christine440

Ang. selvbruner

57 indlæg i dette emne

Natusan er lige kommet med en nyhed.

Det er en fugtigheds creme med en lille smule selvbruner i.

Man bruger den som en hver anden fugtighedscreme, og bruger men den hver dag

så bliver man langsomt brunere.

Den er også rigtig god til at udjævne sol striber.

Jeg er rigtig glad for den, da det er meget lettere end alm. selvbruner, og så behøver man altså ikke at være så obs. på at man er kommer godt rundt alle steder, og det bedste......den smitter ikke af.

:kiss::kiss:

Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan få den i to varianter.... En hvis man har lys hud, og en hvis man har mørkere hud.

Jeg har købt begge to, og de er bare :kiss: gode begge to.

Og prisen er også helt i top. 30 kr.

Også de varmeste anbefalinger herfra

:kiss:

Sandie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den har jeg også købt og prøvet...men jeg fik skjolder mellem fingrene bagefter, selvom jeg vaskede hænderne grundigt.

Hvordan kan jeg undgå det en anden gang?

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Prøv evt at bruge en scrubbecreme på hænderne, når du lige har vasket dem grundigt efter indsmøringen, og så skyld så godt efter igen. Det synes jeg kan hjælpe

:kiss: Rikke

0

Del dette indlæg

Den har jeg også købt og prøvet...men jeg fik skjolder mellem fingrene bagefter, selvom jeg vaskede hænderne grundigt.

Hvordan kan jeg undgå det en anden gang?

hvis du bruger en alm. lotion først, og smører hænderne godt ind i det, og bagefter oså vasker hænderne, så virker det rigtig godt.

Det er også en god ide, at smøre "tørre punkter" ind i alm. creme først såsom knæ albuer osv....

:kiss:

Sandie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg langt om lønge fundet den. Efter besøg i Kvickly, Føtex 2x Matas og superbrugsen fandt jeg den endelig. Har så købt 2 for en sikkerheds skyld da man aldrig ved hvornår de løber tør for dem...

0

Del dette indlæg

Den må jeg prøve! Er en stud til selvbruner normalt og det med at tage sol virker ikke. Jeg har MEGET svært ved at blive brun. Kan faktisk ikke huske jeg nogensinde har været det....Så den selvbrunerlotion skal jeg da teste især til den pris!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mon det er nok, at jeg lige skrubbede hele kroppen med vaskekluden i morges, inden jeg smurte mig ind!?!?!  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, mon ikke? Min søster gik i bad om morgenen og smurte først cremen på om aftenen... Ik' så smart. Men det finder du ud af i morgen.......... :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Virker det allerede i morgen!? Jeg troede, at det ikke var så kraftigt, og derfor kun virkede en liiiiille bitte smule hver gang.... :crocodile:
0

Del dette indlæg

hejsa - tak for rådet.

Jeg har også købt den - jeg skulle dog give 40.- i Føtex.

Jeg smurte den på om eftermiddagen i går.

Glemte alt om den og gik i bad i går aftes.

Øv tænkte jeg - smurte endnu engang og WAUW jeg havde fået normale brune ben og arme i dag.

Det ser slet ikke unatyrligt ud - min mand troede faktisk at jeg havde været ude i solen - han ved godt at jeg bare bliver rød, så han var meget overrasket, da han så mig i eftermiddags.

Det er simpelthen et vidundermiddel til meget billige penge.

LEVE NATUSAN

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virker det allerede i morgen!?

Tror det kommer lidt an på hvilken en af dem du bruger. Der er både en til lys hud og en til mørk....

:bearhug:

Sandie

<{POST_SNAPBACK}>

I min Matas kunne man kun få den til lys hud... jeg håber da, at den virker... ellers må jeg give dem til min veninde, og købe den til mørk hud, når de får den hjem...

0

Del dette indlæg

Er der ikke en eller andet, der kan fortælle hvad dette vidundermiddel helt præcist hedder? Eller tage fat i digitalkameraet??

:bearhug: Tikkitiks

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug: :heppe:

Jeg vil da også lige give min mening og ja den er god nok man får en pæn farve men jeg vil ikke sige at det sker så hurtig som alle siger elles er det fordi jeg ikke bruger den hver dag og ja HVAD HEDDER DEN SÅ ?

Natusan (Holidy skin body lotion) normal to fair skin Den er gul med blå skrift.

Mvh Wembie

0

Del dette indlæg

Jeg har brugt den flere dage i træk, og jeg har fået en flot farve i ansigtet :heppe: :heppe: - jeg var ret brun på armene i forvejen, men jeg synes ikke rigtig, at den dækker mine hvide striber på skulderne ordentligt.. måske skal jeg bruge den i længere tid... eller også skulle jeg købe den til dark skin...?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer