Dee

efter vielsen...

6 indlæg i dette emne

Vi har valgt at blive gift allerede klokken 13, da vi har stykke vej op til feststedet og gerne vil have meget ud af dagen...

Men vi kan ikke helt blive enige om hvordan dagen skal forløbe..Vi har en cadillac som kører mig til kirken og som også skal køre os op på Pejsegården, og vi har bestilt en reportagefotograf...

Nu er vores uenighed om vi skal tage lige fra kirken ud og få taget de officielle bryllupsbilleder og så tage op til feststedet, eller om vi kan tage med hjem til mine forældre hvor der vil være noget koldt at drikke m.m. til gæsterne...(vi ved ikke helt om man kan kalde det en reception)..og så tage ud og få taget billeder og op på feststedet...

Hvad gjorde I og hvad ville I gøre hvis I var os? :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gør det så lige modsat. Vi har også reception lige efter kirken, og da der er mange der kun er inviteret til receptionen og kirken (og altså ikke skal med til festen), har vi valgt at vente med at få taget billeder til efter receptionen. Vi vil jo også gerne tale med alle dem der kun er inviteret til receptionen, og jeg har selv oplevet alt for mange bryllupper hvor parret, fordi de skal have taget billeder, så først når at komme til receptionen når den næsten er slut, og flere af gæsterne allerede er gået... Og det ville jeg altså synes var surt!!! :bearhug:

Vi har så af samme grund lagt 1½-2 timer ind i programmet efter receptionen, hvor vi skal have taget billeder, og hvor gæsterne der skal med til festen kan tage derop og blive indlogeret, og evt klæde om eller lige friske sig op (vi betaler overnatning for alle gæsterne, så de har hver deres værelse at blive "frisket op" på). Det synes vi er den bedste løsning for os.

:denmarkflag: Charlie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi får taget billeder med det samme ved kirken, og tager derefter hjem, hvor vi holder reception. Vi bor ret tæt på kirken, så vi kommer kun en time efter gæsterne. Så der er ca. 2 timer til at tale med folk i.

Bryllupsmusen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer