN lade sig gøre at lave flotte, sensuelle, lækre og frække billeder alligevel, og det er DU sq et blændende eksempel på.

Jeg er helt enig med Trisse. Jeg synes det er super flot - og du kan godt vise dig. Super lækkkert-frækkert billeder. Og wow en udstråling du har - sikkert mere end en pige med str. 36 kunne have.

Er vildt med de billeder :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

Sandra

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Tak TRisse for det flotte kompliment!! det varmede!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif og jeg blev overhovedet ikke stødt.. jeg ved godt at jeg ikk er en str. 36 men derfor kan man jo godt være lidt lækker ikk... og henrik kan jo lide mig. som jeg er.. faktisk var jeg 5 kg større da jeg mødte ham... og når man ved at man er elsket får man jo oss selvtillid og jeg ved at Henrik er vild med min krop og netop derfor tør man jo oss at gøre sådan noget her selvom man ikk er en str. 36.. og faktisk så synes jeg ikk altid det ser godt ud at være en str. 36... :) Der må godt være lidt former og erotisk buttet hed hist og pist :huh:

Kramz DD

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heppe: WAuw superflotte billeder. De er alle rigtig flotte, men jeg er vild med det sidste. Er du sikker på at du får manden med ud af soveværelset igen, efter at han har fået kalenderen? :balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Jeg tror han vil blive der for at kigge på billeder.

:huh: Ingelise

0

Del dette indlæg

Hold da op de billeder er blevet gode. Havde du ikke et par nysgerrige naboer inde på den anden side af hækken da I tog dem? Jeg så godt motorcyklen i lørdags.

Henrik bliver da helt vild når han får kalenederen. :balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er en fed Harley ikk ??

Jo ind imellem måtte jeg lige dukke mig ned bag en busk.. men det var ikk naboen de kan ikk kigge ind.. det var mere dem som lluftede hunde ude på vejen.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :huh::)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer