Guest Krak

Forlovelsering..

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal ikke bruge vores forlovelsesringe som vielsesringe. Dan ville ikke have en forlovelsesring, så det blev kun mig (den smukkeste prinsessering - Dan er søn af guldsmed, så han har selv valgt stenen og fået svigerfar til at sætte den i ringen). Vi skal have nye vielsesringe, men jeg har tænkt mig at have min forlovelsesring på - er der da en tradition der siger at man ikke må det??

0

Del dette indlæg

Jeg tager min forlovelses ring paa, paa den anden haand, og saetter den "ovenpaa" paa min vielsesring. Ved ikke om det er normalt hjemme i DK, men det er den maade de goer hernede i Australien, hvilket jeg synes ser godt ud.

Det er selvfoelgelig noedvendigt at begge ringe "passer" sammen, saa de sidder rimelig taet paa hinanden. Naar vi saa har vaeret gift i et stykke tid/aar, saa skulle MAtt gerne koebe en "eternity" ring til mig, som saa bliver sat ovenpaa igen. Altsaa tre ringe paa en finger, ved godt at det ikke lyder ret paent, og maaske lidt for meget, men det er altsaa rigtig flot. Der er nogen hvor det er for meget.

Min forlovelsesring er ogsaa en prinsessering. Ser saadanne ud:

post-12581-1122682320.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos os er det også kun mig, som har en forlovelsesring. Den tager jeg på til brylluppet (på venstre hånd - som altid), jeg føler mig helt forkert uden den og den betyder meget for mig, så tradition eller ej, jeg skal helt sikkert have den på i kirken og vil også gå med den efter bryluppet.

Gitte

0

Del dette indlæg

Jeg fik også en forlovelsesring (ud over vielsesringene), og jeg havde faktisk planlagt at gå med begge to. Men i klassisk Pernille-stil er det lykkedes mig at smide forlovelsesringen væk (den var vist et nummer for stor, og den gled af under arbejde) - mangler en slå mig selv i hovedet smiley.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hos os er det kun mig der har en forlovelsesring, en prinsessering, og vi får smeltet min afdøde fars og Jespers afdøde mors vielsesringe, samt et af mine armbånd, der var gået i stykker, om til 2 vielsesringe. Jesper kan pga. sit job ikke bære ringe, så et stykke tid efter brylluppet, får han lavet et "øje" i sin ring, så den kan hænge i hans halskæde...

0

Del dette indlæg

Hvad gør i med jeres forlovelseringe ??

Bruger i dem som vielseringe ??

Smelter i dem om så i alligevel får en nye vielseringe ???

Har i den på når i skal giftes ???

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har dem i en æske som står ved vores bryllupsbilleder, et par risposer, og topfigur fra kagen inde på vores reol i stuen

Nej vi brugte dem ikke som vielsesringe

Vi fik heller ikke smeltet dem om

Ja vi havde dem i kirken da vi blev gift, de skulle have været taget af når vi kom til fotografen, men da vi havde tabt vores vielsesringe og først fik nye med posten (der gik kuk i posten så de kom desværre ikke til tiden) fredagen efter, kom de først af dem.

0

Del dette indlæg

Hos mig er det også kun mig der har forlovelsesring. Det er med en lille briliant i, så jeg har valgt min vielsesring med brilianter i for at det kunne passe lidt sammen.

Havde nemlig også overvejet den med at sætte dem ovenpå hinanden..

Så ja jeg ville tage min (første)ring på i kirken :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er kun mig der har en forlovelsesring (alliancering med 5 diamanter), og egentlig var det ikke meningen at den skulle bruges som vielsesring... men efterhånden som jeg tænker over det, tror jeg at jeg vil beholde min forlovelsesring som vielsesring... den er UTROLIG flot, og der ligger så mange tanker i den fra min kærestes side, så jeg synes den skal "opgraderes" til vielsesring :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Jeg fik også en forlovelsesring (ud over vielsesringene), og jeg havde faktisk planlagt at gå med begge to. Men i klassisk Pernille-stil er det lykkedes mig at smide forlovelsesringen væk (den var vist et nummer for stor, og den gled af under arbejde) - mangler en slå mig selv i hovedet smiley.

<{POST_SNAPBACK}>

:bestwishes: Tænker lidt for mig selv hvad det mon er med den der klassiske Pernille-stil ??? Har aldrig hørt om den, dog havde jeg også planer om, at gå med begge mine ringe, men mistede min forlovelsesring en dag på arbejdet. Da jeg skulle have en ny ring fandt jeg ud af, at den gamle var 3½ nr for stor, så tror pokker. Gad vide om det ligger til navnet ..... dagen efter smed jeg bilnøglen væk http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif Og jeg har sjovt nok ikke fået en ny,,,,, må ikke havde nøgle til jespers bil når vi ikke længere er forlovede ;) så må vi håbe jeg får den igen når vi bliver gift.

Men jeg har dog planer om, at købe en ny forlovelsesring identisk med den gamle, da jeg som sagt havde planer om, at gå med begge ringe og fordi vi når, at være forlovet 3½ år inden vi bliver gift...... ringen har fuldt mig

En af Pernillerne

0

Del dette indlæg

Hejsa. :)

Vores forlovelses ringe skal laves om til øreringe til mig. Vi kunne ikke få os selv til at få smeltet dem om.

Vi gik ud og købte nye ringe til os begge to. Vi købte alliance ringe, hvor at der er en diamant i min ring. Den er bare så enkel og så kan der komme flere sten i senere.

Nillemusen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde begge to vores forlovelsesring på til vores bryllup. Vi fik nye ringe af 2 grunde..

1. Vores forlovelsesringe var i sølv, og vi ville have vielsesringene i guld.

2. Jespers ring var blevet 6 numre for lille, og derfor måtte der en ny til!

<{POST_SNAPBACK}>

6 numre for lille ?? Det var da ikke så lidt :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer