Guest loui1475

Bryllupsgave!?!?!?

15 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg og min mand skal til bryllup hos nogle gode venner i august!

De har kun få (kedelige!?!?!) ønsker, og vi ville gerne give dem noget originalt/personligt - en oplevelse, noget de kan se tilbage på og tænke på os el.lign., men vi er lidt tomme for ideer :kiss:

Nogle gode forslag vil blive modtaget med :kiss: og :kiss:

KH Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Restaurantbesøg, biografbesøg mv. er altid velkomment hos de fleste - men nogle ville måske ikke blive glade for noget alt for unikt :kiss:

Måske synes de selv, deres ønsker er gode - fordi det netop er noget de ønsker sig? Så kan det jo også være lidt surt, hvis alle har været originale...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med en trækasse med et par rigtig gode flasker champagne? Kassen som de er i skal så være sømmet helt fast...dog skal der laves et lille hul, hvor alle gæsterne skriver en hilsen til brudeparret og smider dem ned i kassen! Og såå skal kassen først åbnes på deres 1. bryllupsdag!

KH M :kiss:

0

Del dette indlæg

Vi har på et tidspunkt fået lavet 2 tallerkner hos en dygtig keramiker. Vi kunne selv bestemme hvad der skulle stå på dem ellers hvilke motiver. Vi fik skrevet et sødt vers, bryllupsdato og nogle søde tegninger. Det var personligt og de blev vildt glade... :kiss:

0

Del dette indlæg

Afhængig af, hvor stort budgettet er, kan man købe gavekort på weekendophold på de fleste kroer og hoteller.

Hvis det skal være en ting... igen så afhænger det jo af budgettet. Piet Hein gulvlysestager de er godt nok lidt dyre, 1400-1600 kr stykket. :lommeuld:

Hvis budgettet ligger i den anden enden, hvad med en "kunstko" :kiss:

Vi fik af min mors veninden et GeorgJensen julehjerte. Til vores "første jul som mand og kone". Den har jeg selv "kopieret" når vi har være til globryllup :kiss:

/Fru Larsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg og min mand skal til bryllup hos nogle gode venner i august!

De har kun få (kedelige!?!?!) ønsker, og vi ville gerne give dem noget originalt/personligt - en oplevelse, noget de kan se tilbage på og tænke på os el.lign., men vi er lidt tomme for ideer  :bearhug:

Nogle gode forslag vil blive modtaget med  :blush:  og  :loveboard:

KH Louise

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes bare lige, at jeg vil påpege, at de nok ikke har lavet ønskerne for at de skulle være 'kedelige', men fordi de virkelig ønsker sig dem... :jul8:

Pas på med at købe noget 'personligt' medmindre I virkelig kender dem godt, for det er så brandærgeligt at få en eller anden glaskunst-ting, som veninden/tanten synes er heeeeelt vild fed, når man selv synes, at den bare er så intetsigende... :loveboard:

:)

0

Del dette indlæg

Tak for jeres forslag :) Jeg overvejer flere, men kom endelig med yderligere ideer!!! :blush:

Til de af jer, der mener, jeg er lidt uforskammet at sige, at ønskerne er "kedelige", er det blot fordi der er FÅ ønsker (under 10), og de ønsker der er typiske gaver fra familiemedlemmer! Selvfølgelig ønsker brudeparret sig de ting, men derfor er der vel ikke noget fortænkt i at give en personlig gave.....

:loveboard: Louise

0

Del dette indlæg

Ja jeg syntes overhovedet ikke at der er noget forkert i at give en personlig gave, det ville jeg i hvert fald blive rigtig glad for. Jeg syntes faktisk at det er en god ide med et maleri, egentlig også det med champagne kassen...

Glæder mig til at hører hvad du finder ud af.

:heppe:

0

Del dette indlæg

Efter min mening er maleriet nok favoriten..

Vi fik et maleri af mine forældre, som nu hænger i stuen over vores sofa, og hver gang vi lige kigger på det kommer vi straks til at tænke på vores dejlige bryllup.

Det er lidt noget andet når vi bruger vores stelton termokande, eller rosendahl vandkaraffel osv.. det får os altså ikke helt på samme måde til at tænke på brylluppet..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes osse ideen med maleriet og champagnekassen er :super: gode ideer.

Man kunne osse få lavet en bog om det pågældne :super: .Skrive lidt om dem , noget I evt har haft sammen med dem og så få lavet en historie ud fra det.Jeg vedlægger lige adressen til en hjemmeside jeg har set det på www.dinegenbog.dk .Jeg har osse set det til barnedåber osv...det syntes jeg i hvert fald er en personlig og osse en ret anderledes gave.

Pøj pøj med det..

:):):super:

0

Del dette indlæg

Hvad med f.eks. biletter til en opera (man kan få gavekort)? Det er sådan lidt extravagant som mange ikke har prøvet... Kan evt ligges i en kurv med andre hygge ting?

Synes også den med maleriet er en god idé!

Og hørte lige i p1 at et linde-træ kaldes et kærlighedstræ (pga hjerteformede blade) og de er ved at være sjældne i Danmark. Blomsterne giver en dejlig the!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer