Guest Krak

Brudekjole Køb...

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hej

Jeg købte min kjole i august sidste år og skal vel og mærke først giftes

i april næste år.

Så det køb har jeg fortrudt, og har nu fundet kjolen jeg skal have på.

Den har jeg lejet.

Knus Heidi

:bearhug:

Håber jeg kan få solgt den anden :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Hvor lang tid for bryllupet købte i jeres brude kjole ???

<{POST_SNAPBACK}>

Hej!

Jeg har lige købt min...

Jeg skal giftes d. 27. august. :bearhug:

Hvis du skal have en syet på fabrikken skal du regne med en leveringstid på mellem 8 og 10 uger. Det var ihvertfald hvad jeg fik at vide.

Jeg havde dog ingen problemer med at finde den rigtige model i forretningen. :heppe:

Jeg skal ud at prøve den igen ca. 3 uger før mit bryllup, hvorefter hun retter den til.

De fleste brudekjoler kan syes er par numre ud eller ind, samt lægges op i længden.

Venlig hilsen

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal først giftes til Maj næste år og har ikke købt kjolen endnu. har en veninde der skal sy den for mig så jeg render bare rundt og prøver kjoler i laaaaaaaaaaaange baner for at finde det perfekte snit, den perfekte farve og i det hele taget de perfekte ting fra dem alle som så bliver sat sammen og designet specielt til mig.......

Derfor er jeg i rimelig god tid synes jeg selv, men har da lagt mærke til at der herinde er mange der har fundet/købt deres kjole LÆNGE før brylluppet så det er vel op til en selv hvad man mener er passende....

Min veninde der skulle ha været gift til sept. i år fik af vide i en forretning at 7 måneder før brylluppet er rimeligt og det gennemsnitlige tidspunkt brudene køber deres kjoler.

Marika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte min i slutningen af maj - dvs for lidt over 3 uger siden. Og jeg skal giftes til december.

I tirsdags ringede de fra brudebutikken, at min kjole allerede er kommet, og at de sender den videre til systuen, hvor jeg skal til tilretning af kjolen i oktober.

Men altså - min kjole er købt 6 måneder før brylluppet.

/W2B

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg var ude og kigge på min kjole den 1 novenber sidste år.

Der blevet taget de endelige mål den 2 april og var nede efter kjolen den 14 maj i år.

Vi blev gift den 28 maj.

Knus Nillemusen :heppe:

P.s. Glæd dig til at prøv din kjole. Det er noget helt specielt. Jeg glemmer det aldrig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer