Charlie-B

Øv - totalt uventet afbud:-(

15 indlæg i dette emne

Har lige lidt jeg skal af med, så bær over med mig...

Faktisk minder min situation lidt om Zoeys (se anden tråd) - så jeg ved præcis hvordan du har det :toot:

Sagen er den, at jeg i et par år ikke har haft den store kontakt med min kusine, men da vi var yngre tilbragte vi altid en uge hver sommer sammen, og vi har altid haft det hyggeligt når vi endelig har været sammen. Derfor synes jeg at det ville være dejligt at få hende med til vores bryllup, og måske på den måde "sparke gang i" vores forhold igen. Hun blev også meget glad på vores vegne da hun hørte om brylluppet, og vi har sms'et meget sammen lige siden, hvor hun igen og igen har fortalt om hvor meget hun glædede sig og hvor spændende det hele ville blive osv osv.

Hun har dog aldrig svaret direkte på invitationen, men fordi hun har været så begejstret har jeg nok bare troet, at hun egentlig regnede med at hun havde svaret ja tak, og vores svarfrist er også først næste søndag, så der var jo stadig tid til at komme med et rigtigt svar. Det svar kom så i dag (og var forøvrigt kun stilet til mig - Kim var slet ikke nævnt på konvolutten) og her skriver hun at hun da gerne vil komme i kirken og til receptionen, men at hun ikke kommer til selve festen fordi hun tager på ferie i den weekend!!! :angry1:

Og så bliver jeg altså skuffet!!! Hun har jo hele tiden været så begejstret, og sagt hvor meget hun glædede sig, og så melder hun pludselig fra??? Inde i mit lille hoved giver det altså bare slet ikke nogen mening. Hvis hun vidste på forhånd at hun skulle på ferie der, så kunne hun vel have sagt det...? Og hvis det er en impuls-ferie, hvorfor så lægge den når vi skal giftes, når hun jo mange gange har fortalt netop hvor meget hun glædede sig??? Jeg forstår det altså bare ikke!!

Derudover skriver hun, at hun HAR været inde på vores hjemmeside og set på vores ønskeliste, så bare rolig - vi skal nok få en rigtig god gave alligevel! Som om det er gaven jeg går op i??!!! Jeg ville da 100 gange hellere have at hun kom med til festen, end jeg går op i om vi får en gave eller ej! Ved ikke om hun bare skrev det for at trøste mig, men det gjorde mig faktisk bare mere irriteret!

Nå, tak til dem der er nået helt herned - ved godt det blev lidt langt, men jeg er bare så skuffet og frustreret! :bearhug:

:denmarkflag: Charlie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre.

Til vores bryllup er der en, der havde svaret tilbage, at han meget gerne ville komme. Til min kommende mands polterabend meddelte han så, at han ikke kunne komme, da han havde bestilt ferie på det tidspunkt!!!!!

:angry1:

Det var jeg meget skuffet over. Først melder man sig til et bryllup, men så vælger man at tage på ferie istedet!

Han ville ikke soge det før polterabenden var slut, for ellers ville det havde været mærkeligt at være der, synes han!!!!!!

Det holder bare ikke. :)

0

Del dette indlæg

Ja, nu er jeg jo så også lidt spændt på om hun så skal med til min polterabend. For da min søster for laaang tid siden bad mig om at lave en liste over, hvem jeg kunne tænke mig at få med, skrev jeg jo selvfølgelig også min kusine på listen, men lige nu håber jeg bare at hun heller ikke kommer med der, for jeg har faktisk ikke lyst til at have hende med alligevel...

Nå, men det må tiden jo vise... Aner heller ikke hvornår jeg bliver poltet - jeg ved bare at min søster har arrangeret noget... Hun er nu dejlig! :)

0

Del dette indlæg

Hej.

Har arbejdet som en sindsyg de sidste dage, så har først lige set tråden i dag, so here goes....

Øv hvor er det altså bare træls, sådan en dag er bare så speciel, og man regner da med, at de nærmeste vil være med til at gøre denne dag noget særlig, og i hvertfald ikke priotere en ferie over jeres bryllup - stod jo selv i samme situation med min veninde... Har du snakket med hende siden? Det er vel også lidt kyllinge agtigt, at hun ikke tager og ringer og forklare situationen i stedet for. Du får i hvert fald lige nogle store :bearhug::loveboard::iloveyou: og så lige et lille :bearhug:()()

Klem Zoey

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, jeg har ikke talt med hende... Jeg tror at hun er for meget kylling til at ringe og forklare hvorfor... Så det løber jo nok lige så stille ud i sandet når der så ikke rigtig er kontakt mere. For som dig, så vil jeg heller ikke være den der ringer - synes at det er hende der bør ringe hvis hun har noget hun vil sige.

Og jeg er ked af at læse update'n om din veninde, men hvad kan man gøre... At blive svigtet på sin bryllupsdag af en man kan li' er altså bare ikke det fedeste!

Nå, men skal vi ikke bare begge to beslutte os for at få nogle fantastiske bryllupper alligevel? Så må det være deres tab at de ikke vil fejre dagen med os!!!

:balloon: Charlie

0

Del dette indlæg

Jeg er helt ening med. Vi skal begge have den mest fantastiske dag - uden bekymringer og sure/skuffede miner.

Taler faktisk ikke om hende derhjemme mere - det er kun herinde, når man lige skal følge op på tråden. Er dog stadig lidt nysgerrig efter hvad hun tænker, nu det er kommet lidt på afstand, men det får jeg jo nok ikke afvide -får jeg har helt besluttet at afbryde forbindelsen. Kommer heller ikke lige til at støde ind i hende, da vi bor lidt fra hinanden. hvad med dig, bor i tæt på hinanden så du vil rende ind i hende?

:balloon: Zoey

0

Del dette indlæg

Nej, hun bor over 100 km væk, så vi vil heldigvis heller ikke lige støde på hinanden. Og jeg er også næsten holdt op med at tænke på det, som sagt før, så må det være hendes tab. Men derfor er ville jeg da alligevel gerne vide hvorfor hun har valgt som hun har valgt, men det må jo nok stå hen i det uvisse...

0

Del dette indlæg

Nej, hun bor over 100 km væk, så vi vil heldigvis heller ikke lige støde på hinanden. Og jeg er også næsten holdt op med at tænke på det, som sagt før, så må det være hendes tab. Men derfor er ville jeg da alligevel gerne vide hvorfor hun har valgt som hun har valgt, men det må jo nok stå hen i det uvisse...

<{POST_SNAPBACK}>

................ lige en hilsen. Prøv at glemme historien .... og glæd dig i stedet over alle de andre, som har meddelt, at de GERNE vil med til Jeres bryllup..... Lad nu ikke sådan en episode komme til at overskygge alt det andet gode og rare (ved godt det er lidt nemmere skrevet end gjort ... men gør det nu alligevel --- for din egen skyld). Bitterhed tærer kun på den, der er bitter !!! .... så pas på dig selv... og så som skrevet - glæd dig over og sammen med dem, som har sagt ja :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu vil jeg lige tage den lidet populære vej, og spørge om hun var sikker på at være inviteret mens I talte bryllup?

Har selv stået i samme situation med en veninde, hvor jeg ikke ANEDE om jeg var inviteret. Endte med at vi bestilte ferie i stedet, og nej, den kunne vi ikke lægge udenom brylluppet, det var enten eller. Jeg fortalte min veninde det da vi havde bestilt ferien, og hun reagerede sådan set ikke. Ved ikke om det var meningen vi skulle med eller ej, men livet går altså videre for alle andre end brudeparret.

Jeg har så også været ude for, at være voldsomt indblandet i planlægningen af en anden venindes bryllup, og planlagde ferie derefter, da det heldigvis kunne arrangeres. Og så blev vi :angry1: :angry1: :angry1: ikke inviteret alligevel!!!!

Det er heller ikke let at være i den anden ende....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer