bimmerdal

Brudebuket

32 indlæg i dette emne

Hejsa,

Hvordan har I det med brudebuketten?? Jeg ved hvordan jeg gerne vil have min og hvilke blomster der skal være i. Er det fuldstændig hen i vejret, at jeg selv bestiller den. Det vil jo aldrig helt blive det samme hvis kæresten bestiller. Hvordan har I det med det??

Bimmerdal

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gik sammen ind til blomsterhandleren, hvor jeg havde nogle billeder med af buketter jeg er pjattet med. Samtidig så blomsterdekoratøren et billede af min kjole og så smuttede jeg.

Efterfølgende snakkede min kæreste og dekoratøren om buketten ud fra hans ideer. Så min kæreste har selv valgt buketten, men jeg fik lov at afgive ønsker som blomsterhandleren arbejder ud fra

Det var en god måde at gøre det på for os....

Redigeret af dmb
0

Del dette indlæg

Jeg lader min kærste bestille og bestemme.

Jeg har vist ham en masse billeder af, hvad jeg synes er flot, og han ved godt at blomsterne for alt i verden ikke må være gule.

Derud over har han helt frie hænder og det er jeg faktisk lidt glad for - ville slet ikke kunne bestemme mig med alle de flotte buketter der findes :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej

Jepper Peter bestiller min og jeg ser den ikke før jeg ankommer til våbehuset..... og jeg er fuldstændig tryk ved tanken om at han bestiller den ......plus alle de andre blomster vi skal bruge på dagen...

Jeg har vist Peter hvad jeg godt kunne tænke mig.....og han har spurt hvilket slags blomster jeg gerne ser i min buket :hearts: :hearts: :hearts:

Men der er mange brude der selv bestiller sin .....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste bestiller også min.

Jeg har fra starten givet ham frie hænder, men han henvendte sig selv til mig og bad om min mening og evt. forslag - han var nok lidt bange for at "kvaje" sig lidt :-)

Men jeg er rigtig spændt :loveboard:

:bearhug:

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har min kommende mand fået til opgave at købe den. Han har fået en stofprøve, og så giver jeg ham nok også lige et par ideer med på vejen. Siger f.eks. om der er et par farver han skal holde sig fra (eller rettere sagt at farverne skal passe til dem som vores borde bliver pyntet med).

ang. brudebuketter; hvornår får man brudebuketten? Bliver den sendt til forældrenes hus, lægger manden den i våbenhuset, ...?

Måske nogle gifte kvinder kan svare?

Tror det er meget forskelligt. Men hvis den ligger i våbenhuset, skal man selvfølgelig sørge for at gæsterne ikke ser den inden.

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jepper Peter bestiller min og jeg ser den ikke før jeg ankommer til våbehuset..... og jeg er fuldstændig tryk ved tanken om at han bestiller den ......plus alle de andre blomster vi skal bruge på dagen...

Jeg har vist Peter hvad jeg godt kunne tænke mig.....og han har spurt hvilket slags blomster jeg gerne ser i min buket  :hearts:  :hearts:  :hearts:

Men der er mange brude der selv bestiller sin .....

Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv :bearhug:
0

Del dette indlæg

Jeg har også lavet en slags ønskeseddel til min kommende, med billeder af forskellige buketter jeg kan lide og en lille liste med mine yndlingsblomster - så har man jo lov at håbe... :bearhug:

Jeg har så været nede og snakke med vores blomsterhandler (som iøvrigt kender min smag ret godt) - hun har fået et billede af min kjole og vi har snakket lidt om hvad mine ønsker er.

Min kommende har så efterfølgende været nede hos vores blomsterhandler og de har i fællesskab aftalt hvordan min buket, brystbuketter, kirkepynt osv. skal være - det synes jer er en :loveboard: løsning, for på den måde risikerer jeg ikke at den er helt "håbløs" men samtidig får jeg også en overraskelse - det glæder jeg mig meget til :heppe:

Vores iøvrigt fantastiske blomsterhandler (Trepile på Vesterbrogade på Frederiksberg) leverer det hele oppe i kirken til kirketjeneren, som så sørger for resten - perfekt! ;)

0

Del dette indlæg

Synes da ikke det er hen i vejret selv at bestille den.

Her var det dog helt i traditionens ånd - manden sørgede for den del. Vi havde dog på forhånd snakket lidt om, hvad vi kunne lide, og det viste sig heldigvis vi havde nogle ret ens idéer (har en mand, som er rimelig god til sådan nogle "tøseting").

Syntes egentlig også det var rart med noget overraskende på dagen, som jeg ikke absolut skulle have kontrollen over... og blev absolut heller ikke skuffet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Manden bestilte min og det gjorde han rigtig godt. Den var bare så flot og lige som jeg havde ønsket/håbet. Jeg kom dog med hentydninger og lidt billeder af havd jeg godt kunne tænke mig.

jeg synes da det er i orden at du selv vælger den hvis det er det du ønsker. Jeg har en veninde som selv købte hendes for det gik manden ikke spor op i. Men jeg vil så måske sige at jeg synes du skal snakke med din forlovede om det for det kan jo være han blir skuffet hvis han ikke får lov til at købe den.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, tja jeg ved da godt hvad jeg kunne tænke mig der var i min, men har pænt fået af vide af gemalen, at det skal jeg overhoved ikke blande mig i da det er hans job, at sørge for det.

Håber dog han tænker over hvilke blomster vi skal have på bordene så det bare passer lidt sammen.

Nå ja hvad pokker jeg får sikkert en kaktus som brudebuket :bearhug: nej spøg til side, han ved forhåbentlig hvad han gør.

Redigeret af Ninkaninus2000
0

Del dette indlæg

Kristian bestiller min samt brudepigebuketten. Jeg har dog som så mange mange mange andre vist ham nogle forskellige buketter. Han kender mine ynglings blomster, så der har jeg ingen skrubler.

Vi kender hende som skal lave buketterne, så jeg er sikker på de to finder ud af noget.

Med hensyn til selv at bestille sin egen buket. Dette ser jeg intet underligt eller forkert i.. Hvis bryllup er det lige det er? SÅ må man da også selv bestemme hvad man gør.

Maria

0

Del dette indlæg

Vi har gjort det i fællesskab. Rasmus har bestilt den, men jeg har vist billeder af blomsterne og de farver, jeg gerne vil have den i. Jeg ville egentlig først selv have stået helt for det, men min kæreste sagde, at det er gommens job - og nu synes jeg egentlig tanken er sød og så er det jo lidt spændende at se den. :balloon:

Jeg har fuldstændig tiltro til min kæreste. :heppe:

0

Del dette indlæg

Han ved (efter så mange år) præcis hvilke blomster jeg elsker... Så det overlader jeg trygt i hans hænder! Om det så bliver en kaktus så vil jeg være tilfreds - det er jo tanken der tæller!

B*, der godt kan være lidt af en kaktus til tider :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste har også selv bestilt buketen. Han har kun hørt mig tale en lille smule om hvad jeg godt kunne tænke mig og der troede jeg ærlig talt ikke han hørte efter...Så det bliver meget spændende!

Han blev forresten helt grøn i hovedet en dag vi talte om, at det var kl. 14.30 vi skulle giftes. Han har sagt til blomsterhandleren at det var kl. 15.30!!! UPS!

Det er heldigvis rettet nu!

0

Del dette indlæg

Min kæreste skal selv ind og vælge buketten, jeg har dog aftalt med blomster

ekspedienten at jeg kigger ind et par dage efter og viser hende kjolen og hvilke

øsnker jeg har..

Heldigvis er der bryllupsmesse inden vores bryllup, så kan måske få et par fif der.

Knus Heidi

:balloon:

0

Del dette indlæg

Indtil videre skal min mor lave den, hun laver en prøve også bestemmer overdommeren Læs: MIG , om det er noget da kan bruges.

Hvis ikke daffer jeg selv til blomsterhandleren og bestiller den.

Pernille

0

Del dette indlæg

Jeg bestiller også selv min. Vi har aftalt at blomster-overraskelser er velkomne alle andre dage.. :balloon: .... men brudebuketten bestemmer jeg hvordan skal se ud.

Desværre har blomsterbutikken som jeg har kig på ferielukket, så jeg må vente lidt endnu med at få det klaret.

/Stine

0

Del dette indlæg

Det er mandens opgave at sørge for brudebuketten til hans kommende kone - og derfor er det selvfølgelig også Christian der sørger for at arrangere det hele med vores søøøde blomsterbinder ;) :hjerte:

Jeg kommer med et par enkelte hints og kommentarer engang imellem ( :baa: ) :) Så jeg håber, at han hører bare lidt efter :) - men jeg glæder mig til at se hans præg på buketten - det er jo en slags kærlighedserklæring til mig :hjerte: :hjerte: og jeg er sikker på, at han vælger blomster, facon og farver efter bedste evne! :balloon:

:balloon: Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer