morpige

Hvornår er han for træls?!

44 indlæg i dette emne

Thomas foreslår lige nu at han skal starte et emne der hedder "Kvinder og deres små finurligheder" ævl og kævl - altid - bare fordi jeg sidder og griner lidt herinde :boohoo:  :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå ja, men det kunne da være meget spændende at høre, hvordan de mænd egentlig opfatter os "hysteriske kvinder"... :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skal hilse fra Thomas og sige at hans kvinde bare er skøn og ikke har nogen trælse sider, for hvis han sagde andet, så ville jeg bare blive træls :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

he he.. jamen, var der ikke en der sagde at sådan et udsagn kun kunne være løgn?? he he.. ;)

Narh..det er nok godt nok at de "mænner" ikke udtaler sig for højt..

<{POST_SNAPBACK}>

-HAHA-:) Ja lidt nede skal de jo holdes:-) (Man kan godt høre at vi har fået det med papirerne iorden, hva' ? :-)

Knus

Pernille

<{POST_SNAPBACK}>

JEP ! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tja, jeg kan nikke genkendende til et par ting :boohoo:

den med kaffemaskinen på bordet - Klaus må tilsyneladende tror at den af sig selv kommer ned på plads ...

og den med dobbelttjekke det ting jeg gør, hvis vi f.eks. er ved at gøre rent neller lave mad, så render han rundt og tjekker de ting jeg har gjort, jamen søde ven, jeg gjorde også rent og lavede mad inden jeg lærte dig at kende, så kan godt selv! men tror det er en 'erhvervsskade' fra da han var i militæret, han er vant til at dobb. tjekke de meninge :boohoo:

men som I andre også skriver, vi elsker jo vores kommende mænd - jeg gør i hvert fald, og jeg tror jeg har lige så mange irreterende vaner, f.eks. at jeg render og flytte rundt på Klaus' ting fordi jeg syntes de skal ligge et andet sted - uden at fortælle ham det så det tager ham et kvarter at finde sine nøgler :boohoo:

0

Del dette indlæg

Ja man kan nikke genkendende til rigtigt mange ting.

Jeg tror at den allermest trælse ting ved Thomas er noget som både ham og hans far gør.

Når der er noget han ikke ved hvor skal være (Og det gælder mange ting) så kommer han over til mig og lægger det i mine hænder. Han siger ikke noget, antager bare at jeg så lægger det på plads.

Nu har jeg raset over det en million gange, men det er næsten en gen-fjel ved ham kan man sige.

Men samtidig er det jo også lidt kært, at han sådan tror at jeg bare har tjek på alting :-)

Knus

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja man kan nikke genkendende til rigtigt mange ting.

Jeg tror at den allermest trælse ting ved Thomas er noget som både ham og hans far gør.

Når der er noget han ikke ved hvor skal være (Og det gælder mange ting) så kommer han over til mig og lægger det i mine hænder. Han siger ikke noget, antager bare at jeg så lægger det på plads.

Nu har jeg raset over det en million gange, men det er næsten en gen-fjel ved ham kan man sige.

Men samtidig er det jo også lidt kært, at han sådan tror at jeg bare har tjek på alting :-)

Knus

Pernille

<{POST_SNAPBACK}>

Ej, det var dog morsomt.. det gør Jesper sgu også tit. Rækker det til mig og siger "værsgo", hvorefter jeg så kan stå der og ikke vide hvor dælen jeg skal gøre af det..

Og så spørger han altid mig, hvor hans ting er henne.. I kender måske situationen:

Han skal afsted til skydestævne, og er i sidste øjeblik igang med at pakke sin taske, hvor han så ikke kan finde nogle af sine ting. Han spørger så mig, som om jeg skulle vide hvor dælen hans skyde-ting er henne.. jeg bruger det jo ikke!

Og dette går igen med MANGE ting..

(Men okay, det irriterer mig kun indimellem.. for som Pernille også siger, så kan vi jo bare være lidt stolte af at de "tror" vi har så meget styr på alting.. hehe)

0

Del dette indlæg

Jan sælger antenne og sattelit udstyr. Det medfører, at vi ca hveranden uge får en ny reciever eller andet teknisk.

Det betyder, at jeg lige får lært, hvordan een fjernbetjening fungerer, og så får vi en ny. Idag, da jeg skulle til frisør, måtte jeg lade radioen køre, for jeg kan simpelt hen ikke finde ud af, hvordan jeg stopper den...og det er ikke første gang!

Engang hvor Jan var i Tyskland i en lille uge (hvilket han er ret ofte), kunne Klara og jeg ikke se TV i en uge. -Vi kunne simpelt hen ikke finde ud af at tænde både fjernsyn og reciever på en gang! :angry1:

:boohoo:

0

Del dette indlæg

:boohoo: det her er ret underholdende læsning, ja de mænd har nok også et og andet at sige om os og vores dårlige vaner, så som "ser jeg fed ud i det her tøj!" :boohoo: og andre irriterende spørgsmål -HAHA-

:boohoo: Rikke

HøHø ja, men kan de finde ud af at starte deres egen tråd? Nej vel!!! De er bare ikke for kvikke -HAHA-:):):)-HAHA-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- det her er ret underholdende læsning, ja de mænd har nok også et og andet at sige om os og vores dårlige vaner, så som "ser jeg fed ud i det her tøj!" :boohoo: og andre irriterende spørgsmål -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

HøHø ja, men kan de finde ud af at starte deres egen tråd? Nej vel!!! De er bare ikke for kvikke :):):)-HAHA--HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

(y) nej åbenbart ikke

0

Del dette indlæg

Og så de der paprør fra toiletrullen  :angry1:  - han må være blind overfor at der står en lille spand til det samme brug på toilettet - han "glemmer" dem næsten 99% af tiden  :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

ja.. ja og JA !!

Ved I, hvor mange mænd, der skal til for at skifte en toiletrulle ??? (Det vides ikke, for ingen har prøvet det endnu) !! :boohoo:

Nå ... men hjemme hos os hænger der sjovt nok ALTID et-eneste ark toiletpapir tilbage. Det er sjovt at det altid passer med "forbruget", at der lige bliver det der sidste stykke tilbage, så man desværre ikke er nødt til at sætte en ny rulle op !!!! :boohoo:

0

Del dette indlæg

Ja, det ville nok være mere unaturligt, hvis der ikke var noget som irriterede hos modparten. :boohoo:

Min mand er uden tvivl det bedste på jord for mig, men det kan da irritere at han har en fantastisk dårlig hukommelse til tider. Det er simpelthen fantastisk hvad han evner at glemme, inden han er nået fra toppen af trappen til bunden...også selv om man har sagt det 50 gange...

Nå, men så kan jeg irritere ham med min evne til bare at lade opvask stå i vasken...

Generelt er vi nu gode til at acceptere hinandens fejl og mangler. Alle har noget, som irriterer den anden - og sådan er det bare. Så længe de gode sider fylder mere end de dårlige, er det til at leve med.

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Hmm.. fantastisk ide den her!!! Min kommende mand er dejlig, men kan så sandelig også være irriterende når det virkelig gælder! I øjeblikket ligger vi i flytterod og måler og måler i den nye lejlighed, inden vi flytter ind. I dag målte han vores entre, hvor vi skal have en løber lagt ud.. 2, 10m. Fint - vi tager i Tæppeland og finder det fineste tæppe til en ret fin pris (300 kr. - og vi er ALDRIG heldige... ) Jeg er jublende glad og smider helt euforisk tæppet ud i entreen og glæder mig til resultatet.. Som er, at han er kommet til at måle forkert - gangen er 3,10 m. lang - DET ER IKKE SJOVT!!! :angry1: Og han påstår endnu, selvom jeg hele dagen har stukket til det, at det er mig, som har skrevet forkert ned!! Det er sgu da irriterende! Han er ikke så handy, som jeg kunne ønske mig - denne gang fik han dog ikke tommestokken i hovedet, som han plejer når han går i gang - SUK ()()

Kathrine :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa..

Hmm.. fantastisk ide den her!!! Min kommende mand er dejlig, men kan så sandelig også være irriterende når det virkelig gælder! I øjeblikket ligger vi i flytterod og måler og måler i den nye lejlighed, inden vi flytter ind. I dag målte han vores entre, hvor vi skal have en løber lagt ud.. 2, 10m. Fint - vi tager i Tæppeland og finder det fineste tæppe til en ret fin pris (300 kr.  - og vi er ALDRIG heldige... ) Jeg er jublende glad og smider helt euforisk tæppet ud i entreen og glæder mig til resultatet.. Som er, at han er kommet til at måle forkert - gangen er 3,10 m. lang - DET ER IKKE SJOVT!!!  :angry1: Og han påstår endnu, selvom jeg hele dagen har stukket til det, at det er mig, som har skrevet forkert ned!! Det er sgu da irriterende! Han er ikke så handy, som jeg kunne ønske mig - denne gang fik han dog ikke tommestokken i hovedet, som  han plejer når han går i gang - SUK ()()

Kathrine :)

HiHi stakkels dig. Typisk mænd - når de ikke vil indrømme deres fejl, så henviser de til at en anden egentlig var skyld i det hele.

Knus

Pernille

0

Del dette indlæg

Hej.

Kan 100% tilslutte mig den med at spille på computeen - vi har så også lige Playstation at kæmpe med :fight: ØV - og jeg der selv har givet ham den...

Kan f.eks. stille de mest nuttede øjne op, og spørge om jeg ikke vil med ind i soveværelset :) :hearts: :hearts: tænker jeg....fint så bliver jeg her og spiller playstation.....hmm hmm hmm, snydt igen.

Eller nåj jeg gerne vil have ham til at gøre noget ved vores lille,"ja ja jeg skal nok, jeg skal bare lige...." og så kan jeg lige så godt gøre det selv.

Men hvor jeg da elsker ham tords alt..

()() Zoey

0

Del dette indlæg

Hej.

Selv om jeg elsker min kommende mand over alt på jorden, så er der da ting som kan irritere mig grusomt. Den ene ting er hans evindelige lyst til altid at springe over hvor gærdet er lavest, dette gælder alt fra støvsugning til at lægge tøj sammen. Føler at jeg altid lige skal tjekke efter om han nu har husket også at støvsuge panelerne, eller tørre dem af, men mon ikke han synes det er en af mine svagheder... ()() Elsker ham dog trods alt. :hearts:

Susanne

0

Del dette indlæg

hej jeg vil også være med.... jeg elsker min kommende mand over alt på jorden men ingen er 100% perfekt end ikke jeg.. men nu er det gudskelov ikke mine "fejl" mens hans i spurgte til :bearhug:

fx så kommer vi altid for sent hvis man skal bestemme hvad tid vi skal kører... og det kan være lidt pinligt!

så gider han ikke tanke bilen før lampen lyser... og det er langt fra altid der kommer en tank når vi ønsker det...

også er der den der med at hvis jeg fx siger skal vi ikke kører en tur i det gode vejr.??... og så siger han jo det kan vi da godt men vi kunne da også blive hjemme og nyde solen ude i haven.... også tænker jeg hvis det var det jeg ville havde jeg jo nok ikke spurgt om vi skulle kører en tur vel....

det er små ting men de er sku møg irrerterende!!!! menhvad jeg elsker ham jo alligevel... og det er da kun en trøst at i andre også kan finde "fejl" ved jeres mænd.. så må livet jo være sådan

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Genial tråd! :)

Det som irriterer mig allermest ved min kæreste er at han sover..... Forklaring følger. Han møder tidligt på arbejde hver dag og skal derfor meget tidligt op. Han står så 1½ time før op, for så kan han nå at netsurfe og drikke en kande kaffe inden han skal afsted. Når han så kommer hjem, fortæller han 1-2 timer om hvad der er sket i løbet af dagen (Endnu et irritationsmoment til tider), laver mad, spiser og lægger sig til at sove. Han får lov at sove en time, men han er så svær at vække at jeg nogle gange kan bruge ½ time på at vække. :angry1: :angry1: :angry1: :angry1: Når han så vågner sætter han sig ved computeren og der sidder han så til meget sent. For han er slet ikke træt! Måske pga. al det kaffe der ryger ned i´mens og al den søvn! :angry1: Somme tider ender det med jeg gør først i seng, for jeg har taget mig af ungerne hele aftenen/dagen og jeg har ikke sovet 'til middag'. Det kan gøre mig så edderspændt rasende. Han er for fanden da ikke SÅ gammel at middagslur er obligatorisk. Han sover også i weekenden når han har fri efter frokosten.

Den ting der irriterer mig næstmest er som nævnt hans laaaaaaaaange fortællinger om hans arbejdsdag. Det er dejligt han er glad for sit arbejde og jeg vil da gerne høre lidt. Til gengæld plejer han bare at sige 'Jeg er ligeglad, jeg kender jo ikke nogen af dem' når jeg fortæller om min dag! :angry1: Som om jeg kender samtlige kunder og kollegaer på hans job!

Nå men elsker ham jo alligevel hæmningsløst. Han er sød og vil gøre alt for at hjælpe andre, også selvom de i virkeligheden udnytter ham. Han gør ALT for sine børn og han elsker mig trods alle mine underligheder og dovenskab. :bearhug: Han laver mad, gør rent og vasker tøj og siger mit eneste job er at sørge for at børnene får en god ballast. Såk sidder og bliver helt forelsket.............. :hearts:

0

Del dette indlæg

Der er "kun" 2 ting der irretere mig ved Polle:

Hans store søvnbehov, hallo du er ikke et barn, og det er dem der skal bruge 9-12 timer pr døgn :angry1:

dette er polles døgnrytme på en typisk dag: han arbejder om natten så han er hjemme ca. 7.00 der tager han lige en times tid på putteren (mens jeg selvfølgelig spiser morgenmad med ungerne og sender dem afsted til skole. Han går så i seng og jeg kører i skole (lige nu har jeg ferie)) når klokken er 16 vækker jeg ham for nu er vi jo alle hjemme igen, og så står han også op jo jo :heppe: men da kun for at sætte sig enten til putteren eller tænde for "husalteret". Efter aftensmaden napper han da lige et par timer på sofaen og så må jeg endnu engang vække ham kl 21, han skal jo køre hjemmefra kl 2130.

Dejligt ikk´? jeg tænker bare det er da godt vi ikke planlægger flere børn :bearhug::bearhug::bearhug:

Den anden "ting" er vanen hvor han smider tingene hvor der er plads, også i reolen i stuen, med bemærkningen: JEG LÆGGER DET LIGE HER I 1. OMGANG, nej polle du lægger det der til jeg flytter det ;)

Men trods al min "brok" er han bare min soulmade og det bedste der er sket for mig og mine unger. :)

Redigeret af fru_knold
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer