yndlings-Lea

50 billeder af min kjole

92 indlæg i dette emne

:yeah: smuk smuk smuk, du er gudesmuk i den kjole...

Og hvilken figur du har, man er da slet ikke jaloux :loveboard:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Camilla :loveboard: -Noget af det gode ved kjolen er nemlig, at den skjuler de dårlige ting ved min figur (Stor røv, lår, topmave og laaaaaange bryster :super: )

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:band: :band: SÅ STYRER DU DIG !!!!! hvor er Stor røv, lår, topmave og laaaaaange bryster henne ???? Du ser så pæn slank ud, så det må da være griller i dit eget hoved ??? Ellers kræver vi at se det i virkeligheden :band: :bearhug::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:toot:

:yeah: smuk smuk smuk, du er gudesmuk i den kjole...

Og hvilken figur du har, man er da slet ikke jaloux :loveboard:

Tak Camilla :loveboard: -Noget af det gode ved kjolen er nemlig, at den skjuler de dårlige ting ved min figur (Stor røv, lår, topmave og laaaaaange bryster :super: )

:band: :band: SÅ STYRER DU DIG !!!!! hvor er Stor røv, lår, topmave og laaaaaange bryster henne ???? Du ser så pæn slank ud, så det må da være griller i dit eget hoved ??? Ellers kræver vi at se det i virkeligheden :band: :super::)

Jow, den er god nok....de er der allesammen! -Men jeg har jo fundet måder, at nedtone de mindre pæne sider på... :bearhug:

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan kun stemme i med Trine!

DU er da ALT FOR SINDSYGT SMÅÅÅÅÅÅK!   :loveboard:

Hejsa,

DIN KJOLE ER BARE SÅ FLOT TIL DIG!!!!!

Den er simpelthen smuk, og jeg tror ikke du kunne have valgt en, der er flottere til dig!!

Kathrine :blush:

Tak skal I ha begge to. :loveboard:

:)

0

Del dette indlæg

Det der slør passer jo bare PERFEKT TIL. Tror helt sikkert gemalen vil tænke: "Mums en lækker kvinde"!!!!!! :hearts:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak søde...

Er lidt i tvivl om længden af sløret...tror, at jeg vil have det hel-langt. Kjolen er så enkel bagpå, at det ikke kommer til at virke for overfyldt, -tror jeg!

<{POST_SNAPBACK}>

Det var sjovt nok det samme, jeg tænkte, da jeg så længden på dit slør - det er skide smukt i kanterne, men jeg synes måske, det er kommer til at virkelig lidt for kort i det, når det ikke er længere.. det ville være super flot hvis det gik helt ned til kjolen... :hjerte: :hjerte:

Din kjole sidder bare KANON på dig... hvor er det bare dejligt for dig, at du har fundet sådan en stilren og klassisk kjole, der klæder dig så godt! Det viser jo, at man ikke behøver en vild pompøs kjole for at være en SMUKSMUK brud!! :hearts:

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man tager på miniferie i et par dage og kommer hjem til det skønnne syn af Sesse-mor i sin fiiiiiiine kjole..

Det har ladet vente på sig, men det var det hele værd

For at citere et par danske synge-drenge:

DU' FOR LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER.... DAAAAAAAAAAAAAAMN

0

Del dette indlæg

DU' FOR LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER - LÆKKER.... DAAAAAAAAAAAAAAMN

<{POST_SNAPBACK}>

Kunne da ikke være mere enig, den kjole er bare så SMUK :hearts: :hearts: :hearts:

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er bare rigtig fin til dig - er vild med "slå-om-effekten" med de to knapper.

/Stine  :loveboard:

Ja, den detalje er jeg også ret vild med....TAK!

Lea......

.......´Sessen må lade pladsen - denne gang er Droningen nu den smukkeste :hearts: Postet billede

Du er bare GUUUUDINDE SMUK I DIN KJOLE!

Det tør jeg ikke fortælle sessepigen....hun var noget skuffet over, at jeg ikke havde fundet en ny brudepigekjole til hende...tror, at jeg skal kigge hos Farven Hvid.

0

Del dette indlæg

Det der slør passer jo bare PERFEKT TIL. Tror helt sikkert gemalen vil tænke: "Mums en lækker kvinde"!!!!!! :hearts:

Tak søde...

Er lidt i tvivl om længden af sløret...tror, at jeg vil have det hel-langt. Kjolen er så enkel bagpå, at det ikke kommer til at virke for overfyldt, -tror jeg!

Det var sjovt nok det samme, jeg tænkte, da jeg så længden på dit slør - det er skide smukt i kanterne, men jeg synes måske, det er kommer til at virkelig lidt for kort i det, når det ikke er længere.. det ville være super flot hvis det gik helt ned til kjolen... :hjerte: :hjerte:

Din kjole sidder bare KANON på dig... hvor er det bare dejligt for dig, at du har fundet sådan en stilren og klassisk kjole, der klæder dig så godt! Det viser jo, at man ikke behøver en vild pompøs kjole for at være en SMUKSMUK brud!! :hearts:

:) Rikke

Tak for roserne Rikke! -Jeg overvejer stadig med sløret. Der er bare næsten 1000 kroners forskel på det jeg har på, og det, der går hele vejen ned af kjolen...det synes jeg er mange penge for sådan et stykke hullet stof :loveboard:

Mht det pompøse...jeg søgte netop efter noget u-pompøst. Prinsesse-marengsdrømmen er slet ikke mig. Helst så enkelt som muligt.

:loveboard:

0

Del dette indlæg

for satan lea! jeg syntes ellers ikke den kjole klæder særligt mange men fårk du er fandme lækker! ja sorry udtrykket men kunne ikke komme på et der passede bedre.

glæder mig til at se den live til post-wedding-partyet

Man tager på miniferie i et par dage og kommer hjem til det skønnne syn af Sesse-mor i sin fiiiiiiine kjole..

Det har ladet vente på sig, men det var det hele værd

Kunne da ikke være mere enig, den kjole er bare så SMUK :hearts: :hearts: :hearts:

Pernille

TARK tøser! -Jeg følte mig heldigvis også sårn lidt læææægger iden :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan jo kun istemme koret: smuk!!!

og så vildt sjovt med fotoserien!!!

knirke :heppe:  :heppe:  :heppe:

Hej Lea

Super griner med den fotoserie, du er bare hammer lækker at se på.

helse

1000 TAK piger! -I er sg så søde....

0

Del dette indlæg

Nu har jeg ændret bestillingen af slør til et, der er dobbelt så langt som det, jeg har på på billedet. Designet er det samme med broderier og rhinsten.

De sender det til mig, så jeg har det til prøveopsætningen hos frisøren.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Nu har jeg ændret bestillingen af slør til et, der er dobbelt så langt som det, jeg har på på billedet. Designet er det samme med broderier og rhinsten.

:super:

<{POST_SNAPBACK}>

godt valg - det syns jeg er rigtigt valg - har du tænkt på om du skal have det på hele dagen - eller om det kun er ved vielsen/eftermiddagen - har selv overvejet hvis jeg skal have slør at tage det af før middagen - jeg tror ganske enkelt at jeg ville blive temmelig træt af at have det på hele tiden .... hmmmm... svært valg!!

knirke :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

godt valg - det syns jeg er rigtigt valg - har du tænkt på om du skal have det på hele dagen - eller om det kun er ved vielsen/eftermiddagen - har selv overvejet hvis jeg skal have slør at tage det af før middagen - jeg tror ganske enkelt at jeg ville blive temmelig træt af at have det på hele tiden .... hmmmm... svært valg!!

knirke :bearhug::bearhug:

Det er da ikke noget, du behøver at træffe beslutning om nu. Jeg tager i hvert fald mit af, når jeg ikke gider at have det på mere. Det ingår ikke i planlægningen, hvornår jeg gør det :bearhug:

:super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej - og jo - for du skal vel have det med i dine overvejelser mht. fritzen? Hvis nu sløret bliver fastgjort for grundigt - kunne det måske være mindre kønt - hvis sløret pludselig forsvandt - puff - eller....?

Men nu kan jeg sæl'føli' ikke huske hvorn' dit hår skal se ud... eller dine overvejelser i den retning :bearhug::super:

knirke :bearhug:

0

Del dette indlæg

nej - og jo - for du skal vel have det med i dine overvejelser mht. fritzen? Hvis nu sløret bliver fastgjort for grundigt - kunne det måske være mindre kønt - hvis sløret pludselig forsvandt - puff - eller....?

Men nu kan jeg sæl'føli' ikke huske hvorn' dit hår skal se ud... eller dine overvejelser i den retning  :bearhug:  :super:

knirke :bearhug:

Det er klart, at håret skal være pænt med og uden slør. Heldigvis bliver mit slør sat fast med en kam, så det er ikke med til at holde frisuren...hvordan den end kommer til at se ud.

0

Del dette indlæg

Jeg er helt mundlam - du ser da meget bedre ud i denne kjole end modellen de bruger. Du er bare så smuk og har bare kroppen og udseende til denne kjole.

WOW - ordene kan næsten ikke beskrive det - du bliver nok en af de smukkeste brude jeg har set.

:hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

Sandra

0

Del dette indlæg

Jeg er helt mundlam - du ser da meget bedre ud i denne kjole end modellen de bruger. Du er bare så smuk og har bare kroppen og udseende til denne kjole.

WOW - ordene kan næsten ikke beskrive det - du bliver nok en af de smukkeste brude jeg har set.

Sandra

Hvor er du sød Sandra! -Dine ord varmer virkelig!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Lea

Jeg er ret sikker på at det er det rette valg du har truffet vedr. sløret.... :hearts: :hearts: under alle omstændigheder så blir du GUUUUUUUUUUUUUUUDESKØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØN så smuk at Jan laver den klassiske Frederik..... i stor stil ...

Glæder mig rigtig meget til at se billeder fra din prøveopsætning ..... og med det smukke smukke slør i håret :hearts: :hearts:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer