Guest Zunshine

KHIO

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg snakkede med Sus derom for ca. 2 uger siden og hun sagde at Khio simpelthen havde så susende travlt, at hun slet ikke havde tid til at være herinde, men at hun iøvrigt havde det godt.

Har selv ligesom jer været bekymret, men det skulle altså være hamrende travlhed, der holder hende borte

Glæder mig også til hun vender tilbage

()() Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg savner hende også Postet billedePostet billede.. men kunne forstå på en af de sidste indlæg at forbindelse i Dk var rigtig latterligt langsom!

()() Men nu vil vi rigtig gerne snart hører lidt fra hende ... Postet billedePostet billede .. selvom jeg tror ligesom dig Sus, at hun har travlt med at lægge sidste hånd på ..

... men hun kan ikke svigte os nu ..

Postet billedePostet billedeHvor er du Khio Postet billedePostet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug:WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHH :)

:huh: Hvor er I dog søde allesammen :)

Jeg savner jer heeeeeelt viiiiiiildt - og kan ikke fatte at jeg har klaret den sidste måned uden jer, skønne tøser... :(

Jeg håber virkelig at jeg får tid til jer i ugen der kommer - har bare "lidt" der mangler...

Først brændte bandet os af -

Så min frisør -

Nu har pianisten været nødt til at aflyse -

Og endelig blir min dejlige veninde der skulle være vores Toastmaster nødt til at sættes på "pause-modus", da hun har haft en dødsfald inden for de nærmeste helt pludseligt...

Her går det "godt"! :lol:

Men, det gør det - vi har nogenlunde styr på det hele - er dog begyndt at sk*de grønne grise - drømmer HVER nat - enten har min far glemt at ta' bukser på og jeg opdager det først på vej op af kirkegulvet - ellers så brænder jeg mit hår af med en cigaret dagen før... Hmmmm... :lol:

Idag har vi ENDELIG fundet et par sko til Jon - manden har haft de samme sure par jogge-sko på i de sidste 3 måneder med sko på, så det har været "lidt" af en udfordring af finde et par, hvor han kan få den store skinne ned i skoen...

Men vi fandt et par - godt nok et nummer eller to for store, men...

Tøser, jeg savner jeg - lååååver jeg snart kigger forbi igen! -HAHA-

Pas godt på jer selv og hinanden - seeeeeeeeeees :guitar:

LISE - der aaaaaaaaaldrig skal giftes igen... :lol:

0

Del dette indlæg

:hug:WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHH :)

:huh: Hvor er I dog søde allesammen  :)

Jeg savner jer heeeeeelt viiiiiiildt - og kan ikke fatte at jeg har klaret den sidste måned uden jer, skønne tøser...  :(

Jeg håber virkelig at jeg får tid til jer i ugen der kommer - har bare "lidt" der mangler...

Først brændte bandet os af -

Så min frisør -

Nu har pianisten været nødt til at aflyse -

Og endelig blir min dejlige veninde der skulle være vores Toastmaster nødt til at sættes på "pause-modus", da hun har haft en dødsfald inden for de nærmeste helt pludseligt...

Her går det "godt"!  :lol:

Men, det gør det - vi har nogenlunde styr på det hele - er dog begyndt at sk*de grønne grise - drømmer HVER nat - enten har min far glemt at ta' bukser på og jeg opdager det først på vej op af kirkegulvet - ellers så brænder jeg mit hår af med en cigaret dagen før... Hmmmm...  :lol:

Idag har vi ENDELIG fundet et par sko til Jon - manden har haft de samme sure par jogge-sko på i de sidste 3 måneder med sko på, så det har været "lidt" af en udfordring af finde et par, hvor han kan få den store skinne ned i skoen...

Men vi fandt et par - godt nok et nummer eller to for store, men...

Tøser, jeg savner jeg - lååååver jeg snart kigger forbi igen!  -HAHA-

Pas godt på jer selv og hinanden - seeeeeeeeeees  :guitar:

LISE - der aaaaaaaaaldrig skal giftes igen...  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Kæreste Lise

Tak fordi du kiggede forbi midt i den travle tid.

Er du tosset, det var godt at høre fra dig - selvom det godt nok er noget værre noget, I går i gennem.. Sikke en masse afbud og uheld. Håber det vender fra nu af.

Du har lige gjort mange af os bridezillas, som mener BK aldrig er det samme uden dig, MEGET GLADE blot ved at vise dit skønne "ansigt"

Smukke Lise.

Glæder mig til at høre mere fra dig...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKØØØØØØØØØØØØØØØØNT AT SE DIG IGEN !!!

Blir nu ikke væk for længe

Redigeret af lillebitteminimig
0

Del dette indlæg

KHIO søde skattetøs..............

Hvor ER det dejligt lige at få et livstegn fra dig igen.

Det er godt nok noget skidt, med alle dem der brænder jer af for tiden, men som man siger.......noget skal gå galt før det bliver godt.

Hvis ikke du får kigget herind inden næste lørdag, så håber jeg I får en fantastisk dag.

Knus Trisse :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jjjuuuuuhhhhhuuuuuuuuuuu KHIO var på :hug:

sikke noget med alt det der er gået galt for jeg, synd at den sidste tid op til skulle være så turbulent for jer. Men håber at i trodalt for en god dag ppå lørdag. For vi ved jo alle sammen her inde hvor meget arbejde og tanker du har lagt i det :banned:

Hvis ikke du kommer mere på bk inden lørdag så håber jeg at i får en super dag, så et stort tillykke her fra.

:) Marlene

0

Del dette indlæg

Dejligt at høre fra dig.. måske knap så dejligt at høre om alle de ting der går galt.. men det skal nu nok gå. Du klarer det jo med "hård hånd".. :)

Og som de andre.. så glæder jeg mig til du får mere tid igen til at kigge forbi her på BK og sprede det gode humør.. :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej sikke noget, med alle dem der brænder jer af :)

Jeg er nu overbevist om, at i får en vidunderlig dag alligevel, hvordan kan i andet på den skønne dato :huh:

Skøøønt at se dig herinde igen Lise og håber du får bare lidt tid, til at kigge forbi inden dagen.

Hvis ikke, så vil jeg lige benytte lejligheden til, at ønske jer tillykke :hug:

:)

0

Del dette indlæg

Skønne Lise

hvor er det dejligt at høre fra dig. Vi savner dig og det er bare skønt lige at få et livstegn fra dig

Øv hvor er jeg ked af at høre om alle jeres problemer, håber virkelig i får styr på det hele. vi glæder os meget til du vender stærkt tilbage

:hug: Rikke

0

Del dette indlæg

Ihh Lise, hvor er det fedt at høre fra dig! -Knap så fedt, at bandet har brændt jer af...bliver lidt nervøs nu, for det er jo også vores band!

Håber, at du får lidt mere tid til os...og hvis du ikke popper op herinde den næste uges tid, håber jeg, at du og Jon får en fantastisk dag!

Savner dig!

:hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer