alicen

Fuuurk de har lige ringet

22 indlæg i dette emne

de har lige ringet fra det sted hvor jeg var til jobsamtale i sidste uge. Jeg fik det sgu... Speciale forsvar den 22 juli, jobstart d. 1 august. Jaja heldet følger nogle gange de tossede.

Er lige lidt rundt på gulvet for det betyder faktisk at jeg skal flytte till vestjylland fra Amager-bronx. Forøvrigt skal vores bryllup holdes i Køge, hmmm nå det går nok-

Vh Alice , nu med job.

:balloon: :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Thank you girls. er bare så glad, det var første jobsamtale, så det var jo helt vildt. Havde for sjovt sagt til min mor da jeg læse annoncen at firmat bare kunne have ringe til mig i stedet for at sætte en annonce ind, da jeg stort set opfyldte alle krav. Tja, nu må jeg se hvad der sker.

VH Alice

Redigeret af alicen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er også helt vildt glad for at have fået jobbet. Men alting går bare så stærkt lige nu, på torsdag skal vi kigge på hus i Holstebro, da det er det eneste tidspunkt vi kan gøre det på da jeg jo skal starte 1 aug. Derudover skal vi en uge til Sverige (ahhh det bliver dejligt), jeg skal have lavet mit speciale forsvar til d 20 juli og planlægge flytning.

Og ja så er der jo vores bryllup, jeg ved ikke lige hvornår det skal planlægges men jeg håber min mor kan hjælpe med det kreative. Vi skal jo holde det i Køge hvilket nu er blevet lidt besværligt, især taget i betragtning at M mor nu også har sagt at hun helst havde set det var blevet et andet sted (lidt sent eftersom invitationerne er sendt ud......). Jeg tror bare jeg vil tage en ting af gange og få det bedste ud af det, men lige nu er der bare så mange ting....

Vh alice

:kiss:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer